پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزدوشنبه4آذر1392


فال روزدوشنبه4آذر1392




فروردین:
امروز از تصور کردن زندگی آینده خود لذت خواهید برد هرچند که ممکن است این خیال بافی شما، موجب حواس پرتی دیگران بشود. به هرحال قبل از قدم گذاشتن به آینده،‌ ابتدا به یک ثبات در شرایط فعلی و حال خود دست یابید. با گسترش دید و تقویت جنبه فکری خود، این توانایی را بدست می آورید که فردایی بهتر را برای خود ساخته و از آرمان گرایی های غیرواقعی فاصله بگیرید.  
حافظ:
دل رمیده ما را که پیش می‌گیرد خبر دهید به مجنون خسته از زنجیر
حدیث توبه در این بزمگه مگو حافظ که ساقیان کمان ابرویت زنند به تیر
تعبیر :به آنچه داری قناعت کن. زندگی را با خوش بینی سپری کن و از لحظه لحظه ی آن استفاده کن. غم و اندوه خوردن برای چیز های بی فایده و بی اساس، کاری ابلهانه است. واقع بین باش و به دنبال خیالات بیهوده، خود را دچار رنج و عذاب نکن.

اردیبهشت:
امروز آرزوهای شخصی شما که با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همکاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا که شما به یک نفر که شاید دوست صمیمی‌تان یا یکی از همکارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید که نمی‌توانید به تنهایی از پس کارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.
حافظ:
شد رهزن سلامت زلف تو وین عجب نیست گر راه زن تو باشی صد کاروان توان زد
حافظ به حق قرآن کز شید و زرق بازآی باشد که گوی عیشی در این جهان توان زد
تعبیر :کبر و غرور و ریا را از خود دور کن. به آرزوهایت خواهی رسید زیرا قدرت و توانایی لازم را داری. فقط باید همت و اراده داشته باشی. در بند مادیات نباش زیرا دائمی و همیشگی نیستند.
خرداد:
وقتی مسئولیتهای خود را به موقع انجام دهید احساس رهایی و خوشبختی خواهید داشت. هیچ لذتی بالاتر از یک نمره بیست در کارنامه زندگی شما نیست. باید در زندگی همیشه سعی کنید این نمره را همراه داشته باشید. یک دروغ کوچک میتواند فاجعه به بار آورد به همین خاطر است که آنرا به هر صورتی حتی مصلحتی از زندگی روزانه خود دور کنید.
حافظ:
دی گفت طبیب از سر حسرت چو مرا دید هیهات که رنج تو ز قانون شفا رفت
ای دوست به پرسیدن حافظ قدمی نه زان پیش که گویند که از دار فنا رفت
تعبیر :از دوست عزیزی دور افتاده ای و در غم و حسرت به سر می بری. نا امید نباش زیرا هر فراقی وصالی به همراه دارد. اگر می خواهی به مطلوب خود برسی نا امیدی را از خود دور کن.

تیر:
امروز کاملا می دانید که چه می خواهید و می توانید تمرکز خود را برای رسید به اهدافی که دارید متمرکز کرده و مطئن باشید که به آنها می رسید. اما فراموش نکنید که اگر بیش از حد از خود راضی باشید ممکن است همه چیز معکوس شده و شرایط بدی را تجربه کنید. بهترین کار این است که با دیگران صادق بوده و به تعهدات خود پایبند باشید.
حافظ:
دیده بدبین بپوشان ای کریم عیب پوش زین دلیری‌ها که من در کنج خلوت می‌کنم
حافظ م در مجلسی دردی کشم در محفلی بنگر این شوخی که چون با خلق صنعت می‌کنم
تعبیر :مراقب اطرافیان خود باش تا گمراه نشوی. در هر کاری که شروع می کنی با عقل و اندیشه عمل کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. دوستان خود را بشناس تا بتوانی به موقع از آنها استمداد جویی.

مرداد:

امروز به شما این امکان داده شده که به درک واضح و درستی از اخلاق و رفتار خودتان دست یابید، هرچند ممکن است کمی با مشکل مواجه شوید. اگر به هدفی که می خواهید نرسیدید، ناامید نشوید، یک نفس عمیق کشیده و سپس دوباره سعی کنید.به زودی در کارها به توفیق و پیروزی می رسی و غم ها و رنج ها به شادی و سرور تبدیل می شود. اگر خودپسندی را رها کنی و به ضعف خود اقرار کنی می توانی راه های تازه ای را آزمایش کنی. به خداوند و کمک های او توکل داشته باش
حافظ:
محمود بود عاقبت کار در این راه گر سر برود در سر سودای ایازم
حافظ غم دل با که بگویم که در این دور جز جام نشاید که بود محرم رازم
تعبیر :به دنبال هدف و مقصود بزرگی هستی. لازمه ی پیروزی، تلاش و کوشش و اراده ای محکم است. اگر دست از طلب بر نداری به زودی موفق و پیروز خواهی شد. اجازه نده مغرضان تو را نا امید کنند.


شهریور:

شما امروز می‌خواهید تغییراتی در کار خود بدهید، اما باید بدانید که شانس همیشه به کمکتان نمی‌آید. اولین کاری که باید بکنید این است که یکی از کارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراکه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش‌های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینکه شما از روش‌های قبلی‌تان خسته شده‌اید، بخواهید این کار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً کار خوبی نکرده‌اید. پس روش‌های مناسب و درست را تغییر ندهید.
حافظ:
گوهر پاک تو از مدحت ما مستغنیست فکر مشاطه چه با حسن خداداد کند
ره نبردیم به مقصود خود اندر شیراز خرم آن روز که حافظ ره بغداد کند
تعبیر :اگر راهی که در پیش داری به مقصد نرسید، راه دیگری را امتحان کن. عقل و اندیشه را راهنمای خود قرار بده تا به هدف برسی. اگر یک بار دچار شکست شدی نا امید نشو. به خداوند امیدوار باش.



مهر:
شرایط فعلی خود را در محیط کار حفظ کنید. تغییر و تحول در این مقطع زمانی برای شما مفید نیست. با افراد خانواده بحث و جدل نکنید چرا که ممکن است باعث دلخوری یکی از آنها شوید .کار سخت و طاقت فرسا انسان را از پا در میآوردباید هر ازچندگاهی به استراحت یا تفریح پرداخت تا انرژی کافی برای ادامه کار داشته باشید. امروز خبر خوشی به شما خواهد رسید.
حافظ:
آن طره که هر جعدش صد نافه چین ارزد خوش بودی اگر بودی بوییش ز خوش خویی
هر مرغ به دستانی در گلشن شاه آمد بلبل به نواسازی حافظ به غزل گویی
تعبیر :از زندگی خود بهره ی لازم را بگیر. بیهوده خود را به خاطر مال و ثروت دنیا و افکار پوچ، دچار رنج و زحمت نکن. فرصتها را غنیمت بدان و آنها را بیهوده از دست نده. زندگی دارای نشیب و فراز بسیار است. اگر امروز به کام تو است فردا ممکن است با ندانم کاری ها دچار رنج و مصیبت شوی.

آبان:
ممکن است نسبت به خیلی از موضوعات خاطر جمع باشید اما بهتر است هیچ گونه تصمیم پیش از موعدی نگیرید. اگر درمورد خواسته هایتان صحبت کنید، شخص مورد نظر نیز به آنچه که شما نیاز دارید، پی می برد و شما را همراهی خواهد کرد.
حافظ:
حافظ به زیر خرقه قدح تا به کی کشی در بزم خواجه پرده ز کارت برافکنم
تورانشه خجسته که در من یزید فضل شد منت مواهب او طوق گردنم
تعبیر :در حسرت روزگار خوش گذشته هستی اما از غصه خوردن و حسرت کشیدن چه سود؟ بهتر است بر قابلیت ها و توانایی های خود تکیه کنی و دوباره از صفر شروع کنی تا آرزوهای تو محقق شوند.


آذر:
امروز ممکن است مشکلی را حل کنید یا موقعیت سختی را اداره کنید که باعث می‌شود تا اعتماد به نفس تان افزایش یابد. شما واقعا شایسته این هستید که اعتقاداتان را بیان کنید اما اکنون ممکن است آن پوششی باشد روی سستی و ناامنی شما که ترجیح می‌دهید تا آن حس را برای خودتان نگاه دارید. به جای اینکه انرژی زیادی برای پنهان کردن احساسات تان هدر دهید آنها را با دوست نزدیکی که قابل اطمینان است در میان بگذارید. در میان گذاشتن احساس آسیب پذیری و نقاط ضعف تان با کسی که به او اعتماد دارید احساس خوبی به شما می‌دهد.
حافظ:
به فریاد خمار مفلسان رس خدا را گر می‌دوشینه داری
ندیدم خوشتر از شعر تو حافظ به قرآنی که اندر سینه داری
تعبیر :با خشم و کینه به هیچ جا نمی رسی. بهتر است با تعقل و تدبر پیش بروی و دوستانه با مسائل و مشکلات روبرو شوی. از دوستان خیرخواه کمک بطلب و به الطاف بی انتهای خداوند ایمان بیاور.
دی:
شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.
حافظ:
در این بازار اگر سودیست با درویش خرسند است خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی
به شعر حافظ شیراز می‌رقصند و می‌نازند سیه چشمان کشمیری و ترکان سمرقندی
تعبیر :زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. اگر امروز دچار رنج و زحمت شده ای فردا به آرزوی خود می رسی به شرط آنکه از ناملایمات راه ناامید و مأیوس نشوی. به لطف خداوند توکل داشته باش و ایمان بیاور. غرور و تکبر را رها کن و با دوستان و افراد خانواده ات مشورت کن تا به مقصود خود برسی. زیاده طلب و حریص نباش.

بهمن :

بیهوده میکوشید تا خود را فریب دهید و این فریب را باور کنید. در مورد اعمال خود سختگیر و جدی باشید و از شناخت عیبهای خود نترسید. شما خود را اصلاح کنید بهتر از آنست که نقصها بر سایرین مشخص شود.باید در بسیاری از این کارها تجدید نظر کرد همسر یا خانواده چون همیشه در کنار شما هستند و شما را در این زمینه یاری خواهند داد مشروط بر اینکه اشتباهات خود را پذیرا باشید.
حافظ:
شربت قند و گلاب از لب یارم فرمود نرگس او که طبیب دل بیمار من است
آن که در طرز غزل نکته به حافظ آموخت یار شیرین سخن نادره گفتار من است
تعبیر :دوستان خود را فراموش نکن. از عیب جویی بی خردان بیمی به دل راه نده. در امر ازدواج موفق و سعادتمند خواهی شد.


اسفند:
امروز ممکن است وسوسه شوید که سر از کار یکی از دوستان تان درآورید. همزمان نیز ایده ای غیر عملی به ذهن تان می رسد که مایل هستید آن را انجام بدهید. این حس ماجراجویی که دارید ممکن است کمی وقت شما را بگیرد. با این حال بهتر است با شناختی که از خودتان بدست آورده اید، برای رسیدن به اهدافی که دارید، تلاش بیشتری بکنید.
حافظ:
ما مرد زهد و توبه و طامات نیستیم با ما به جام باده صافی خطاب کن
کار صواب باده پرستیست حافظا برخیز و عزم جزم به کار صواب کن
تعبیر :فرصت های زندگی را غنیمت بدان و خوش باش. زندگی خانوادگی خود را به خاطر مسائل پوچ خراب نکن. در زندگی با احتیاط باش و قبل از هر کار، با دقت جوانب آن را بسنج.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد