پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزچهارشنبه6آذر1392


فال روزچهارشنبه6آذر1392




فال روز متولدین فروردین:
امروز روز بهتری است،خدا را شکر و همه تنش های دیروز از بین رفته است.شما امروز آرام تر هستید و هیچ چیزی نمی خواهید جز این که با شخص مورد علاقه تان ویا دوستان تان به بیرون از شهر بروید.اگر تصمیم دارید که به کلوپ یا گروهی به پیوندید،ممکن است بالاخره امروز تصمیم خود را گرفته و این کار را انجام دهید.موفق باشید،این کار بسیار عاقلانه است.به خصوص اگر در این روزها منتظرید که عشق زندگی خود را ملاقات کنید.  
حافظ:
یا رب این کعبه مقصود تماشاگه کیست که مغیلان طریقش گل و نسرین من است
حافظ از حشمت پرویز دگر قصه مخوان که لبش جرعه کش خسرو شیرین من است
تعبیر:آرزوهای بسیاری در سر داری. تا فرصت داری موقعیت را غنیمت بدان. ثابت قدم باش تا به مقصود برسی. سختی و مشکلاتی در سر راه خود می بینی که با صبر و توکل از سر راه تو برداشته خواهند شد.


فال روز متولدین اردیبهشت:
امروز روابط شما به خاطر مشغله‌های فراوان کاری تحت استرس و آشفتگی قرار دارد. متاسفانه شما درحالیکه هر لحظه عصبانی تر می‌شوید، شاید قادر نباشید آنطوری که دلتان می‌خواست کارهایتان را تمام کنید. باوجود اینکه مجبورید در طول روز نسبت به احساسات افراد دیگر هم واکنش نشان دهید، اما اجازه ندهید این کار تبدیل به مهم ترین فعالیت روزمره تان شود. هرکاری که لازم است را انجام دهید و به کارتان ادامه دهید؛ به افراد دیگر هم اجازه دهید به کارهای خودشان برسند.
حافظ:
در بیابان فنا گم شدن آخر تا کی ره بپرسیم مگر پی به مهمات بریم
حافظ آب رخ خود بر در هر سفله مریز حاجت آن به که بر قاضی حاجات بریم
تعبیر:قدر لحظات را بدان و بیهوده آنها را به هدر نده. در این راه احساسات را رها کن و به عقل و تدبیر خود تکیه کن. راه سخت و دشواری در پیش داری. از دوستان خیر اندیش کمک بطلب و با آنان مشورت کن. به خدا توکل کن تا آرامش خاطر داشته باشی.



فال روز متولدین خرداد:
همیشه برای یاری دادن به محتاجان و اطرافیان آماده هستید، در این میان بدلیل اشتباه و یا سوء تعبیر عده ای تصمیم گرفته اند دیگر دست یاری به سوی کسی دراز نکنند که مسلما” صحیح نیست. روز پر مشغله ایی خواهید داشت.
حافظ:
گر ببینم خم ابروی چو محرابش باز سجده شکر کنم و از پی شکرانه روم
خرم آن دم که چو حافظ به تولای وزیر سرخوش از میکده با دوست به کاشانه روم
تعبیر:اگر از گرفتاری های زندگی خلاص شدی بهتر است که از آنجا تجربه بیندوزی و عاقلانه رفتار کنی. در کارها زود تصمیم نگیر و عاقبت اندیش باش. از تجربیات خود و دیگران به نحو احسن استفاده کن.


فال روز متولدین تیر:
ممکن است احساس کنید اگر سرنوشت امروز مقدر می‌شد حتی اگر شما قبلا برنامه‌های دیگری داشتید اکنون می‌خواهید تغییرات عمده ای در زندگی تان ایجاد کنید؛ اما می‌توانید فشاری را که بر روی شماست احساس کنید و بدانید که باید سرانجام از قلب تان پیروی کنید. نیازی نیست که اکنون همه چیز را معکوس کنید. به دنبال ساختار هایی باشید تا زمانیکه راه جدید و مهمی‌یافتید شما را حمایت کنند.
حافظ:
می بیاور که ننازد به گل باغ جهان هر که غارتگری باد خزانی دانست
حافظ این گوهر منظوم که از طبع انگیخت ز اثر تربیت آصف ثانی دانست
تعبیر:هر کسی نمی تواند حاجت تو را براورده کند. فقط خداوند است که همه ی نیازمندان به او روی می آورند. عقل و ایمان تو را در رسیدن به مقصد کمک خواهند کرد.
فال روز متولدین مرداد:
اگر برای آخر هفته تان برنامه ریزی کرده اید نمی‌خواهید آنها را تا زمان بعمل رساندن تغییر دهید. با وجود اینکه این می‌تواند به نفع شما باشد و به شما کمک کند تا موثرتر باشید اما اگر شرایط تغییر کند اضطراب تمام وجود شما را دربرمی‌گیرد. بی میلی شما برای حساس بودن در رابطه با آنچه که دیگران نیاز دارند ممکن است امروز به ضررتان تمام شود. کی انعطاف پذیری ممکن است در یک موقعیت حساس و پیچیده بدردتان بخورد. این فرصت را از دست ندهید؛ امروز برای شما کاملا آسان است که یک قهرمان باشید.
حافظ:
نیل مراد بر حسب فکر و همت است از شاه نذر خیر و ز توفیق یاوری
حافظ غبار فقر و قناعت ز رخ مشوی کاین خاک بهتر از عمل کیمیاگری
تعبیر :برای رفع مشکلات با تدبر و تعقل کار کن. دوستانه می توانی در حل مشکلات خود اقدام کنی. از خصومت و دشمنی بپرهیز. به آنچه که داری قانع باش تا محتاج نا جوانمردان نشوی. در روزگار سعادت به یاد دیگران باش و خدا را فراموش نکن. برای رسیدن به آرزو، به عقل و اراده ی خود تکیه کن و از خداوند کمک بطلب.

فال روز متولدین شهریور:
این ماه گاهی با مشکلات همراه بود اما در آخر با احساس خوبی آن را پایان می برید.با افرادی که برای تان مهم هستند،دور هم جمع می شوید.کمی احساساتی هستید.اکنون زمان مناسبی برای پیدا کردن دوستان جدید می باشد.افراد مناسبی را به خود جذب می کنید و می توانید با آن ها رشد و پیشرفت کنید.زندگی برای زندگی کردن است و حتی اگر اشتباهاتی را مرتکب شدید،می توانید بعدها از آن به عنوان تجربه درس بگیرید.
حافظ:
مراد دل ز که پرسم که نیست دلداری که جلوه نظر و شیوه کرم دارد
ز جیب خرقه حافظ چه طرف بتوان بست که ما صمد طلبیدیم و او صنم دارد
تعبیر :کسی که ایمان داشته باشد و دریادل باشد از سختی های زودگذر روزگار نمی هراسد. صبر و توکل به خدا چاره ساز مشکلات است. از انسان های بد طینت و سود جو دوری کن. هر کسی را محرم اسرار خود قرار نده. هرچه می خواهی از خدا بخواه.


فال روز متولدین مهر:
امروز شما قادر نیستید برای اهداف بلند مدت فکرتان را سازمان دهی کنید. پس چه کار باید بکنید؟! آیا باید در مورد موضوع جدیدی مطالعه کرده و یا به سفر کوتاهی بروید؟ شاید انتخاب شما نسبت به کارهای مهمی ‌که می‌توانید انجام دهید خیلی کم اهمیت و پیش پاافتاده باشد. اگر چه باید به محدودیتهای جدید خود اعتراف کنید، اما باید بدانید که زندگی‌تان انگار روی باند پرواز قرار گرفته و آماده اوج گرفتن است.
حافظ:
رحم آر بر دل من کز مهر روی خوبت شد شخص ناتوانم باریک چون هلالی
حافظ مکن شکایت گر وصل دوست خواهی زین بیشتر بباید بر هجرت احتمالی
تعبیر :به هدف و آرزوی خود می رسی. البته بدون سعی و تلاش این مقصود حاصل نمی شود. بخت و اقبال همراه تو هستند. بهتر است که فرصت ها را غنیمت بدانی و همه ی سعی و تلاش خود را در راه رسیدن به هدف بکنی. به خداوند توکل داشته باش.

فال روز متولدین آبان:
ممکن است بعضی اوقات در راه شما برای رسیدن به اهداف تان اتفاقی بیفتد که شما را عصبانی و کفری کند، اما اگر شما طبق انتظارات خودتان حرکت کنید، احتمالا حال و روز بهتری خواهید داشت. فرصت‌های زیادی این روزها برای شما بوجود می‌آید که می‌توانید تحولاتی را در کارتان ایجاد کنید و وظایف روزانه خود را با ایده‌های عالی تان پیوند بزنید. اما حالا نیاز دارید که خود را کنترل کنید و به چیزهایی که قبلا به خود قول آن را داده بودید، برسید به جای اینکه کار جدیدی شروع کنید.
حافظ:
بیا و از غبن این سالوسیان بین صراحی خون دل و بربط خروشان
ز دلگرمی حافظ بر حذر باش که دارد سینه‌ای چون دیگ جوشان
تعبیر :مراقب و مواظب باش تا دیگران از سادگی و صداقت تو سوء استفاده نکنند و فریب ظاهر دیگران را نخور. برای روبرو شدن با مشکلات، بهتر است عزم و اراده ای محکم داشته باشی. بهتر است قبل از هر کار، توانایی های خود را بشناسی و قدرت تحمل خود را آزمایش کنی.


فال روز متولدین آذر:
بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می‌یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می‌کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید،‌ اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌کنند.
حافظ:
بیا و از غبن این سالوسیان بین صراحی خون دل و بربط خروشان
ز دلگرمی حافظ بر حذر باش که دارد سینه‌ای چون دیگ جوشان
تعبیر :مراقب و مواظب باش تا دیگران از سادگی و صداقت تو سوء استفاده نکنند و فریب ظاهر دیگران را نخور. برای روبرو شدن با مشکلات، بهتر است عزم و اراده ای محکم داشته باشی. بهتر است قبل از هر کار، توانایی های خود را بشناسی و قدرت تحمل خود را آزمایش کنی.


فال روز متولدین دی:

امروز می توانید با خیال راحت سرگرم انجام کارهای مفید شوید. شما امروز به کارها تسلط داشته و آمادگی به عهده گرفتن هر کاری و یا کار کردن با هر کسی را دارید. حتی کسل کننده و خسته کننده ترین کارها شما را به وجد می آورند. احتمالاً وجدان شما سخت ناراحت انجام کارهاست.
حافظ:
ترسم که روز حشر عنان بر عنان رود تسبیح شیخ و خرقه رند شرابخوار
حافظ چو رفت روزه و گل نیز می‌رود ناچار باده نوش که از دست رفت کار
تعبیر :حسرت گذشته را مخور. آنچه که از دست داده ای به زودی پیدا خواهد شد. مال و منال دنیوی زودگذر است و دائمی نیست. بهتر است که قانع باشی و زندگی آسوده و آرامی در پیش بگیری.


فال روز متولدین بهمن:
جلو رفتن با مسئولیتهای منظم و همیشگی روزانه شاید ایده عاقلانه ای باشد، اما شما نباید بیش از اندازه روی کارتان ,وسواس داشته باشید محدود کردن فکرتان و تمرکز کردن روی کار باعث می‌شود فرصت خیلی خوبی که می‌توانستید تجربیات جالبتان را با فرد مورد علاقه تان سهیم کنید را از دست بدهید. پس امروز در حالیکه فضایی را برای اتفاق افتادن فرصتهای خوب ایجاد می‌کنید، در طول روز نیز به خودتان یادآوری کنید که انعطاف پذیری تنها راه اوج گرفتن است!
حافظ:
سخا نماند سخن طی کنم شراب کجاست بده به شادی روح و روان حاتم طی
بخیل بوی خدا نشنود بیا حافظ پیاله گیر و کرم ورز و الضمان علی
تعبیر :به نعمت ها و لذت های زودگذر دنیا دل مبند. بیهوده خود را برای آرزو های نا ممکن دچار دردسر و زحمت نکن. به آنچه که داری قناعت کن و به لطف خداوند توکل داشته باش. آنچه خیر و صلاح تو در آن است، پیش می آید.



فال روز متولدین اسفند:
امروز انواع و اقسامی‌ از روحیات خود را به نمایش می گذارید. به این فکر نکنید که اینها از کجا می‌آیند و به کجا می‌روند. بیخود سعی نکنید که عصبانیت تان را به زور کنار بگذارید یا اینکه خود را به چیزی علاقمند کنید. فقط بگذارید احساسات شما راه خود را بروند و سعی نکنید آنها را کنترل کنید. این به معنی آن نیست که باید مسائل درونی تان را با دیگران مطرح کنید. بلکه این اختلافت خودمانی را برای خودتان حفظ کنید تا بتوانید دل تان را زلال و صیقلی کنید!
حافظ:
در تاب توبه چند توان سوخت همچو عود می ده که عمر در سر سودای خام رفت
دیگر مکن نصیحت حافظ که ره نیافت گمگشته‌ای که باده نابش به کام رفت
تعبیر :فرصتها را با سهل انگاری از دست داده و عمر را بیهوده هدر داده ای. از همین حالا می توانی با سعی و کوشش، دوباره راه درست را انتخاب کنی. نا امید نباش و از ریاکاران دوری کن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد