پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فالخند

فالخند متولدین فروردین ماه

علامت طالع‌بینی شما قوچ است اما قوچها فقط از حیث نربودن با مردهای فروردینی اشتراک دارند. فلزشما آهن است و شاید به همین دلیل است که اغلب مردهای فروردینی از خوردن اسفناج که سرشار از آهن است امتناع می‌ورزند و دلیلشان هم این است که آهنشان بدجور می‌زند بالا! و نیز به‌دلیل همین آهن بودن فلزشان است که مردهای مرتبط با زنهای فروردینی را آهنربا نیز می‌نامند! رنگ شما سرخ است. البته این باعث نمی‌شود که تجمع بیشتر فروردینی‌ها در قبایل سرخ پوستی باشد همین که علاقه‌مند به‌غذاهای سرخ کردنی و طرفدار تیمهای سرخ پوش باشید، کافی است.


فالخند متولدین اردیبهشت ماه

مرد متولد برج ثور با احساساتش چندان میانه خوبی ندارد و از جمله مردان نادری است که در مواجهه با یک زن اجازه می‌دهد عقلش درباره اینکه به او پیشنهاد ازدواج بدهد یا نه حکم کند و قلبش را در حد و اندازه‌های عضوی برای پمپاژ خون به سایر نقاط بدن نگه می‌دارد! البته همین مرد اگر به این نتیجه برسد که می‌تواند با زنی ازدواج کند ناگهان تبدیل به یک آدم رمانتیک می‌شود، طوری که اگر در زمینه سرقت ادبی هم مستعد باشد احتمالاً دیالوگهای رومئو و ژولیت را به اسم خودش به نامزدش غالب می‌کند.



فالخند متولدین خرداد ماه

مرد متولد خرداد در برج دوپیکر به‌دنیا آمده و به‌همین دلیل هم دارای شخصیتی دوگانه است و هم احتمال دو زنه بودنش ببیشتر از مردهای متولد شده در سایر ماههای سال است.
شخصیت دوگانه مرد خردادی خیلی وقتها ممکن است باعث تعجب و حیرت اطرافیان شود


فالخند متولدین تیر ماه

زن متولد تیر از انتقاد به شدت متنفر است (البته نه از انتقاد کردن، بلکه از انتقاد شنیدن) و مطمئن باشید اگر روزی آینه قدی اتاقش کوچکترین انتقادی را از او منعکس کند به سرنوشت بدی دچار می‌شود. رفتار دختر متولد تیر را نمی‌توان پیش‌بینی کرد چون همه چیز در این رابطه بستگی به دنده‌ای دارد که او صبح از آن دنده از خواب بیدار می‌شود. در غیر قابل پیش‌بینی بودن رفتار زن این ماه همین بس که یکی از بزرگترین دانشمندان علم روان‌شناسی دنیا مدتی قبل از همسر تیرماهی‌اش جدا شد چون این بنده خدا که می‌توانست هوای هر نقطه‌ای از زمین در 100 سال آینده را پیش‌بینی کند از پیش‌بینی اخلاق فردا صبح زنش عاجز بود!



فالخند متولدین شهریور ماه

علامت طالع‌بینی شهریوری‌ها دختر باکره است. تکلیف مردهای شهریوری با این علامت کاملاً روشن است. اما توضیح این علامت در زنهای شهریوری از دست ما برنمی‌آید و به خودشان واگذار می‌کنیم. فلز شهریوری‌ها جیوه است. حتماً شما هم با ما موافقید که جیوه فلز نیست و از جایی که شهریوری‌ها جیوه را فلز می‌دانند می‌توان نتیجه گرفت اغلب بساز و بفروشهای ساختمانی که برجهای ساخته شده توسط آنها با اندک بادی فرو می‌ریزد شهریوری هستند.


فالخند متولدین مرداد ماه

علامت طالع‌بینی او شیر است و این نشانگر آن است که مردهای متولد مرداد به تعمیر و نصب شیرآلات و همچنین محافظت از قفس شیر در باغ‌وحش علاقه فراوانی دارند و نیز زنهای متولد این ماه علاه بیشتری به شیر دادن به نوزادان در مقایسه با زنهای متولد سایر ماهها دارند.



فالخند متولدین مهر ماه

علامت طالع‌بینی مهری‌ها... منظور متولدین مهرماه هستند، با مهری خانمها اشتباه نگیرید!- ترازو است. اصلاً فکر نکنید که چون مهری‌ها چنین چیزی علامت طالع‌بینی‌شان است پس می‌روند ترازو فروش و یا قاضی دادگاه می‌شوند نه، نمی‌شوند و اغلبشان هم تا سنین سی سالگی بیکار هستند.


فالخند متولدین آبان ماه

اغلب متولدین آبان دارای دو گوش، دو پا، دو دست و یک دماغ هستند. دماغ متولدین این ماه یا بیش از اندازه گنده و یا خیلی کوچک است. و کمتر کسی از متولدین این ماه را می‌توان پیدا کرد که از دماغی میزان و استاندارد برخوردار باشد.



فالخند متولدین آذر ماه

علامت طالع‌بینی متولدین ماه آذر قوس یا همان کمان است. اگر داشتید کنار یک دره برای خودتان راه می‌رفتید و به یکباره احساس کردید که دستی به پشت شما اصابت کرد به طوری که به داخل دره پرت شدید، در همان مسیر بین زمین و آسمان با موبایل با یکی از اعضای خانواده‌تان تماس گرفته و بگویید که از فرد مربوطه به دلیل قتل شما شکایت نکنند چرا که قاتل شما یک آذری بوده و با آن حرکت می‌خواسته به شما بگوید که چقدر این بلوز یقه اسکی به شما می‌آید!


فالخند متولدین دی ماه

بز علامت طالع‌بینی دی‌ماهی‌هاست. پس اگر با کسی مواجه شدید که به شما گفت: دیروز بز آوردم، الزاماً به این معنا نیست که با اتفاق بدی روبه‌رو شده بلکه امکان دارد کسی را با خودش مهمانی به خانه آورده که متولد دی‌ماه بوده باشد



فالخند متولدین اسفند ماه

یشنهاد ما به تمام طالع‌بینها، فالگیرها، کف‌بینها و نویسندگان امور این چنینی، این است که علامت طالع‌بینی اسفندی‌ها را از ماهی به خروس تغییر دهند زیرا اینها به دلیل انتخاب آخرین ماه سال برای زاییده شدن، بیشتر خروسهای بی‌محل هستند زیرا آدم وقت‌شناس زمانی را که همه درگیر امور شب عید هستند را برای به دنیا آمدن انتخاب نمی‌کند!


فالخند متولدین بهمن ماه

علامت طالع‌بینی شما دلو است. به همین دلیل اغلب متولدین بهمن در زمانهای گذشته سقا بوده‌اند و الان هم لوله‌کش هستند. فلز شما اورانیوم است و این قضیه تا حدود بسیار زیادی زندگی را برای شما سخت می‌کند زیرا اگر در کشور خودتان زندگی بکنید سازمان جهانی انرژی اتمی دولتمردان کشورتان را متهم به نگهداری و غنی‌سازی اورانیوم می‌کنند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد