پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روز19مهرماه 93

فروردین:
روی علی برای ارتباطات آنلاین است. استعدادهای شما فرصت خوبی برایتان بوجود می آورند تا در ادبیات، بازریابی و برنامه نویسی خوش بدرخشید. با دوستان ایده های تازه ی خود را به تبادل بگذارید. لحظه ی بحث می تواند مرحله ای جدید در زندگیتان باشد.  
اردیبهشت:
باید مراقب باشید تا در همه چیز به دنبال منفعتی سریع باشید. امروز فرایند خلاقانه بسیار لذت بخش است. هنگام تفکر درباره ی آینده، از تصور چیزی که برایتان ناممکن به نظر می رسد نترسید. هنگام رجوع به گذشته، سعی کنید به رخدادهای اخیر از زاویه ای متفاوت بنگرید.
خرداد:
امروز برای مطالعه ی شدید و تسلط بر دانش جدید و همچنین تعامل با همکاران و کار با جوانان خیلی مناسب است. ممکن است سفرهای غیرمنتظره، دعوت های ناگهانی، و خبرهای جذابی را تجربه کنید. امروز تمام شما باید قادر باشید تا درست را از دروغ، و دوستی های واقعی را از ریاکاری تشخیص دهید.
تیر:
امروز روزی عالی برای خریدهای جدید و خرده ریزهای جذاب هست. خرید نرم افزار کامپیوتری و ابزار الکترونیک برای شما موفقیت آمیز خواهد بود. وقت ان است که افرادی که سفر کرده اند به دنبال سوغاتی هایی منحصر به فرد برای بچه ها و اقوام خود باشند.
مرداد:
امروز برگ برنده ی شما هوشتان است.. تفکر خلاق خود، دیدگاه های پیشرفته، دانش عظیم، جهت گیری عالی به سمت دنیای فشن، حس شوخ طبعی قوی (شوخ طبعی بدون مسخره کردن) خود را نشان دهید.
شهریور:
نباید خیلی کم رو باشید. حتی اگر واقعا به دنبال تنهایی هستید، به خودتان دروغ نگویید. هدفتان این نیست که از بقیه ی دنیا دست بکشید و همه هم شما را فراموش و رها کنند. در آرامش یک فضای محبوس قادر خواهید بود تا یک شاهکار خلق کنید.
مهر:
وقتی ایده آل برای تماس با دوستان و همچنین گشتن دنبال دوستان جدید است. شاید رزومه و دعوت نامه پخش کنید، و ایده های منحصر به فرد تبادل کنید. طالعتان توصیه می کند که شنوندگانی مراقب و دانش آموزی سخت کوش باشید. هنوز هم برایتان خیلی زود است که کشفیات خود را در میان بگذارید، ولی قطعا وقت خوبی است تا ایده های دیگران را جذب کنید.
آبان:
پول خود را آموزش و تحصیلات سرمایه گذاری کنید. اگر اخیرا مدرکی گرفته اید، باید تحصیلات خود را به برگ برنده تبئیل کنید و در صورت ممکن به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهید. درآمد و صلاحیت شما بستگی به آن دارد که چقدر با روندهای روز سروکار دارید.
آذر:
شما پویا، کنجکاو، شوخ، سخنور و تشنه ی ارتباطات جالب و دانش جدید هستید. بااین حال، این مسایل ممکن است مشکلاتی جدید را خلق کنند اگر به مسیر اشتباه حرکت کنید. مساله این است که ویژگی هایی مثل کمال گرایی در شما بسیار قوی هستند.
دی:
امروز برای کارهای عملی مناسب نیست. باید به سمت یک سطح معنوی و ذهنی تحول پیدا کنید، ولی عجله نداشته باشید تا این دانش را در زندگی به کار گیرید. حتی در ذهن آگاه ترین شما هم، مشارکت که ویژگی شماست ممکن است آَشفته شود.
بهمن:
باید از کارهای روزمره و خاطرات ناخوشایند خود را آزاد کنید. زمینه ی این را دارید که درمورد آینده خوش بین باشید، ولی آن را با فانتزی ها غیرلازم رنگ آمیزی نکنید. روی ارتباطات غیررسمی، گسترش افق ها و تبادل اخبار تمرکز کنید.
اسفند:
امروز شما در خطر شنا برخلاف جریان آب، و اشتباه گرفتن مطلوب با واقعیت هستید. امروز مساله ی اصلی برای شما این است که مراقب افکار ضعیف تعریف شده ی خود و احساسات آشفته و گیج خود باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد