پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

دعادوری ازآسیب ابلیس

 

دعای دفع شر ابلیس
 اللهم ان ابلیس عبد منعبیدک یرانی من حیث لااراه وانت تراه من حیث لایراک و انت اقوی علی امره کله و هو لایقوی علی شیء من امرک اللهم فانا استعین بک علیه یا رب فانی لاطاقة لی به ولاحول ولاقوة لی علیه الابک یا رب اللهم ان ارادنی فارده و ان کادنی فکده والکفنی شره واجعل کیده فی نحره برحمتک یا ارحم الراحمین و صلی الله علی محمد و اله الطاهرین
 

  دعای دفع شیاطین

ان ربکم الله الذی خلق السموات و الارض فی ستة ایام ثم استوی علی العرش یغشی اللیل النهار یطلبه حثیثا و الشمس و القمر و النجوم و مسخرات بامره الا له الخلق و الامر تبارک الله رب العالمین ادعوا ربکم تضرعا و خفیة انه لایحب المعتدین و لاتفسدوا فی الارض بعد اصلاحها وادعوه خوفا و طمعا ان رحمة الله قریب من المحسنین  تبارک الله رب العالمین



برای رفع وسوسه

شخصی گوید: به امام صادق (ع) گفتم: گاهی تصورات کفرآمیزی در دلم خطور می کند برای رهایی از آن چه کنم؟ امام فرمود:
هرگاه این حالت برایت پیش آمد بگو لا اله الا الله ،راوی گوید از آن پس هرگاه وسوسه ای در دلم ایجاد می شد، این ذکر را می گفتم و آن وسوسه ها برطرف می شد.
رسول اکرم (ص) فرموده است: «خواندن سوره «ناس» وسواس را منع می کند.»


 رفع وسوسه

از امام صادق (ع ) نقل است که مردى نزد پیغمبر (ص ) آمد و عرض کرد: یا رسول الله ! من از وسوسه در سینه خود سختى مى کشم و من مردى عیال وار و نیازمندم . پیامبر (ص ) به او فرمود که این کلمات را تکرار کن :

توکلت على الحى الذى لا یموت و الحمد لله الذى لم یتخذ صاحبة و لا ولدا و لم یکن له شریک فى الملک و لم یکن له ولى من الذل و کبره تکبیرا. دیرى نپایید که نزد او آمد و به آن حضرت عرض کرد: خدا وسوسه سینه ام را برد و بدهکارى مرا پرداخت و روزى ام را فراوان ساخت .



گریز از وساوس شیطانی


هر وقت شیطان وسوسه کرد و نتوانستید حریف نفس بشوید . هفت مرتبه بگویید

(بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحِیمِ.لا حَولَ و لا قوة الا بِاللهِ العَلیِّ العَظیم)

وقتی این ذکر را می گویید.هفت ملک به کمک شما می آیند و آن را دفع می کنند



برای رهایی از وسوسه و اندیشه های بیهوده

از سعید بن یسار گوید: به امام صادق (ع ) گفتم : غمگین مى شوم . فرمود: بسیار بگو الله الله ربى لا اشرک به شیئا و هر گاه از وسوسه یا اندیشه هاى بیهوده (حدیث نفس ) بترسى بگو: بار خدایا! من بنده و بنده زاده توام و مهارم به دست تو است ، حکم تو درباره من عادلانه است و فرمانت درباره من مجرى است ، بار خدایا! من از تو خواهش مى کنم به حق هر نامى که دارى و آن را در قرآنت فرو فرستادى ، یا به یکى از آفریده هایت آموختى ، یا در علم غیب به خود اختصاص دادى که رحمت فرستى بر محمد و آل محمد و قرآن را نور چشم من سازى و بهار دل من و برطرف شدن اندوه و برنده همّ من گردانى . الله الله ربى لا اشرکُ به شیئا.



دعای حضرت رسول الله ص برای امان از جن و انس

بسم الله الرحمن الرحیم لا اله الا الله علیه توکلت و هو رب العرش العظیم ما شاء الله کان و ما لم یشا لم یکن اشهد ان الله علی کل شیء قدیر وان الله قد احاط بکل شی ء علما اللهم انی اعوذ بک من شر نفسی و من شر کل دابة انت اخذ بناصیتها ان ربی علی صراط مستقیم

 

دعای دفع ضرر پری و جن و انس

امام زین العابدین فرمودند هر که این دعا را بخواند پروا ندارم که اگر تمام پری و جن وانس بر او جمع شوند ضرری به اونتوانند رسانید

بسم الله الرحمن الرحیم - بسم الله وبالله من الله والی الله اللهم انی اسئلک اسلمت نفسی والیک وجهت وجهی و الیک فوضت امری والیک الجات ظهری و احفظنی بحفظ الایمان من بین یدی وعن یمینی و شمالی ومن فوقی و من تحتی ومن قبلی وادفع عنی بحولک و قوتک ولا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم و صلی الله علی محمد واله الطاهرین

 

 

 دفع جن

1- مداومت کند سوره جن را بخواند که امام صادق علیه السلام  فرموده هر که این سوره را بسیار بخواند تا در دنیا باشد از شر جنیان و سحر وکید خلق ایمن باشد و کسی نتواند با او ضرر بزند ودر آخرت با پیامبر و اهل بیت او باشد


2- حرز ابو دجانه را بنویسند وبه سر در خانه یا دیوار رو به قبله جایی که بی احترامی نشود آویزان کندواگر نمیشود در جایی از خانه نگه داری کند و اگر افراد را هم اذیت میکنند این حزر را نوشته البته با شرایط نوشتن که اهدا صلوات وغیره و باخود دارند.

3-برای حفاظت از جن زده آیه یا معشر الجن (از سوره الرحمن)را تا آخر سوره بنویسد و آیه الکرسی را تا آخر فیها خالدون  را دور آن بنویسید و بر جن زده بیاویزند به او اذیت نمی رساند.

جناب کشمیری در استغاثه به حضرت ابو الفضل علیه السلام این نماز را فرموده بودند که 2 رکعت نماز حاجت خوانده شود و به حضرت ابو الفضل هدیه شود ، بعد تسبیح حضرت زهرا صلی الله علیها خوانده و باز ثوابش هدیه شود ،وسپس 133مرتبه (یا کاشِفَ الکَرب عَن وَجه الحُسَین اِکشِف کَربی بِحَقِ اَخیکَ الحُسَین) خوانده شود.


باطل کردن طلسم و دفع جن

عارف بزرگوار جناب آیت الله شوشتری فرمودند که در خانه ای که اهل آن را اجنه اذیت میکنند ویا جن درآن رفت و آمد دارد روز اول 70 مرتبه آیات سخره را بخواند وهر روز مداومت کند روزی یک باربخواند.

آیات سخره،آیات ۵۴-۵۵-۵۶ سوره اعراف است ، از(ان ربکم الله ...تا ... قریب من المحسنین)

 

برای دور کردن اجنه

 پیامبر گرامی اسلام میفرماید

خداوند برای هر برگ شاخه ریشه ودانه اسفند یک ملک قرار داده  وامام صادق فرموده اند  که در خانه ای که اسفند باشد اجنه تا هفتاد خانه گرد انجا نمیروند ولی زیر دست و پا ریختن  وپراکندن اسفند در جائی موجب دعوا ونزاع میشود


برای جائی که اجنه سنگ می اندازند: یکی از سنگها را بر داشته و به همان سمتی که از انجا امده پرتاب میکنید ومیگوئید

(حسبی الله وکفی سمع الله لمن دعا لیس لی وراء الله منتهی)

 

دفع اجنه

امام علی بن ابی طالب علیه السلام فرمودند : هر کسی درجایی که خالی از سکنه است شبی را بسر ببرد و این آیه کریمه را بخواند فرشتگان اورا محافظت می کنند و شیاطین و جن ازاو دور می شوند . (سوره اعراف آیه 54)

اِنَّ رَبَّکُمْ اللهُ الَّذی خَلَقَ السَّمواتِ ..... ...... رَبَّ العالَمین

امام صادق (ع) فرمودند : هر کس برای دفع دیو وپری وجن سوره جن را هفت بار قرائت کند خداوند جن و پری را از او دور می کند .

امام صادق (ع) فرمودند : هر کس سوره احقاف را بنویسد وبا خود داشته باشد از شر جن و پری در امان خواهد بود ودر خواب وبیداری از همه آفات محفوظ می ماند و اگر شب آن را در زیر بالین خود بگذارد در شب هیچ آ فتی به اونخواهد رسید .

 

دعا برای دفع فال بد


رسول اکرم (ص) فال خوب زدن را دوست می داشت، و فال بد زدن را خوش نداشت و می فرمود: هر کس چیز ناخوشایندی دید که به نظرش بد جلوه می آید این دعا را بخواند.

«اللهم لا یوتی الخیر الا انت، و لا یدفع السیئات الا انت و لا حول و لا قوه الا بک»

«خدایا! خوبی را کسی جز تو نمی دهد، و بدیها را کسی جز تو دفع نمی کند، و هیچ جنبش و نیرویی نیست مگر به کمک تو
 
 

دفع ترس
 
 امام صادق ( ع ) فرموده است : چون از امری بترسی ( جن، تاریکی ،تنهایی و...) می گویی (( یا کافیا من کل شی و لا یکفی منک شی فی السموات و الارض اکفنی ما اهمنی من امر الدنیا و 

الاخره و صل علی محمد و آله )) 
 


هرکسی از جن و شیطان بترسد هنگامی که ترس بر او داخل می شود بگوید :
 
(( یا الله الا له اکبر القاهر بقدرته جمیع عباده و المطاع لعظمته عند کل خلیقته و الممضی مشیته لسابق قدرته انت تکللاء ما خلقت باللیل و النهار و لا یمتنع من اردت به سوء بشیء دونک من ذلک السوء و لایحول احد دونک 

بین احد و ما ترید به من الخیر کل مایری فی قبضک و جعلت قبائل الجن و لشیاطین یروننا و لا نراهم وانا لکیدهم خائف ( صلی االه علی محمد و آل محمد ) فامنی من شرهم و باسهم بحق سلطانک العزیز یا عزیز )) 
 
هرگاه این را بگوید به او از سوی جن و شیطان هرگز بدی نرسد.
 
دعای, دفع, ابلیس , پری, وسوسه, شیاطین , اجنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد