پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

خانه مسکونی وحشت وترسناکوحضوراجنه

خانه وحشت و حضور جن و روح


به هر حال تصمیم گرفتم به مبارزه با آن خانه وحشت بروم. تمام وسایلم را با ترس و لرز جمع کردم و با سلام و صلوات ماشین را روشن کردم و به راه افتادم، چند ساعت بعد به ویلای شمال رسیدم از همان بدو ورود مشاهده کردم که تاریکی مطلقی همه‌ جا را در بر گرفته بود از ساختمان ویلا صداهای عجیب و غریبی می‌آمد. با تمام اضطرابی که در بدنم به شکل لرزش اندام مشاهده می‌شد، وارد شدم.
ناگهان شیر آب خود به خود باز شد و در کابینت به صدا درآمد. صدایی ضعیف اما خشن مرا به اسم کوچک صدا می‌کرد و سایه‌ای که گهگاهی از جلوی چشمانم رد می‌شد همه و همه مرا به حدی ترسانده بودند که از ترس حتی قدرت فرار کردن را نداشتم.
چند وقتی است که نسبت به گذشته بیشتر از موجودات ماوراءالطبیعه صحبت می‌شود.



دانلودکتاب جامع گنج یابی وکشف عتیقه ها


 
بالاخره تمام اقشار مختلف مردم در هر مذهب و آیینی پذیرفته‌اند که ذات پاک الهی جز خلقت بشر و سایر جانداران خلقت‌هایی نظیر ارواح و جنیان نیز داشته است.
البته اثبات وجود جن برای مسلمانان از زمان ظهور اسلام سرچشمه می‌گیرد. زیرا پیامبر گرامی اسلام راجع به سوره جن حسابی به بحث و گفت‌وگو نشسته است و از همان جا بود که وجود جن برای مسلمین ثابت شد، چند وقتی هم است که اکثر مکاتب و مذاهب گوناگون حاضر به قبول کردن وجود خارجی مخلوقی به نام جن شده‌اند.
حقیقت یا افسانه
در میان انسان‌ها بر سر خلقت نظام عالم دو دیدگاه کلی وجود دارد، عده‌ای که همه چیز را ناشی از خلقت ذات الهی می‌دانند و گروهی دیگر که سرمنشا خلقت نظام عالم را در طبیعت جست‌وجو می‌کنند.
اگر چه میان آنان اختلاف نظرها بسیار عمیق و اساسی است، ولی هیچ یک از این دو گروه نتوانسته‌اند وجود موجودات ماوراءالطبیعه را انکار کنند.
ولی خیلی جالب است با تمام این تفاسیر گروهی که آنقدرها هم از نظر بار علوم غریبه سنگین نیستند. ارواح خبیثه را ماحصل نسل آدمی و میمون می‌پندارند و گروهی دیگر از همین طایفه موجودات ماوراءالطبیعه را انسان‌های اولیه وحشی می‌دانند و معتقدند که آنها در جنگل‌ها و مراکز خلوت و تاریک هنوز به زندگی بدوی خود مشغول هستند و هرازگاهی برای ترساندن انسان‌های امروزی از مخفیگاه‌هایشان بیرون می‌آیند و شروع به آزار و اذیت کردن می‌کنند.
اما نظر مسلمانان چیز دیگری است. بنابه نص صریح قرآن موجودات عالم به سه گروه تقسیم می‌شوند: 1- جمادات 2- نباتات 3- حیوانات که یا دارای عقلند مانند انسان، فرشتگان و جنیان یا فاقد عقل و شعورند مانند حیوانات و باز بنا به آیات نورانی قرآن کریم باید بدانیم که بدون هیچ شک و تردیدی موجودی با نام «جن» در جهان آفرینش وجود دارد که از نظر تکلیف و شایستگی مورد خطاب پروردگار قرار گرفته و مشابه انسان می‌باشد.
چرا که1- سی و چهار مرتبه نام جن در قرآن کریم آورده شده است. 2 – هفتاد و دومین سوره قرآن با نام این موجود مزین گردیده است. 3- احادیث و روایات فراوانی از پیامبر اکرم (ص) حضرت علی‌(ع) امامان و بزرگان علوم دینی در این خصوص موجود بوده و در دسترس قرار دارد. 4- برای اثبات چند آیه از قرآن کریم را که در مورد جن سخن گفته است به شما نشان می‌دهیم.
* برای خدا شریکانی از جن قرار دادند و حال آن که جن را خدا آفریده است
(سوره انعام آیه 17)
* بگو اگر جن و انس گرد آیند تا همانند این قرآن را بیاورند، نمی‌توانند، هر چند که یکدیگر را یاری دهند (سوره اسرا آیه 88)
* سپاهیان مسلمان از جن و آدمی و پرنده گرد آمده و به صف می‌رفتند (سوره نمل آیه 17)
* سخن پروردگارت به تو مقرر شد که جهنم را از انس و جن انباشته می‌کنیم
(سوره هود آیه 119)
*مرحوم شیخ مفید در کتاب ارشاد آورده است: در آثاری از ابن‌عباس نقل شده: زمانی که پیامبر اسلام (ص) به قصد جنگ با قبیله بنی‌مصطلق از مدینه خارج شدند، هنگام شب به دره وحشتناک و صعب‌العبوری رسید. اواخر شب حضرت جبرئیل امین از چهار ملائکه مقرب درگاه احدیت به آن حضرت نازل شد و خبر داد طایفه‌ای از جن‌های غیرمسلمان در وسط دره جمع شده و قصد مکر و شر و آزار و اذیت شما و اصحابتان را دارند. (ارشاد ص399)
جن چیست؟
به واقع جن چگونه موجودی است؟
در معنای ‌تحت‌اللفظی جن به معنای مستور و پوشیده است. همان گونه که جنین انسان زمانی در رحم مادر به سر می‌برد از چشم ما پوشیده است و شاید علت شک و تردید در وجود جن همان مستور بودن جن‌ها باشد.
خداوند انسان را از گل خشک‌شده‌ای چون خاک سفال آفرید و جنیان را از شعله‌ای بی‌دود (سوره الرحمن آیه 14 و 15).
از آیات الهی این گونه می‌توانیم متوجه شویم که جنیان از آتشند و ما از گل و خلقت آنها قبل از خلقت آدمی بوده است و از آنجا که هر دو از ماده آفریده شده‌اند پس مادی هستند؛
ولی دو تفاوت اساسی آنها را از سایر موجودات متمایز کرده است.
1 - می‌توانند خود را به هر شکل و قیافه‌ای درآورند (آکام‌المرجان) به استثنای پیامبران و ائمه معصوم.
2 - از چشم موجودات دیگر پنهان هستند. ملاصدرا پنهان و آشکار شدن جن را با هوا قیاس می‌کند و این طور عنوان می‌کند: بدن‌های لطیف آنها در الطاف و نرمی متوسط بوده و از این رو آماده جدایی یا گرد آمدن هستند، چون گرد هم آیند قوام آنها بهتر گشته و مشاهده می‌شوند.
از مابهتران
همه واژه «از ما بهتران» یا به زبان ساده‌تر از ما‌بهترون را به دفعات شنیده‌ایم. این واژه در فرهنگ عامیانه ما اغلب برای جن به کار می‌رود ولی آیا واقعا این چنین است؟ آیا جن موجودی برتر از انسان است؟
خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: و ما فرزندان آدم را بر بسیاری از مخلوقات خود برتری و فضیلت کامل بخشیدیم (سوره اسراء آیه 70) و همچنین واجب شدن سجده جن و فرشته بر انسان نیز، خود دلیلی برای برتر بودن انسان در پیشگاه خداوند است.
یک انسان به واقع‌ بر تمام موجودات برتری دارد، چنانکه نیمی از سپاه حضرت سلیمان نبی‌(ع) را جنیان تشکیل می‌دادند و در رفع و رجوع کردن کارهای ایشان کمک می‌کردند و همیشه این جن‌ها بوده‌اند که تحت فرمان‌بشر کار کرده‌اند و تا به امروز هم در برخی مناطق کمک گرفتن و به کار گرفتن جن‌ها توسط گروه‌های مدیوم و احضارکنندگان روح مشاهده شده است.
حیات، تغذیه، سخن
حیات جن‌ها به مانند حیات انسان تشبیه شده است. یعنی آنها نیز گروه‌گروه و به صورت خانواده‌‌ای در حال زندگی کردن هستند. آنها هم نر و ماده دارند و با یکدیگر ازدواج می‌کنند. از نظر دین و آیین آنها هم مانند انسان دین‌های متفاوتی دارند. قبایل و طوایف مختلف آنها رسوم و منش‌های خاص خودشان را دارند و هر طایفه‌ای برای خود بزرگی و هر مذهب و دین در هر کشور برای خود رهبر و پادشاهی دارد.
اما از آن جایی که هر موجودی برای ادامه حیات خود احتیاج به تغذیه و خوراک دارد، جنیان نیز به طور قطع از چیزهایی تغذیه می‌کنند. چنان که شیخ صدوق نقل کرده است: گروهی از طایفه جن خدمت پیامبر اکرم (ص) شرفیاب شدند و عرض کردند: ای رسول خدا چیزی برای خوردن به ما عطا فرما، حضرت هم استخوان و بازمانده غذا را به آنها عطا کردند (وسایل‌الشیعه، جلد 1 ص 252). اما گروهی نیز بر این باورند که جنیان از استشمام بوی غذاهای در حال طبخ تغذیه می‌کنند.
ولی بالاخره هر طور که باشد به یک نحوی نیز باید با یکدیگر رابطه برقرار کنند چراکه حتی حیوانات که زبان گفتاری ندارند با یکدیگر رابطه برقرار می‌کنند چه برسد به اجنه که در شکل خلقت بجز عنصر با یکدیگر برابری می‌کنند در نتیجه آنها نیز زبان مخصوص خود را دارند و گاهی نیز انسان‌ها هم می‌توانند به این زبان دست بیابند؛ چراکه در قرآن کریم آمده است که حضرت سلیمان نبی (ع) به زبان جنیان با ایشان سخن می‌گفته‌اند.
جن در کربلا
گاهی اوقات در جنگ‌ها و نبردهای میان انسان نیز جنیان مداخله داشته‌اند. حال در سمت کفر علیه حق یا در صف حق علیه کفر. بالاخره حضور داشته‌اند که مثال بارز این گفته را می‌توانید در جنگ و قیام خونین ابی‌عبدا...(ع) مشاهده کنید.به‌طوری‌که سیدبن طاووس محقق برجسته در کتاب مقتل کامل لحوف نوشته‌اند، درست در روز عاشورا حدود هزار و سیصد و شصت‌ سال پیش که حضرت ابی‌عبدا...(ع) در حال جنگ با لشگر یزید بودند، زعفر جنی که رییس شیعیان جن بود در محل بئر ذات‌العلم، برای خود جشن عروسی باشکوهی برپا کرده بود و تمام سران طوایف دیگر از اجنه را برای عروسی خود دعوت کرده بود.
در اواسط شادی و سرور زعفر صدای ناله دو جن نظر وی را جلب کرد و سبب احضار آن دو نزد زعفر شد، وقتی که زعفر دلیل بی‌تابی آن دو را جویا شد، آنها گفتند: زمانی که برای عروسی در حال حرکت به ذات العلم بودیم در میان راه با محلی به نام نینوا برخورد کردیم و در آنجا دیدم فرزند همان کسی که ما به دست وی مسلمان شده‌ایم تکیه بر دیوار تنهایی کرده و با لشگر بسیار زیاد کفر در حال جنگ است.
وقتی زعفر این حرف را شنید به همراه نودهزار جن از لشگریانش به کربلا رفت (البته چون برای اجنه و فرشتگان بعد زمان و مکان مفهومی ندارد این کار به طرفه‌‌‌العینی صورت گرفت) به روایت برخی از بزرگان و مراجع زعفر خودش گفته است: وقتی لباس دامادی از تن درآوردم و به کربلا رسیدم دیدم چهار فرسخ در چهار فرسخ، صف در صف لشکر کفار ایستاد‌ه‌اند و در این سمت تمام ملائکه مقربه خدا از جمله ملک منصور، ملک نصر، جبرئیل، میکائیل، اسرافیل، عزرائیل
و... هر کدام با هزاران سرباز و ارواح تمام انبیاء از آدم تا خاتم برای یاری پسر شیر خدا جمع شده‌اند.
بعد از مدتی صبر به خدمت ایشان رسیدم و درخواست اجازه کمک کردم با مخالفت ایشان روبه‌رو شدم و دستور برگشت به من داده شد سپس به همراه مادرم مراجعه کردم و آنگاه که دیگر جنگ تمام شده بود امام سجاد (ع) دستور دادند تا شام کاروان اسرا را همراهی کنیم و مسوولیت مراقبت از اطفال را به جنیان محول کردند.
جن و بازی تجارت
باعث تاسف است که امروز افرادی سودجو و شیاد با استفاده از ناآگاهی مردم و خواندن آیات و ادعیه‌ای که از مردم عوام از خواص آنها آگاهی لازم را ندارند برای خود منابع پول‌یابی و سودجویی راه انداخته‌اند. بد نیست بدانید در اقصی‌نقاط شهر تهران هستند کسانی که در مقابل گرفتن مبالغی نظیر یک میلیون و صدهزار تومان یا گاهی اوقات یازده میلیون تومان ادعا می‌کنند که یک موکل‌ حامی را به استخدام شما درآورده‌اند حال راست می‌گویند یا دروغ! بماند.
اما عده دیگری هستند که برای استفاده بهینه از جیب‌های مردم با خواندن و نوشتن طلسم‌های گوناگون سعی در اغفال مردم عوام را دارند و به دروغ مردم را گمراه می‌سازند به طور مثال روزی در بازار مجاور حرم حضرت عبد‌‌العظیم در حال حرکت بودم که فردی نظرم را جلب کرد. آقایی با ظاهری کاملا موجه یک سفره سبز جلوی خود پهن کرده و چند کتاب مثل کنزالحسینی و جامع‌الدعوات روی سفره گذاشته بود، دو سه تا مهره رمل و صفحه آن هم روی این سفره دیده می‌شد. جلوتر که رفتم متوجه شدم که این فرد در ازای گرفتن یازده هزار تومان هر سوالی که داشته باشید را از جن‌ها می‌پرسد و جواب می‌دهد. نمی‌دانید بیچاره مردم زودباور با شنیدن این موضوع جلوی این مرد صف کشیده بودند و چند دقیقه بعد این سبزپوشان نیروی‌انتظامی بودند که آقای رمال را به کلانتری راهنمایی کردند.
توصیه
در پایان به شما توصیه می‌شود که اگر به دنبال یادگیری علوم غریبه، علم ابجد و اعداد و علومی نظیر کیمیا، هیمیا، لیمیا و... هستید حتما از کتب منتشر شده توسط بزرگان که دارای مجوز رسمی وزارت ارشاد هستند در مرحله اول بهره بگیرید و سپس بعد از تحقیقات مفصل به سراغ استادان این علوم بروید. همیشه به خاطر داشته باشید طبق آیه «لایعلم‌الغیب الاهو» هیچ کس از آینده نمی‌تواند به شما خبر بدهد. لذا کسانی که ادعا می‌کنند با صحبت کردن با اجنه می‌توانند از آینده شما خبر بدهند، دروغ می‌گویند. در برخی اماکن رمال‌ها با شیوه‌های گوناگون اقدام به احضار جن می‌کنند حال آنکه گروهی از آنها خواندن معمولی قرآن را هم نمی‌دانند و در صورت کل برای گشایش بخت و رفع چشم زخم و زیادی روزی احتیاجی به احضار جن نیست فقط این مراحل کیسه‌ای است که رمال‌ها برای جیب‌های پر شما دوخته‌‌اند. و در آخر بد نیست بدانید امروز چه در داخل کشور و چه در خارج مراکز احضار جن و جن‌شناسی و تحقیق درباره ذات جن تشکیل شده است ولی وجود این مراکز هیچ ارتباطی به دریافت پولی که رمال‌ها از مردم می‌کنند، ندارد.



 جن , روح, گنج یابی, دفینه, زیرخاکی , کشف عتیقه, گنج یاب,خانه وحشت, باستان شناسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد