پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

دانلودرایگان نرم افزارفلزیابی وگنج یابی+Metal Detector

دانلود نرم افزار فلزیاب Metal Detector اندروید – نرم افزار آندروید میدان مغناطیس

Metal Detector یک برنامه بسیار جالب و کاربردی در زمینه شناسایی و تشخیص میدان مغناطیسی میباشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید میدان مغناطیسی اطراف خودتان را با استفاده از سنسورهایی که در برنامه وجود دارد اندازه گیری کنید. کار کردن با این برنامه بسیار ساده است و کافیست که برنامه را روی گوشی خود نصب کرده و سپس اجرا کنید و بعد گوشی را به طرفین تکان دهید، میزان قدرت مغناطیسی روی صفحه نمایان می شود. همچنین این برنامه میتواند به عنوان یک فلزیاب رایگان و حرفه ای برای شما عمل کند و خیلی از نیازهای شما را برطرف کند.


دانلود کتاب گنج یابی، آموزش دفینه و زیر خاکی... کلیک کنید

 

 

این برنامه یک ابزار برای اندازه گیری مقدار میدان مغناطیسی با استفاده از سنسور مغناطیسی در تلفن همراه گنجانده شده است. سطح میدان مغناطیسی (EMF) در طبیعت موجود است در حدود۴۹μT , (۴۹۰mG ),1μT = 10mG می باشد. اگر هر گونه فلز در اطراف محیط وجود داشته باشد این مقدار افزایش می یابد. برای مقداردهی اولیه سنسورهای، تلفن خود را به سمت آسمان گرفته و آن را به ۸ جهت مختلف حرکت بدهید .

قابل اجرا بر روی آندروید ۲٫۱ و بالاتر

دانلود

لینک ۲: دانلود



 دانلود ,نرم افزار, فلزیاب, Metal Detector ,اندروید, گنج ,گنج یابی, زیرخاکی, دفینه, گنج یابی

نظرات 1 + ارسال نظر
saeed دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 09:13 ق.ظ

اینجانب قصد خرید دستگاه گنج یاب و طلا یاب لورنز را دارم لطفا راهنمایی بفرمایید که کدام مدل از دستگاه لورنز جدیدتر و دقیق تر و عمق نمایش طلا یا گنج بیشتر وهر کدام از دستگاههای لورنزایکس 3وایکس 5 و ایکس6و کاربردهای انها را با قیمت هر کدام ارسال فرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد