پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

زندگینامه امام حسین (ع)


زندگینامه امام حسین (ع)

ولادت

در روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت (1) دومین فرزند برومند حضرت على وفاطمه , که درود خدا بر ایشان باد, در خانه وحى و ولایت چشم به جهان گشود. چون خبر ولادتش به پیامبر گرامى اسلام (ص ) رسید, به خانه حضرت على (ع ) و فاطمه (س ) آمد و اسما (2) را فرمود تا کودک را بیاورد.اسما او را در پارچه اى سپید پیچید و خدمت رسول اکرم (ص ) برد, آن گرامى به گوش راست او اذان و به گوش چپ او اقامه گفت.(3) 

ادامه مطلب ...

مخالفت خانواده با ازدواج


مخالفت خانواده با ازدواج

مخالفت والدین

 

زمانی که والدین شما با ازدواج با فرد مورد نظرتان مخالف هستند، روابط شما و آنها تحت تاثیر قرار گرفته و تخریب می‌شود. در این شرایط بایدها و نبایدهایی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

  

ادامه مطلب ...

جلب رضایت والدین

شیوه جلب رضایت والدین برای ازدواج

 


از شما پرسیده بودیم  که: «آیا داشتن یک ازدواج موفق با مخالفت والدین امکان پذیر است؟ در صورت مخالفت والدین شما چه اقدامی می کنید؟»

چطور رضایت والدین را برای ازدواج جلب کنیم؟

تا زمان محاسبه این آمار  نظرات 38 نفر از کاربران قابل بررسی بود. از این بین، 4 نظر به دلیل مرتبط نبودن کنار گذاشته شد و 34 نظر دیگر، مورد بررسی قرار گرفت که 17 کاربر اعلام کرده بودند ازدواج با مخالفت والدین را در شرایط خاص تایید می کنند و 17 کاربر دیگر، چنین ازدواجی را تحت هر شرایطی مردود دانسته بودند. به عبارتی، 50درصد کابران موافق ازدواج با مخالفت والدین هستند و 50 درصد دیگر مخالف آن. 

ادامه مطلب ...