تقدیم به آقام امام زمان(عج)

کپی ازاین وبلاگ بلامانع است

تقدیم به آقام امام زمان(عج)

کپی ازاین وبلاگ بلامانع است

فروشگاه دفینه


سلام

به همه بازدیدکنندگان عزیز خرید از فروشگاه زیر را توصیه می کنم خودم هم نیازهای آموزشی در زمینه گنج یابی و دعا را از این فروشگاه می گیرم فروشگاه مال خودم نیست ولی اصالت مطالب آن را تضمین می کنم قیمت های فروشگاه بسیار پایین است . برای ورود به فروشگاه روی لینک زیر کلیک کنید:

 

فروشگاه گنج یابی، آموزش دفینه یابی و زیر خاکی... کلیک کنید

ختم ازبین بردن طلسم


1ـ جهت رفع گرفتای و وسعت رزق ، روزی هزار بار به شرح زیر خوانده شود : 

روز شنبه : هزار مرتبه اللهم صل علی محمد و آل محمد ( خدایا بر محمد و خاندان محمد درود فرست). 
روز یکشنبه : هزار مرتبه یا رب العالمین ( ای پروردگار هستی ها ) . 
روز دوشنبه ، هزار مرتبه یا ذاالجلال و الاکرام ( ای صاحب جلالت و اکرام ) . 
روز سه شنبه : هزار مرتبه یا قاضی الحاجات ( ای رواکنندة حاجت ها ) . 
روز چهارشنبه : هزار مرتبه یا ارحم الراحمین ( ای مهربان ترین مهربانان ) . 
روز پنج شنبه : هزار مرتبه یا حی یا قیوم ( ای زنده ای جاوید ) . 
روز جمعه : هزار مرتبه لا إله إلا الله الملک الحق المبین ( نیست خدایی جز خدای یکتا، آن فرمانروایی حق آشکار ).

2ـ توسل به ساحت اقدس حضرت رسول خدا (صلی الله علیه و آله) : 92 روز با وضو و توجه رو به قبله بنشینید و روزانه هزار مرتبه صلوات بفرستید ، سپس حاجت بخواهید.

3ـ از جمله ختم های بسیار مجربی که برای بعضی از عزیزان به تجربه رسیده ، این است که هنگام بروز ناگواری ها ، 69 مرتبه صلوات هدیه به حضور حضرت زینب نمایید و 69 تومان در راه خدا انفاق کنید. 

4ـ یکی دیگر از ختم های مجرب ، هدیة 133 صلوات به ساحت اقدس حضرت عباس (علیه السلام) می باشد . برای این ختم 133 روز گفته اند ، 40 روز و 21 روز نیز گفته اند. 

5ـ از جمله ختم هایی که نزد اهل سلوک از توجهات خاص برخوردار است و هنگام بروز مشکلات به آن پناهنده شده اند ، 72 هزار صلوات در 72 روز ، هدیه به ارواح مطهر شهدای کربلای حسینی می باشد که از اهمیت خاصی برخوردار است.

6ـ برای عده ای از اهل سیر و سلوک تجربه شده است که به عدد «بسم الله الرحمن الرحیم» یعنی 786 مرتبه صلوات فرستادن برای وسعت رزق و خلاصی از بند ، مجرب بوده هست.

7ـ یکی دیگر از ختم های بسیار مجرب ، توسل به حضرت فاطمه ام البنین ، مادر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) است که چهل روز می باشد ، هر روز 135 مرتبه صلوات هدیه به روح مطهر آن حضرت می نمایید.

8ـ نزد عارف کامل ، حاج شیخ حسن علی نخودکی اصفهانی قدس سره سنت بود که شب های جمعه یک سورة یاسین و هزار و صد مرتبه صلوات هدیه به ارواح مومنین وادی السلام نجف نمایند که از جهات معنوی و مادی به تجربة عده ای رسیده است.

 

 

 دانلودکتاب جامع دعا

 

چندختم برای ازبین بردن طلسم.باطل کردن طلسم.انواع دعاوطلسم.گنج یاب.دعای رزق وروزی

سکه های طبرستان یاتبرستان


سکه های تبرستان خورشید

 

دانلودکتاب جامع آموزش گنج یابی

 

سکه. تبرستان.گنج.زیرخاکی.زیر خاکی.دفینه.طلایاب.گنج یاب.فلزیاب.گنجور.عتیقه.عتیقه یاب.چشم طلایی.دانلود.گنج یابی وکشف عتیقه