پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

آفلاین

آفلاین


 

ای کسانی که خودشان پسرند ولی با آیدی دخترچت می کنند، و ای کسانی که خودشان دخترند ولی با آیدی پسر چت می کنند، بدانید و آگاه باشید که خداوند شماراعذاب خواهد داد


 

نینی که از خواب پا میشه جیش داره .... زنبور که رو گل میشینه نیش داره .....چوپون که تو بیابونه میش داره.....این ماهواره که میبین ی رو پشت بوم ه دیش داره ..... حاجی که از مکّه میاد ریش داره ...... شطرنج که بازی میکنی کیش داره..... اینقدرم چت میکنی آخره ماه فیش داره


 

نزن،دیگه نزدیکه من SMS نزن،دیگه Tel نده،دیگه سلام نکن، دیگه Off دیگه به من نیا،دیگه.................... آخه من مرض قند دارم دکتر گفته از شیرینی مثل تو باید دوری کنم. ;)


آیا دوستان شما در مسنجر برای شما افلاین می آیند؟ آیا می خواهید مچشان رابگیرید؟
آیا می خواهید بدانید چه کسانی در مسنجرآنلاین هستند؟ اگر می خواهید بدانید
باید بگویم خیلی فضولید


 

یه توپ دارم قلقلیه .موهای سرم فرفریه آف جدید نداشتم . سرت کلاه گذاشتم


آیا میدانید که یکی از شگفتی‌های ریاضی این است‌ که وقتی عدد 111111111 را در خودش ضرب کنی، جواب خواهد شد: 12345678987654321


ایوب را گفتند: صبر از که آموختی؟ گفت: از اینترنت ایران


اختفو یا ایهاالذین لا پیم پا سلمو : تف بر شما ای کسانی که پی ام نمی دهید !:-


‎شبا همش به چت خونه میرم من ..... سراغ آف و آف خوندن میرم من ..... تو این چت خونه ها خسته دردم ..... به دنبال پس ایدیم میگردم ..... پسم گم شده پیداش میکنم من ..... اگه کارتوه وای به حالت ..... رسوات میکنم من


شاید آن روز که سهراب نوشت : تا شقایق هست زندگی باید کرد خبرى از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینجور نوشت ==> هر گلى هم باشى چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجباریست


یکی از دبیرستان های تهران هنگام برگزاری امتحانات سال ششم دبیرستان به عنوان موضوع انشا این مطلب داده شد که ''شجاعت یعنی چه؟'' محصلی در قبال این موضوع فقط نوشته بود : ''شجاعت یعنی این'' و برگه ی خود را سفید به ممتحن تحویل داده بود و رفته یود ! اما برگه ی آن جوان دست به دست دبیران گشته بود و همه به اتفاق و بدون استثنا به ورقه سفید او نمره 20دادند فکرمیکنید اون دانش آموز چه کسی می تونست باشه؟

 

خوشبختی ما در سه جمله است ... تجربه از دیروز , استفاده از امروز , امید به فردا ... ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه میکنیم حسرت دیروز , اتلاف امروز , ترس از فردا ... 


بعضی وقتها آدم قدر داشته­ها رو خیلی دیر متوجه می­شه همیشه می­شه دوست پیدا کرد و با اونها خوش گذروند ، اما همیشه نعمت بزرگ یعنی پدر و مادر و خواهر و برادر در کنار ما نیست


دوست معمولی ازت می خواد راجع به مشکلاتت باهاش حرف بزنی. یه دوست واقعی می خواد مشکلاتت رو حل کنه. یه دوست معمولی وقتی بینتون بحثی می شه دوستی رو تموم شده می دونه. یه دوست واقعی بعد از یه دعوا هم بهت زنگ می زنه. یه دوست معمولی همیشه ازت انتظار داره. یه دوست واقعی می خواد که تو همیشه رو کمکش حساب کنی یه دوست معمولی این حرف های منو می خونه و فراموش می کنه. یه دوست واقعی اونو واسه همه و دوباره واسه خودم می فرسته سند تو ال  

امروز روز عشق های چتی است اگه عاشقم هستی برام بنویس (ع) اگه از من شاکی هستی بنویس ((ش)) اگه خیلی از من ناراحت هستی و قاطی کردی بزن ((ق)) این رو واسه همه اد لیستات بفرست ببین چندنفر عاشقت هستند و چند نفر شاکی و قاطی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد