پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

جوک زنان

جوک زنان


یه دستگاهی باید اختراع بشه ...
این قر و غمزه  رو از صدای دخترا حذف کنه ...
تا آدم بفهمه چی میگن ...
یه جور نویزگیر تقریبا !
مخترعین عزیز دست بجنبونید ...

 

پسر: با شکم خالی چند تا سیب میتونی بخوری؟
دختر: شش تا!
پسر: فقط یکی میتونی چون موقع خوردن سیب دوم شکمت دیگه خالی نیست
دختر: چه جلب حتما برای دوستام تعریف میکنم
دختر: با شکم خالی چند تا سیب میتونی بخوری؟
دختر دوم: ده تا
دختر: اه، اگه میگفتی شش تا، یه معمای جالب میشد

 

خبر دست اولََََ :خانم ها توانستند فرق بین پدال گاز و ترمز را کشف کرده و به وجود دنده ی دو در چند ماشین پی ببرند.

 

دروغ دختر ها
تو برام مثل داداشی = یعنی جلو تر نیا
من تو رو اندازه داداشم دوست دارم=چون حالم از داداشم به هم می خوره
از دست من ناراحتی=هستی که باش به من چه
من حالم بده = یعنی باید ببریم کافی شاپ و کلی چیز برام بخری
من فقط با تو حرف می زنم = با بقیه می خندم
من همیشه پیشت می مونم = مخصوصا وقتی که کمیته بیاد
خاطرت برام عزیزه = خاطر همون خاطره است یعنی باید یه خاطره بشی
دیروز یکی بهم متلک انداخت = یعنی بیا خواستگاریم

 

سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن
روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون
دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن
اشتباهی میزنن تو ۴ به جا دنده عقب آخر سر هم خاموش میکنن !

 

پیامک قلمراد به نامزدش:
تو خشگلی مثل پری
اما کثافت و خری
اگرچه تو خیلی خری
همیشه درقلب منی
دوستت دارم کثافت
خاک تو سر قیافت

قیافه بعضی از دخترا بعد از حموم طوری میشه که به خورشید میشه مستقیم نگاه کرد ولی به اونا نه !

 

من سوپرمارکت دارم
خانومه اومده میگه شیر تاریخ روز دارین
میگم بله
میگه تاریخش که نگذشته سالمه?
میگم پ.ن.پ تاریخش مال شیش سال پیشه فاسد فاسد اصلا خود سمه بدم از این دنیا راحت شی?

 

تنها روزی که یک زن خوشحال بیدار میشه ، روزِ عروسیشه ؛ چون تنها روزیه که از اول که بیدار میشه میدونه چی باید بپوشه !!!

 

زنی که سرو صدا داره یعنی دوستت داره
از زنی که ساکت شده بترس
یعنی پایان .

 

ﺍﺯﺷﻨﯿﺪﻥ"ﻋﺰﯾﺰﻡ"!
ﺩﺭﺻﺤﺒﺘﻬﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺫﻭﻕ ﻧﮑﻨﯿﻦ
ﺑﻪ ﻋﻄﺴﻪﯼ ﮔﺮﺑﻪﻫﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺭﻭ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻥ!!

 

میگن اگه می خوای عیب و ایراد یه دختر رو بفهمی برو پیش دوستاش ازش تعریف کن !!!

اقایون حواسشون باشه......
اگه به یک دختر بگی وااااای چقدر خوشگل شدی امشب، ممکنه برای چند دقیقه یادش بمونه
اما اگه بهش بگی چقدر زشت شدی، تا روزی که زندس یادش نمیره..

 

تا حالا دقت کردین:
پسرا 10 دقیقه آماده میشن 4 ساعت میرن بیرون
دخترا 4 ساعت آماده میشن 10 دقیقه میرن بیرون..!!

 

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید/شوهر خوب مگر گیر کسی می آید(خواهرحافظ)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد