پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

سخن پیامبر و شهادت جنین در رحم مادر + عکس


پیامبر می فرماید هنگامی که از عمر نطفه 42 روز گذشت...

 

در این مقاله با عکس ثابت می کنیم که چگونه سخن پیامبر با علم نوین تطابق کامل و شگفت انگیزی دارد


مشککان بارها به حدیث پیامبر در مورد جنین و نطفه اعتراض کردند و می گویند که این حدیث با علم مطابقت ندارد . ابتدا این حدیث را مرور می کنیم ، حضرت محمد (ص) می فرماید: «إذا مر بالنطفة ثنتان وأربعون لیلة بعث الله إلیها ملکاً فصوًّرها وخلق سمعها وبصرها وجلدها ولحمها وعظمها» . ترجمه: «اگر چهل و دو روز از عمر نطفه بگذرد خداوند فرشته ای به سوی آن می فرستد که آن فرشته آن را صورت می بخشد(مراد شکل دادن به صورت) و چشم ها، گوش ها، پوست، گوشت و استخوانش را خلق می کند»

 

لیکن علم بواقع در حال پیشرفت است و هر آن حقایق جدیدی را به اطلاع ما می رساند.حال اگر آخرین تحقیقات در علم جنین شناسی را بررسی کنیم و بخصوص مرحله ای را که پیامبر (ص) از آن سخن گفته است یعنی بعد از 42 روز، را مورد بررسی قرار دهیم، چه چیز می یابیم؟ و چرا پیامبر دقیقاً به این مرحله یعنی بعد از 42 روز بخصوص اشاره کرده است. در ذیل مجموعه ای از عکس ها را به همراه شرح آنها قرار دادیم تا تحول جنین را مخصوصاً در هفته ی پنجم ، ششم و هفتم بررسی کنیم و سپس تطابق کامل سخنان پیامبر(ص) را با این حقایق نشان می دهیم.

 

در بالا مراحل تحول نطفه تا هفته ششم(42 روز) را مشاهده می کنید . می بینیم که جنین شکل انسانی به خود نمی گیرد مگر تا اینکه 42 روز از عمرش بگذرد واین چیزی است که نبی اکرم بر آن تاکید نموده است

 

عکس بالا، عکسی واقعی از یک جنین است که عمر آن 5 هفته می باشد. در این جنین هیچگونه ملامح و شکل انسانی دیده نمی شود . و همچنین  هنوز خبری از چشم ، گوش و پوست و استخوان نیست.!

 

اما عکس بالا، عکسی است واقعی از یک جنین است که 47 روز از عمر آن می گذرد. مشاهده می کنید که این جنین  شکل انسانی به خود گرفته است . چشم ها گوش ها و پوست نیز براحتی قابل تشخیص می باشند . همه این اتفاقت در پایان هفته ششم رخ می دهد

 

این تصویر مقایسه ای است بین جنینی که 5 هفته از عمرش می گذرد و بین جنینی که 8 هقته از عمرش می گذرد.مشاهده می کنید که چگونه در جنین 8 هفته ای شکل انسانی  بارز می شود. دانشمندان همچنین می گویند در پایان هفته ششم یعنی پس از 42 روز ، جنین می تواند صداها را تشخیص دهد و به آنها عکس العمل نشان می دهد.

دانشمندان تاکید می کنند که عمر 42 روز مرزی است بین جنینی که غیر قابل تشخیص است و بین جنینی که قابل تشخیص است و شکل انسانی می گیرد. به همین دلیل بر روی یکی از سایتهای مختص در علم جنین شناسی مطلب زیر را مشاهده می کنیم:

During the sixth week after fertilization the unborn child can respond to local tactile stimulation by reflex movements. At the end of the sixth week, the unborn child is clearly recognizable as a human being by gross morphological observation.

ترجمه:«درطول هفته ششم  بعد از لقاح جنین شروع به پاسخگویی به محرک های خارجی می کند . و در پایان هفته ششم ما قادر می شویم جنین را به صورت یک انسان تشخیص بدهیم و این از طریق مشاهده ملاحظه شد

و در سایتی دیگر می خوانیم:

The brainwaves have been noted at 43 days. Dr. Stiff has noted that electroencephalographic waves have been obtained in forty-three to forty-five day old fetuses, and so conscious experience is possible after this date.

ترجمه: امواج مغزی هنگامی که عمر جنین 43 روز می شود قابل مشاهده می شوند. دکتر ستیف مشاهده کرده است که امواج صادر شده از مغر در عمر 43-45 روز قابل قیاس می شوند . همچنین عکس العمل های آگاهانه را می توان در این عمر مشاهده کرد

 

 

اشاره به جزئیاتی بسار زیبا و عجیب:

اما چشم در روز چهل و دوم مشاهده می شود. این سخن کیث مور دانشمند مشهور علم جنین شناسی است:

The eye is obvious, About day 42 after fertilization (Moore, p 99).

ترجمه:«چشم ها در حوالی 42 روز بعد از لقاح قابل مشاهده می شوند«»

و بعد از 42 روز چشم ها و گوش ها شروع به تغییر و تحول سریع می کنند:

The eyes are developing rapidly, The ears are developing rapidly, 7th week after conception (Rugh, p 52). http://www.sfuhl.org/k_appendix_1_sixth_week.htm

ترجمه:«چشم ها و گوش ها در طول هفته هفتم (یعنی بعد از 42 روز) شروع به تغییر سریع می کنند»

تصویر بالا مقایسه یک جنین 41 روزه و یک جنین 44 روزه است. شباهت ها و تفاوت ها را خودتان مشاهده کنید و سخن پیامبر را نیز در کنار آن قرار دهید.

تصویر بالا ، عکس یک جنین 42 روزه را مشاهده می کنید که برغم حجم کوچک آن صورتی انسانی دارد و دارای زندگی و حیات و روح است

نتیجه:

چی کسی پیامبر را از این حقیقت علمی بسیار پیشرفته با خبر کرده است؟

آیا این شاهدی بسیار قوی در صدق نبوت و حقانیت او نیست؟

نظرات 1 + ارسال نظر
parisamolaei جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد