پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

جانشین‌رحمتی‌درتیم‌ملی/عکس

جانشین‌رحمتی‌درتیم‌ملی/عکس

جانشین‌رحمتی‌درتیم‌ملی/عکس


به گزارش عرش نیوز به نقل از تسنیم،دانیال داوری سنگربان ایرانی- آلمانی تازه‌ترین کشف‌ کارلوس کی‌روش است که گفته می‌شود در لیست جدید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد تا او پس از اشکان دژاگه، قچان نژاد و امید نظری حالا از یک دروازه‌بان رونمایی کند.

داوری متولد 6 ژانویه 1988 میلادی در شهر گیسن آلمان غربی است و اکنون با 25 سال سن در بوندس‌لیگا 2 آلمان با پیراهن شماره 26 از دروازه اینتراخت بورنشویگ محافظت می‌کند. وی سابقه حضور در تیم جوانان ماینتس را نیز دارد و در سال 2007 در این تیم عضویت داشته است.

جانشین‌رحمتی‌درتیم‌ملی/عکس


 سپس بین سال‌های 2007 تا 2009 به ترکیب تیم بزرگسالان ماینتس که در آن زمان در بوندس‌لیگا 2 بود راه یافت و در 32 بازی از چارچوب دروازه سرخپوشان ماینتس حفاظت کرد.

زمانی که ماینتس در سال 2009 به سطح اول فوتبال آلمان صعود کرد دانیال از این تیم جدا شد و به اینتراخت بورنشویگ که در دسته سوم آلمان بود پیوست تا شاید در این تیم جایگاه ثابتی برای خود دست‌و‌پا کند.

داوری از سال 2009 تا 2011 در 64 بازی برای این تیم به میدان رفت تا در نهایت این تیم در فصل 11-2010 با قهرمانی در دسته 3 آلمان جواز حضور در بوندس‌لیگا 2 را به‌دست آورد.

دروازه‌بان  192 سانتی‌متری بورنشویگ در این فصل نیز 19 مرتبه درون دروازه این تیم ایستاده و 15 گل دریافت کرده است. وی 9 سوپر واکنش در این فصل در کارنامه خود ثبت کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد