پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

دوره آموزش جامع مدیریت نوین درمان زخم برگزار می‌شود

دوره آموزش جامع مدیریت نوین درمان زخم برگزار می‌شود


  دبیر علمی دومین دوره "آموزش جامع مدیریت نوین درمان زخم" گفت: این دوره با هدف به روز رسانی آموزش‌های تخصصی مرتبط با فناوری‌های نوین پانسمان و درمان زخم از تاریخ 18 مهر آغاز به کار می‌کند.



  




دکتر گل نوش میرسیدی در گفت وگو با ایسنا ، گفت: به هنگام سازی و به روز رسانی آموزش به ویژه آموزش‌های تخصصی همسو با فناوری‌های نوین پانسمانی و درمانی مراقبت و درمان زخم، موجب تسریع در بهبودی بیمار و کوتاه شدن زمان اقامت و بستری می‌شود.

وی در ادامه افزود: در همین راستا "مؤسسه اندیشمندان رایا سلامت محور" با همکاری "انجمن آموزش علوم پزشکی ایران"، اقدام به برگزاری دومین دوره آموزش "جامع مدیریت و درمان زخم" ویژه پرسنل کادر درمان بویژه پرستاران و پیراپزشکان نموده است.

دبیرعلمی دوره "آموزش جامع مدیریت نوین درمان زخم" گفت: این دوره در 196 ساعت تئوری و عملی تدوین شده که به صورت کارگاه های تئوری و عملی اجرا می شود و دارای حداکثر امتیاز باز آموزی ویژه گروه پزشکی و پرستاری است که توسط اساتید برجسته و بنام علوم پزشکی برگزار می شود و دارای حداکثر امتیاز بازآموزی است.

دکتر میرسیدی در خصوص اهداف برگزاری این دوره گفت: آشنایی با روش پانسمان های نوین انواع زخم ها و در نهایت ارتقاء سطح دانش و عملکرد گروه پرستاری و پیراپزشکی است.

وی یادآور شد: افزایش سرعت ترمیم زخم و مقرون به صرفه بودن، حمایت از زخم در مقابل آلودگی میکروبی و کاهش عفونت، عدم نیاز به تعویض مکرر و مراقبت پرستاری ماهرانه، عدم احساس درد هنگام تعویض پانسمان، ایجاد آرامش و راحتی بیشتر برای بیمار، کاهش هزینه بستری و آزادسازی تخت های بیمارستانی و تسریع بهبود زخم با بکارگیری نقره در پانسمان ها از مزایای مهم استفاده از پانسمان های نوین است.

دکتر میرسیدی خاطرنشان کرد: پانسمان تنها یک پوشش برای زخم نیست بلکه به زعم بسیاری از متخصصین یک عامل درمانی است و باید در انتخاب و کاربرد آن دقت عمل بیشتری بکار برد که این امر مستلزم آموزش گروه خط مقدم درمان یعنی پرستاران و پیراپزشکان است.

وی گفت: علاقه مندان ثبت نام می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن مراجعه کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد