افتخار می‌کنم شاگرد کرانچار هستم


مهاجم سپاهان امیدوار است برای اولین بار گلزنی در دربی اصفهان را تجربه کرده و دروازه ذوب آهن را باز کند  
امین جهان عالیان در گفت و گو با تسنیم در خصوص بازی حساس سپاهان و ذوب آهن گفت: دربی همیشه با بقیه بازی ها فرق دارد و در نوع خودش حساس است. ما برای ماندن کورس قهرمانی و بهبود جایگاه سپاهان در جدول باید سه امتیاز را بگیریم و همچنان مدعی باشیم. امسال انتظارات از سپاهان بالا است و باید خوب امتیاز جمع کنیم. ذوب آهن هم تیم خوب و قابل احترامی است.
او در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون در دربی اصفهان گل زدی تاکید کرد: در این بازی تا حالا گل نزدم و در بازی های رفت و برگشت فصل قبل اصلا مقابل ذوب آهن بازی نکردم. نه تنها در دربی بلکه دوست دارم در هر بازی گل بزنم و امیدوارم در دربی اصفهان هم برای اولین بار گل زدن را تجربه کنم و اگر بازی کردم تاثیرگذاری باشم.
این بازیکن در مورد نیمکت نشینی در سپاهان عنوان کرد: هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت باشد ولی من نسبت به این موضوع اعتراضی ندارم. مهم این است که هر وقت بازی می کنم تاثیرگذار باشم و فرقی ندارد یک دقیقه بازی کنم یا 90 دقیقه. من از کرانچار چیزهای زیادی یاد می گیرم و شاگردی او برای من افتخار است. امیدوارم در بازی های آینده بیشتر فرصت بازی پیدا کنم.
جهان عالیان در بازی با پرسپولیس به خاطر رعایت نکردن بازی جوانمردانه سر و صدا به پا کرد و همین موضوع باعث شد نیلسون و چند بازیکن پرسپولیس به سمت او حمله ور شوند. مهاجم سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا از پرسپولیسی ها نترسیدی گفت: نترسیدم، به هر حال آنها عقب بودند و بابت اتفاقات بازی ناراحت شدند. حرف آنها فقط این بود که چرا بازی جوانمردانه را رعایت نکردم.