پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزانه : فال روز جمعه ۵ مهر ۹۲

فال روزانه : فال روز جمعه ۵ مهر ۹۲

متولدین فروردین : مدتی است مهربانی و محبت‌تان نسبت به اطرافیان بیشتر شده و دیگران نیز بی‌اختیار با شما همین‌گونه رفتار می‌کنند. در واقع هر چه بیشتر بخواهید احساس‌تان را به دیگران نشان دهید آنها نیز بیشتر از شما و ایده‌های‌تان حمایت می‌کنند. امروز سعی کنید یک کار جدید و غیرمعمول انجام دهید تا عادت هر روز‌تان شود.  


متولدین اردیبهشت : از اینکه تلاش کرده اید و شکست خورده اید بی حوصله هستید و نمیدانید که با این مشکلات و مخالفتها چگونه برخورد کنید. اما باید بیشتر منطقی باشید و به ایده های نو بی اندیشید. اگر به طبیعت بروید آرامش خود را پیدا خواهید کرد و نشاط به زندگی شما باز خواهد گشت باعث کدورت خاطر دوستان نزدیک شدید، که با یک عذرخواهی صمیمت دوباره را خواهید یافت.


متولدین خرداد : امروز قدرت شما بدون حدو مرز است و شما پذیرنده سلسله افکار متفاوتی خواهید بود هم چنین امروز دارای مهارت خاص برای ایجاد ارتباط با مردم اطراف خود می باشید، پس در حال حاضر میدانید که آنها به چه فکر میکنند حتی اگر به شما راجع به آن چیزی نگویند ارتباطات بدون کلام از این قبیل میزان روابط وتفاهم بین شما را افزایش خواهند داد.


متولدین تیر : درست مانند ساحل هستند. در واقع به مانند ساحل که از آن بهتر، دریاشناس وجود ندارد، در شناخت زندگی، از موهبتی به نام کنجکاوی و رفتاری متعادل و شادمانه برخوردار هستند. شما نیز چون یک روانشناس و با دقتی مهار شده، از نزدیک با واقعیتهایی برخورد میکنید، اما در عین حال آن هم بر اساس ذات خود، به مانند یک فرمانروای نیکو سرشت، باید با دلسوزی به صدای اطرافیان گوش کنید. نگویید توان اعمال قدرت را ندارید!


متولدین مرداد : همراه با نسیم بهشتی امروز برای متولدین این ماه، باید زندگی تازه را به تجربه بنشینین. کسی که با زمان همراه شود هرگز پیرو فرسودگی نخواهد شد و همیشه همانند ماهی در تاب تازه خواهد ماند. یکی از اعضای خانواده امروز به همدردی احساسی یا شانه ای برای تکیه کردن نیاز دارد و خوشبختانه شما هم وقتش و هم انرژی اش را دارید تا به وی کمک کنید.


متولدین شهریور : گاهی یک دنده گی و لجبازی به نفع شما نخواهد بود و از توجه و ارادت دیگران نسبت به شما میکاهد. به مشورت به عنوان یک عامل مهم تعیین کننده بنگرید، نه یک عامل مزاحم و دست پاگیر. قوه تخیل شما همه را تحت تاثیر قرار میدهد، سعی کنید بیشتر از همیشه با دوستان با فکر رفتار کنید مطمئن باشید از این کار خود خوشحال میشوید زیرا از بروز مشکل و جر و بحث جلوگیری میکنید.

متولدین مهر : صمیمیت و بی ریایی شما، گاه کار دستتان میدهد. در واقع باعث میشود، اطرافیان، رفتارتان را نوعی ضعف و بالاتر از آن ناآگاهی بدانند؛ به همین خاطر اندکی با دقت بیشتر به برخی رفت و آمدها در خانواده توجه کنید. چشمها و دستهای سوء استفاده گر، در پی آن هستند، وقوع یک حادثه ناگوار را به شما نسبت بدهند.


متولدین آبان : حسن نیت شما باعث رفع دلتنگی‌ها و کدورت‌ها می‌شود .از این بابت هراسی به دل راه ندهید که با شکست و ناکامی رو‌به‌رو نشوید. با زیرکی که دارید از بن‌بست‌ها رهایی خواهید یافت. اجازه ندهید از صداقت و انسانیت شما سوءاستفاده شود. یک نفر، کمک شایانی به شما خواهد کرد که هیچ‌گاه تصورش را نمی‌کردید. این کمک در زمینه کاری شماست. صبر کنید که صبر، علاج همه دردهاست.


متولدین آذر : با دوستی ملاقاتی خواهید داشت که تصمیمی جدید می‌‌گیرید، اما سعی کنید عجول نباشید. مثل همیشه محبوب هستید و خانواده چشم امید به شما دارند. آشنای جدیدی در زندگی‌تان پا گذاشته که امروز شادی برایتان به ارمغان می‌‌آورد. تصمیمی برای سفر در روزهای آینده خواهید داشت که بسیار لذت‌بخش است، قدر روزهای خوش را بدانید و همه را در شادی خود شریک کنید.


متولدین دی : شما بسیار مورد اعتماد اطرافیان هستید، صفتی که از هر ثروتی ارزشمند‌تر است. مشکلی که مدت‌ها شما را رنجانده، به خودی خود حل می‌‌شود. برای آشتی پیش قدم شوید چرا که دوستی در انتظار شماست. ممکن است تضادهای خانوادگی پیش بیاید که نگران‌کننده خواهد بود.


متولدین بهمن : شخص خوبی شما را میخواهد که از این موضوع با خبرید. اما از نحوه رفتار او که میخواهد نشان دهد از شما بهتر میتواند به شرایط مسلط باشد، عصبی میشوید. به حرفهای او گوش کنید و بگویید که میخواهید در موردش فکر نمایید. زمانی که از عصبانیت خارج شدید با دیدی باز به صحبتهایش فکر نمایید.

متولدین اسفند : همه میدانند که شما قلب بزرگی دارید، و امروز این امر واضحتر است. شما در حالتی هستید که بسیار سخاوتمندید و با خوشحالی و رضایت از خودتان میگذرید تا به دیگران کمک کنید. اگر کسی محتاج یک فنجان چای و کمی همدردی است، در یک چشم به هم زدن شما آن جا خواهید بود.




رازهای رفتاری متولد مهر

رازهای رفتاری متولد مهر

برای اتخاذ هر تصمیمی به متولد مهر ماه فرصت دهید ، متولدین مهرماه برای ارضای خواسته‌های خود به دنبال ابراز علاقه‌های آتشین و صمیمانه هستند و از محیط های رمانتیک و خیال‌انگیز لذت زیادی میبرند.اگر میخواهید راهی به قلب آنها باز کنید، بایستی میزان علاقه‌تان را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید، در این صورت مورد تحسین آنها خواهید گرفت .همیشه و در همه حال از آنها تعریف و تمجید به عمل آورید و قبل از شروع هر کاری، عقیده و نظر آنها را بپرسید، چون همیشه و در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن دارند .آنها افرادی تعلل ورز و مسامحه کار هستند و گاهی بی‌جهت امروز و فردا میکنند و انجام برخی از کارها را پشت گوش می‌اندازند از این رو، در تصمیم‌گیری ها تا حدی مغرور و متکبر میشوند ولی بهتر است در این طور مواقع به روی خودتان نیاورید و اعتراضی نکنید.آنها باید برای گرفتن هر تصمیمی مدت زیادی فکر کنند و به زمان زیادی در این زمینه نیاز دارند.



فال روز جمعه ۵ مهر ۹۲

فروردین: سیاره حاکم شما مریخ شما را امروز تبدیل به یک قهرمان می‌کند چون که باعث می‌شود شما امروز بتوانید مسئله مشکلی را در محل کار خود حل کنید. ایستادگی و مقاومت در برابر موانع بهترین ویژگی است که شما دارید و اکنون برایتان مفید واقع خواهد شد. این ویژگی شما باعث می‌شود یک مرتبه جواب مسئله را پیدا کنید‌ و به طور خستگی ناپذیری روی این مسئله کار خواهید کرد. اما باید از اهداف‌تان آگاه باشید. شاید مایل باشید مسئولیت‌هایتان را رها کنید و کمی تفریح کنید. سعی نکنید که برای داشتن کمی تفریح کارهای مهم‌تان را رها کنید چرا که این معامله‌ای نیست که برایتان سودمند باشد.

اردیبهشت: امروز سیاره حاکم شما ونوس به اورانوس می‌پیوندد تا کمی با هم تفریح کنند و در ضمن شما را هم وسوسه می‌کنند تا به آنها بپیوندید. این را بدانید حتی یک روز کاملا خسته کننده و کسل کننده هم می‌تواند به طرز شگفت آوری تغییر کند و این به شما فرصتی می‌دهد که از زندگی خود لذت ببرید و دیدتان را نسبت به زندگی عوض کنید. اگر دوستان‌تان از شما دعوت کردند تا در یک جمع دوستانه به آنها بپیوندید، قبول کنید و کمی هم خوش بگذرانید. مطمئن باشید لطمه‌ای به انجام وظایف‌تان نخواهد زد،‌ آنها همان جا که هستند می‌مانند تا شما از تفریح بازگردید.

خرداد: شما می‌توانید در رابطه با برنامه و طرح اخیری که داشته‌اید با خودتان فکر کنید، اما شانس با شما خواهد بود چرا که شیوه‌های قدیمی را رها کرده و به شیوه خودتان رفتار می‌کنید. ممکن است بعضی اوقات محیط اطراف و شرایط تان را مقصر بدانید،‌ اما بهتر است کمی راجع به کارهایی که کرده‌اید فکر کنید.احساس می‌کنید که رضایت‌تان از زندگی بسیار کم شده و مایلید که اقدامی فوری انجام دهید. خوشبختانه، تصمیماتی که از روی غریزه می‌گیرید ممکن است امروز سرانجام خوبی داشته باشد. پس سعی نکنید که عقب نشینی کنید.

تیر: ممکن است امروز کسی در محل کارتان شما را به کاری وادار کند که می‌دانید فراتر از حد و مرزهای شما است و به قول معروف پایتان را از گلیم‌تان دراز تر می‌کنید. حتی اگر این نقشه عصبی کننده به نظرتان خوب و خوشایند باشد،‌ اگر بخواهید کاری خارج از عرف انجام دهید نگران هستید که دیگران راجع به شما چه فکر می‌کنند. خوشبختانه، شما از طرف افرادی حمایت می‌شوید که حتی فکرش را هم نمی‌کردید. به جلو پیش بروید و کمی بیرون از دنیای خودتان را هم تماشا کنید. مطمئن باشید از اینکه از دنیای بسته خود خارج شده‌اید احساس خوشبختی خواهید کرد.

مرداد: امروز می‌خواهید کاری را انجام دهید که می‌دانید بعدها ممکن است از انجام دادن آن پشیمان شوید. پس قبل از اینکه به خاطر هوس و تصمیم ناگهانی خود کاری را شروع کنید، خوب همه جوانب آن را بررسی کنید. خوشبختانه، بدون اینکه بخواهید از قانون همه یا هیچ استفاده کنید آنقدر فرصت انتخاب خواهید داشت که مطمئن باشید تصمیم درستی خواهید گرفت. جانب احتیاط را رعایت کردن به شما این توانایی را می‌دهد که به حد کافی از زندگی خود لذت ببرید. مجبور نیستید بدون جلیقه نجات در عمیق‌ترین دریاها بپرید یعنی در واقع لازم نیست در زندگی خود ریسک کنید.

شهریور: امروز ممکن است همه شما را بسیار جدی و خشن ببینند. واقعیت این است که شما از هم اکنون منتظر رسیدن تعطیلات آخر هفته خود هستید و فکر می‌کنید که باید تا رسیدن آن بی صبرانه منتظر بمانید. با وجود این، الان احساس بی قراری می‌کنید و اگر کسی را ببینید که تنها است، فورا به او پیشنهاد دوستی می‌دهید تا از این تنهایی و بی قراری نجات یابید. باید قادر باشید که کمی از تفریحات خود را کم کنید، حتی قبل از اینکه تعطیلات‌تان به اتمام برسد.

مهر: شما براحتی می‌توانید امروز را به روزی پرهیجان تبدیل کنید چنانکه بتوانید تصوراتی که همیشه داشتید را به واقعیت تبدیل کنید. شما دوست ندارید که همان کارهای و وظایف قدیمی را به روال قدیمی انجام دهید. امروز روزی است که شما می‌خواهید عادات و روش‌های قدیمی را دور ریخته و تجربه‌های جدید کسب کنید. کار کنید و عشق بورزید- مطمئن باشید هیچ چیزی در نگاه‌های معمولی وجود ندارد که بخواهد شما را بفریبد. مراقب باشید،‌ فقط چون می‌توانید چیزی را از قبل تصور کنید به معنی آن نیست که باید جلو بروید و آن را به واقعیت تبدیل کنید.

آبان: ایده‌آل‌های رویایی شما آن چنان که دوست دارید در زندگی واقعی‌تان وجود ندارند. در حقیقت،‌ حتی اگر شما یک زندگی پر از عشق و محبت داشته باشید،‌ امروز احساس می‌کنید که نیاز به آزادی بیشتری دارید. نکته جالب این است که اگر شما احساسات و هیجانات خود را بشناسید، از نتیجه آن متعجب و شگفت زده خواهید شد. قبل از اینکه کاملا به فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که برایتان بوجود می‌آید واقف نشده‌اید ،‌ وارد آن نشوید و ریسک نکنید.

آذر: امروز ممکن است برای شما روزی پر هیجان و کاملا دیوانه کننده باشد‌ و آنقدر از آن لذت ببرید که وقتی که روز به پایان رسید، غمگین و ناراحت شوید. ماه نشان شما را از ظرفیت خود برای اداره کردن موقعیت‌های پیچیده و دشوار متعجب می‌کند. احساسات شما همه محیط اطراف‌تان را گرفته است و هر کاری که بکنید،‌ ممکن است احساس کنید که کاش کار دیگری میکردید. اما، هر چه قدر شما از کاری اطمینان کمتری داشته باشید به همین میزان هیجان و اشتیاق شما برای انجام آن افزایش می‌یابد. از این اوضاع لذت ببرید، به خاطر اینکه ممکن است فردا همچنین شرایطی برایتان بوجودنیاید.

دی: ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده‌اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی‌های روحی‌تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می‌کنند.

بهمن: امروز برای شما به راحتی روزهای دیگر نیست، به خاطر اینکه شما به گذشته خود چسبیده‌اید و به خاطر این رفتاری که در پیش گرفته‌اید برای تان سخت است که در لحظه حال باشید و جوابگوی اتفاقاتی باشید که برای‌تان رخ می‌دهد. شما به اینکه از زندگی چه می‌خواهید و می‌خواهید به کجا بروید واقف هستید،‌ اما قادر نیستید که اکنون اهداف‌تان را به اجرا درآورید. اجازه ندهید که موانع و تاخیرات شما باعث شود که ناامید شوید و کار نادرستی انجام دهید. اکنون با دقت حرکت کنید. قبل از اینکه تصمیمات غیرضروری بگیرید، دوباره به آن فکر کنید، مطمئن شوید و وقت بیشتری را برای فکرکردن به آن صرف کنید.

اسفند: ممکن است این روزها تصمیم داشته باشید که کاری را انجام دهید که خارج از عادات و ویژگی‌های شخصیتی‌تان باشد و به این وسیله دیگران را متعجب کنید. متاسفانه، دیگران ممکن است درمقابل این رفتار غیر منتظره شما واکنش تندی نشان دهند. حتی ممکن است فکر کنند که آدم بی تجربه‌ای هستید که از زیر کار در می‌روید. اما علیرغم انتظار دیگران، این رفتار برای شما کار درستی است و همچنین نیاز دارید که برای دیگران توضیح دهید که واقعا که هستید و از زندگی چه می‌خواهید.




فال جمعه ۵ مهر ۹۲

فروردین:

شما امروز کاملا خوش بین هستید، اما اگر فرد دیگری فکر کند که شما خیلی هم واقع‌بین نیستید با او لجبازی خواهید کرد. حقیقت این است که شما در فکر این هستید که مشکلات جدی و مهم را تجزیه و تحلیل کنید، اما اهداف شما آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توانید آن تصوری که دیگران ازتان انتظار دارند را برآورده سازید. از ایده‌های خود دفاع نکنید؛ فقط با ایمان و اعتقاد کامل عمل گرا باشید.

اردیبهشت:

هم اکنون وارد شدن به یک رابطه دوستانه جدید مزایای خیلی زیادی برای شما دارد. اما گر به جزئیات بی توجه باشید، کارهای خیلی ارزشمند شما ضایع خواهد شد. فضایی خیلی رمانتیک که همه چیز رویایی به نظر می‌رسد ایجاد نکنید. داشتن افکار مثبت معجزه آسا خواهد بود، اما این افکار نمی‌تواند جایگزینی برای کارها و مسئولیت‌های به حساب بیاید! پس پاهایتان باید روی زمین باشد و واقع بین باشید.

خرداد:

شما و دوست‌تان امروز تصمیم می‌گیرید که هر دو و با کمک یکدیگر رابطه‌تان را بهتر کنید و این دوستی کهنه و قدیمی‌احساس تازه‌ای به شما می‌دهد. شاید هم فرد جدیدی وارد زندگی‌تان شود و شما را تحت تاثر قرار دهد که محیطی خاص برای خود خلق کنید. هر کدام از این اتفاق‌ها بیفتد، بهترین کار این است که کمی‌‌از رویاپردازی بیرون آمده و به واقعیت نزدیک شوید. در این صورت در زندگی‌تان مجزه رخ می‌دهد!

تیر:

مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات قدم بیشتری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی‌تان داشته‌اید شکرگزار باشید.

مرداد:

شما روزهای نسبتا سختی را پشت سر گذاشته‌اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می‌باشید. امروز شما به جای جستجو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید موقعیت خود را ثابت نگه دارید و این کار باعث آسایش و راحتی اطرافیان‌تان نیز به می‌شود. فقط حواستان را جمع و چشم‌هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.

شهریور:

امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس دلتنگی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستان‌تان نیز قطع کنید. اما شما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی‌تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.

مهر:

شما هم اکنون نسبت به افراد دیگری که در زندگی‌تان وجود دارند خیلی قدرشناس هستید، چراکه بدون آنها زندگی شما خیلی کسل کننده خواهد بود. به خصوص امروز آنها می‌توانند با فعالیت‌های و بحث‌های جالب به زندگی تان جلوه تازه‌ای ببخشند. اگر شما خیلی هم نمی‌خواهید در مرکز توجه باشید و می‌خواهید فعالیت‌هایتان را کمتر کنید، اما اگر منعطف‌تر باشید و با آنها همراه شوید خوشحال‌تر خواهند شد.

آبان:

شما دوستی‌ها و روابط خود را خیلی جدی گرفته‌اید و امروز هم با وجود پلوتو در خانه یازدهم یعنی خانه ارتباطات تشویق‌تان می‌کند تعهداتی که به افراد مورد علاقه‌تان داده‌اید را دوباره بررسی کنید. البته این تعهدات ارتباطی به تعهدات عاطفی و احساسی شما ندارد، بلکه مربوط به همکلاسی‌ها و یا همکاران‌تان می‌باشد. شما الان نباید زیاد از آنها توقع داشته باشید، برای اینکه شور و اشتیاق زیادتان ممکن است آنها را از شما دور کند. شما باید راهی مناسب برای بروز دادن احساسات خود پیدا کنید.

آذر:

شما امروز به خصوص اگر اعتقاد داشته باشید که چیزهای خیلی زیادی دارید که به خاطرشان شکر گزار باشید، احساس خیلی خوبی خواهید داشت. شما آنقدر به آینده خود خوش بین هستید که تا اندازه‌ای در برنامه‌ریزی‌های خود نامرتب و بی نظم عمل می‌کنید. به جای اینکه آینده‌تان را بر پایه خیالات واهی بسازید، مطمئن شوید که استراتژی‌هایتان بر اساس واقعیت هستند.

دی:

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

بهمن:

امروز خیلی خوش بین و خوشحال هستید و دیگران بهتان توجه می‌کنند. شما نیز خیلی راحت با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، برای اینکه خودتان هم دوست دارید در کانون توجه دیگران باشید. شما به خاطر اینکه لحظات به یادماندنی با دوستان‌تان داشته باشید، ترجیح می‌دهید دوستی‌هایتان در خفا و به دور از چشم مردم باشد. این کار از نگرانی‌هایی که در جمع‌های شلوغ به وجود می‌آید جلوگیری می‌کند.

اسفند:

با وجود اینکه امروز برای بیشتر مردم روز تعطیل به حساب می‌آید، ولی شما می‌خواهید زندگی خود را از نظر حرفه‌ای مورد بررسی قرار دهید. موضوع شغلی شما حتی در شام‌های روزهای تعطیل نیز بحث داغی خواهد بود. از تصمیم گیری نهایی و برنامه‌ریزی‌های جزئی نترسید. فقط برای خودتان فضای خیلی بزرگی ترسیم کنید که هر چیزی امکان پذیر باشد. هم اکنون بزرگترین محدودیت‌ها ساخته و پرداخته ذهن خودتان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد