پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

مدیر کل جدید شعب استان سیستان و بلوچستان معارفه شد

مدیر کل جدید شعب استان سیستان و بلوچستان معارفه شد

  طی مراسمی با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران و مسئولین بانکها و موسسات مالی و اعتباری استان سیستان و بلوچستان محسن منشوری به سمت مدیر کل شعب استان منصوب شد.   
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان سیستان و بلوچستان، دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – در این مراسم با بیان این­که استان سیستان و بلوچستان یادآور خاطرات تلخ و شیرین بسیاری است که غم انگیز و درد ناک­ترین آن حادثه شهادت 6 نفر از همکاران بود، اظهار کرد: ادامه راه شهداء بسیار مهم و ضروری است و خانواده های شهدا­ی بانک با ارزش ترین سرمایه مجموعه مهر هستند.
نتاج استان سیستان و بلوچستان را دارای قابلیت های بالقوه بسیاری دانست و افزود: برای بالفعل شدن این ظرفیت ها باید فعالان اقتصادی مورد حمایت نظام بانکی قرار گیرند از اینرو بانک مهر اقتصاد آمادگی دارد تا منابعی که در استان جذب می شود را در اختیار فعالان اقتصادی منطقه جنوب شرق کشور قرار دهد.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد محسن منشوری را مدیری جوان، لایق و با تجربه کاری موفق دانست و وی را به سمت مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد و همچنین با تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش­های بی شائبه مهدی قاسمی( مدیر کل سابق استان سیستان و بلوچستان) برای او از خداوند متعال موفقیت در مسئولیت­های جدید را خواستار شد.
در ادامه، مهدی قاسمی – مدیر کل سابق استان – با ارائه گزارشی از عملکرد 4 ساله خود طی دوران تصدی مدیریت شعب استان، رشد و تعالی سازمان را در گرو همکاری و همدلی تمامی کارکنان دانست و برای مدیر کل جدید آرزوی توفیق روز افزون نمود.
محسن منشوری – مدیرکل جدید استان – نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش­های مدیرکل سابق استان، گفت: با شعار تجربه دیروز، استفاده از امروز و امید به فردایی روشن و با همدلی و همیاری تمامی کارکنان امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش بانک مهر اقتصاد در استان باشیم.
وی تلاش برای تحقق بانکداری اسلامی، تشویق و ترغیب همکاران به فراگیری احکام بانکداری بدون ربا، خدمت به مردم غیور استان، افزایش بهره وری، اطلاع رسانی مناسب و برقراری ارتباط موثر با مشتریان را از جمله برنامه های خود برای مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهداء بانک مهر اقتصاد که زینت بخش این محفل بودند توسط مدیر عامل قدر دانی به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد