فال روز شنبه ۱۳مهر ۹۲ + سنگ ماه تولد


فروردین: با اینکه شما شخصی خوب و عاطفی هستید اما گاهی اوقات دیگران فکر می کنند که شما فرد بی عاطفه و بی حسی هستید! با این وجود امروز شما در شرایطی می باشید که سعی می کنید با همه ارتباط برقرار کرده و موقعیت های سخت و پیچیده ها را، برای دیگران به شرایطی خوب و دلپذیر تبدیل نمایید. اینگونه به نظر می رسد که می توانید قهرمان یک شخص باشید اما با توجه به تعهد و مسئولیتی که در قبال شخص دیگری دارید، باید مراقب شرایطی که پیش خواهد آمد، باشید. سعی کنید همواره یک دوست خوب باشید!  
اردیبهشت: با گردش ماه به دور زهره و مشتری، امروز می توانید احساسات خوبی را تجربه کنید. با این حال اصلا دوست ندارید که امروز بیش از حد از خود کار کشیده و خود را خسته نمایید. عاقلانه ترین کار این است که محدودیت هایی را که با آنها مواجه هستید، شناخته و با احتیاط کارهایتان را انجام بدهید. انجام دادن هرکاری که به ذهن تان می رسد، می تواند بعدا موجب پیشمانی شما بشود.
خرداد: به تازگی برای استراحت کردن و داشتن آرامش با چالش مواجه شده اید اما سرانجام مسیر و عادت زندگی خود را خواهید یافت، هرچند که ممکن است این مسیر پر از دست انداز باشد! این قدرت و توانایی را دارید که تشخیص بدهید چه کاری برایتان خوب است؛ بجای اینکه به نقاط ضعف خود فکر کنید، بهتر است برروی مهارت و توانایی هایی که دارید تمرکز نمایید. توجه داشته باشید که زیرک بودن بیش از حد نیز می تواند دردسرساز بوده و یک احساس خوب را به شرایطی بد تبدیل نماید!
تیر: باورود ماه به نشانه تان، نیازهای عاطفی شما می تواند بسیار طاقت فرسا باشند. با این وجود برای بیان کردن درخواست هایی که دارید، با مشکل خاصی روبرو نشده و به راحتی می توانید صحبت هایتان را بیان نمایید. باید مراقب باشید که بیش از حد تقاضا و درخواستی نداشته باشید زیرا در غیر این صورت با پاسخ خاصی روبرو نشده و ممکن است احساس ناامیدی بکنید. بهتر است از نعمت هایی که دارید لذت برده و سپاسگزار آنها باشید.
مرداد: مدتی بود که به فردی خلاق تبدیل شده بودید، اما به مرور این چرخه خلاقیت شما به پایان خواهد رسید. قبل از شروع فعالیت های جدید، بهتر است کارهای ناتمام را تمام کرده و سپس به سراغ فعالیت های جدید بروید. مشتاق بودن برای رسیدن به موفقیت به این معنی نیست که منتظر فرصت ها شده تا به سراغ تان بیایند. بهتر است با دیدی واقع بینانه به زندگی نگاه کنید.
شهریور: ممکن است امروز شما در حال تجربه کردن افزایش امواج حس عملگرایی خود باشید که به شما کمک می‌کند تا برای سیاستی که باید برای هفته آینده اتخاذ کنید خوب فکر کنید. شما اکنون فرصت‌های بسیار خوبی دارید چرا که سیاره حاکم شما عطارد مستقیم حرکت می‌کند و املاک و قلمرو از دست رفته خود را باز می‌یابد. به یاد داشته باشید که شما نیاز ندارید که همین الان به این فاصله‌ها غلبه کنید. آهسته و آرام شروع به حرکت کنید و به تدریج سرعت خود را در روزهای آینده افزایش دهید.
مهر: سفر کوچک شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه‌های گذشته خود شده بودید و اکنون بهتر است که به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست که شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق کنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیرکانه ترین سیاست شما اکنون این است که هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی که باید در آینده بگیرید، دخیل کرده و از هر دو استفاده کنید.
آبان: با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.
آذر: همچنانکه روز آغاز می‌گردد، کارهای بسیار جدی شما نیز شروع می‌شود چنانچه در طول روز می‌فهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح کرده‌اید و الان آماده‌اید که روی کاری که در دست دارید متمرکز شوید. هر تغییری که لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به کار شوید چرا که واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع کنید!
دی: دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.
بهمن: امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی که چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، ‌نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.
اسفند: برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.





فال شنبه


منبع یادتون نره

فروردین: شما امروز دوست دارید راه میان بری را امتحان کنید و یا بر مشکلی که دیگران نیز چندان توجهی بهش نمی‌کنند سرپوش بگذارید. شما وقتی این کار را بکنید، واقعا خوشحال خواهید شد. البته فقط برای یک مدت کوتاه! و حالا جهان برای شما زیاد بر وفق مراد نمی‌چرخد و نتیجه عملتان به خودتان بازخواهد گذشت! پس قبل از اینکه دست به کار احمقانه ای بزنید، داشتن نگرش منطقی بهتان کمک می‌کند که واقعیت ها را وارد زندگی تان کنید.

اردیبهشت: شما امروز حس خوبی دارید و این حس کمکتان می‌کند تا از هر چیز ارزشمند به درستی استفاده کنید. شما می‌توانید به توانایی مثبت خود -یعنی دیدن پتانسیل‌های مثبت در هر موقعیتی و انگیزه دادن به دیگران برای پیش رفتن در جهت هدفتان- کاملا آگاهی داشته باشید. اما بیش از اندازه ایده خود را بزرگ جلوه ندهید، زیرا اگر مشخص شود که نمی‌توانید به تمام قول‌هایی که می‌دهید عمل کنید خیلی سریع حمایت دیگران را از دست خواهید داد!

خرداد: تحت تاثیر افکار و خیالات خود قرارگرفتن شاید در ظاهر مثل تفریح و سرگرمی‌بی ضرری باشد، اما نتیجه کار از تصورات شما درسرسازتر خواهد بود. الان شما قادر هستید آسمان آبی را هم به دیگران بفروشید! حتی اگر اصلا قابل دسترس نباشد. متاسفانه حتی کار سخت و زیاد و هم برای درست کردن تصویر قشنگی که شما از واقعیات زندگی برای خود ترسیم کرده اید کافی نیست. به جای اینکه با داشتن توقعات غیر ممکن خود را در دام شکست بیندازید، در جهت برآورده ساختن آرزوهای منطقی تان هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید.

تیر: شما امروز در مورد ابراز وجود کردن تردید دارید، چراکه نمی‌خواهید حقایقی که دیده اید را بد جلوه بدهید. شما دوست ندارید کسی باشید که به دیگران خبرهای بد می‌دهد، اما فریب کسانی که از لباس‌های جدید امپراطور تعریف می‌کنند را نیز نمی‌خورید! بیشتر از اینکه به همه چیز نه بگویید بهتر است که اصلا چیزی نگویید. بحث کردن با کسانی که نمی‌خواهند اتفاقاتی که جلوی چشمشان رخ داده را ببینند فقط انرژی تان را تحلیل می‌برد.

مرداد: ماه امروز در نشانه تان قرار دارد و بهتان یادآوری می‌کند حساسیت های جدید شما روی نقطه نظراتتان تاثیر می‌گذارد. افراد دیگر در مورد حوادثی که قرار است اتفاق بیفتد دید خیلی مثبتی دارند، و حتی اگر شما تردید داشته باشند احتمالا با آنها همراه می‌شوید. اما شما نباید در دام افکار جذاب و فربینده بیفتید. با زیرکی کار کنید و و بیشتر از رویاهای زیبای افراد دیگر به تجزیه و تحلیل خود اعتماد کنید.

شهریور: امرور عطارد یعنی سیاره بخت شما تحت تاثیر سیاره ژوپیتر قرار می‌گیرد و هر فکر خیلی کوچک و بی اهمیت را تبدیل به رساله ای کاملا فلسفی می‌کند! شما حالا می‌توانید هر چیزی را با استدلال‌های عقلی توجیه کنید و این موضوع شما را تبدیل به مذاکره کننده ای موثر میی کند. اما متاسفانه دیدن جنبه منفی یک موضوع برای شما خیلی سخت است و شاید خیلی دیر شود. اگر در وهله اول دیدید که یک فکر و ایده زیاد خوب نیست پس بر خوب بودن آن اصرار نکنید. اگر این کار را انجام دهید انرژی و وقت باارزشتان را تلف کرده اید.

مهر: شما امروز حتی اگر بتوانید قدرت‌های خیلی بزرگ پیش رویتان را مجسم کنید، حس خیلی خوب و مثبتی خواهید داشت. منظور ما این است که شما نسبت به همیشه واقع بین تر شده و مشکلات را نیز می‌توانید ببینید. اکنون شاید برای فراتر رفتن از شک‌هایی که به خودتان داشتید مبارزه کنید. خوشبختانه نگرش‌های منفی در وجود شما زیاد دوام نمی‌آورند، بخصوص اگر قبل از اینکه تصورهای غلط زندگی واقعی تان را تحت تاثیر قرار دهند آنها را از زندگی خود خارج کنید.

آبان: شما امروز زیاد تمایل ندارید که خونسرد و تحلیل گر بشید، حتی اگر روش معمول شما در زندگی همیشه اینگونه باشد! شما تحت تاثیر احساسات عمیق خود هستید و آماده پریدن شده اید!! باهمه این احوال ترس و نگرانی تان در حالیکه مانع از رفتن به مراحل بعدی می‌شود، شما را نیز در هم می‌شکند. اما اگر فقط یک بار بتوانید بر محدودیت‌هایی که خودتان ایجاد کرده و دوستشان دارید غلبه کنید، آن وقت اوضاع بر وفق مراد می‌شود. اگر نمی‌خواهید از قوانین خود پیروی کنید، پس تغییرشان دهید.

آذر: پرداختن به مسایلی که قبلا برای آنها زمینه سازی کرده بودید، به خصوص در مورد مسائل احساسی حالا برای شما تبدیل به موضوع مهم و سختی شده است. امروز حتی باوجود سیاره بخت شما که تشویق تان می‌کند به امیال آنی خود بها بدهید، عاقلانه تر است که به جای پیدا کردن دوستی های جدید، دوستی‌های قدیمی‌خود را از نو زنده کنید. اگر هم تنها هستید و دوستی ندارید، بهتر است به جای اینکه به دنبال پیدا کردن دوست باشید اول احساسات قلبی خود را تقویت کنید.

دی: امروز امکان دارد ایده‌های فرد دیگری با ایده‌ها و افکار شما تضاد داشته باشد، اما اصلا فکر خوبی نیست که برای رسیدن به برتری نارضایتی تان را تبدیل به جنگی تمام عیار کنید. حتی اگر فکر شما بهتر است، مطرح کردن مشکلات فرصتی که در جستجویش بودید را ایجاد نمی‌کند؛ این کار فقط موانع بیشتری را جلوی راه شما ایجاد می‌کند. اما شما با بازنگری کردن در کارتان، بهتر کردن برنامه‌هایتان و دوباره تلاش کردن وقتی که همه آمادگی دارند، فرصت عالی برای نشان دادن هوشمندی و زیرکی خود دارید.

بهمن: شما امروز می‌توانید هرکسی را قانع کنید که دیدگاه‌های مثبتی دارید و بر روی آنها پافشاری می‌کنید. اما شور و هیجان شما اصلا نمی‌تواند جایگزین کاملی برای کارهای دشواری که شما را به اهدافتان می‌رساند باشد. اگر خیلی بلند پروازی نکنید، می‌توانید برتمام موانع چیره شده و به موفقیت‌ها دست پیدا کنید، اما نباید فوری منتظر دیدن نتیجه باشید. این نتیاج بیشتر از آنچه شما انتظار دارید زمان و انرژی می‌طلبد.

اسفند: شما امروز کارهایی زیادی دارید که باید تمامشان کنید، اما باید در برابر اتفاقات عجیبی که رخ می‌دهد تلاش‌های زیادی را متحمل شوید. حتی اگر احساس می‌کنید که درحال از پا افتادن هستید، سعی کنید از نظر معنوی خود را به حد کمال برسانید. شما غالب اوقات وقتی به مانعی ظاهرا غیر قابل عبور برمی‌خورید اعتقاد و ایمان خود را از دست می‌دهید، اما حالا آماده هستید که شجاعت به خرج داده و به همه نشان دهید که چه کسی هستید! 





ذکر منبع فراموش نشود!
متولد فروردین : امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

متولد اردیبهشت : شما در خانواده تان و در زندگی شخصی‌تان دچار مشکلات عدیده‌ای هستید اما با صبر و حوصله می‌توانید بر تمام این مشکلات فائق بیایید. بر مشکلات خود مشکل تازه‌ای نیفزایید، منظور از مشکل تازه نا امیدی است که ممکن است در طول مسیر بر شما غلبه کند.راجع به مسائل شغلی و اجتماعی تان با اشخاص دیگر صحبت نکنید زیرا ﺁنها با توصیه‌های غلط خود، شما را به راه‌های انحراف کننده می‌کشانند. ﺁبان شما در این روزها احساس می‌کنید که انرژی فوق العاده‌ای برای انجام کارهایتان دارید به همین دلیل کارهایتان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته پیش می‌رود.این انرژی فوق العاده به خاطر پیش ﺁمدن اتفاقی خاص در زندگی‌تان رخ داده است.اکنون که دارای این انرژی هستید توصیه می‌کنیم که به اهداف بزرگ‌تری بپردازید و در فکر این موضوع باشید که این انرژی را علی رغم مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید حفظ کنید. ﺁذر در این اواخر از لحاظ مسائل مالی دارای مشکلات زیادی هستید و تمام توجهتان به مسائل مالی تان است و از مسائل دیگری که باید به ﺁنها نیز توجه داشته باشید غافل شده اید. شما بیش از حد پول را وارد زندگی تان کرده اید، خداوند به شما موهبت‌ها و نعمت‌هایی بیشتر و مهم‌تر از پول عنایت کرده است به ﺁنها نیز دقت داشته باشید.

متولد خرداد : امروز تبدیل شدن به فردی محافظه کار و مسئولیت پذیر در گروهی که عضو آن هستید برایتان کار آسانی است. شما اخیراً می خواسته اید که خصوصیات جدید خودتان را کشف کنید، اما اکنون شما ترغیب شده اید که به پیشرفتی بزرگ نائل بشوید. شروع کنید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، اگر فکر می کنید که هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید از هدفهایتان دور می شوید، پس برنامه هایتان را به مسیری مستقیم هدایت کنید.

متولد تیر : امروز برایتان کمی‌راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می‌توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

متولد مرداد : بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد.

متولد شهریور : وقتی که ونوس زیبا وارد سومین خانه پرمشغله شما که مربوط به روابطتان می‌باشد، می‌شود، زندگی عشقی شما نیز در حال پیشرفت کردن و بهتر شدن است. امروز برای شما راحت‌تر است که به جای اینکه با فرد مورد علاقه‌تان در مورد علاقه‌ای که به او دارید صحبت کنید با رفتارتان ثابت کنید که دوستش دارید. ولی نباید از صحبت کردن در مورد عشقی که دارید هراس داشته باشید؛ فقط هر احساسی که دارید به زبان بیاورید.

متولد مهر : اگر تازگی‌ها به هیجان و احساسات خود اجازه داده‌اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

متولد آبان : امروز ظاهرا شما در حالیکه کارهایتان را انجام می‌دهید می‌توانید سرگرمی‌هم داشته باشید، اما مشکلاتی پدیدار می‌شوند که مجبور می‌شوید تلاشتان را دوچندان کنید. الان حتی حس می‌کنید که یک نفر علیه شما توطئه چینی می‌کند، اما قبل از اینکه برای دفاع کردن از ترس‌هایتان دلیل و شاهد بیاورید، در مورد قضاوت‌های زودهنگام خود بااحتیاط عمل کنید. با همه این احوال کار عاقلانه ترین کار این است که به جای ثابت کردن و نشان دادن کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، برای به وقوع پیوستن اهدافتان تلاش کنید.

متولد آذر : امروز روزی عالی برای رسیدگی به اوراق کاری و مالی و هر چیز دیگری که دارای مهر رسمی است،می باشد.ذهن شما بسیار عالی عمل می کند،همه چیز را بسیار واضح و کامل مدنظر دارید و واقعاً وضعیت ذهنی خوبی برای رسیدگی به این امور دارید.این امر از دید شخصی که مافوق شماست مخفی نمی ماند و بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

متولد دی : اگر شما اخیرا در فکر ایجاد تغییراتی در کار تکراری و روتین خود بوده اید امروز دیگر روز عمل است. صحبت درباره یک نمایش نیست؛ ماه جدید در ششمین خانه از “جزییات” پیشنهاد می‌کند که برداشتن قدم‌های کوچک ایده کوچکی است. هر چیزی که تولید و کارایی شما را افزایش بدهد مفید است حتی ایجاد یک برنامه برای خودتان که بتوانید شروع خوبی داشته باشید. اما تا فردا صبر نکنید؛ شما نیاز دارید که امروز کاری برای لذت بردن از لحظه حال انجام دهید.

متولد بهمن : حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یکنواخت و ثابتی قرار گرفته اید، فراموش نکنید تا موقعی که کار نکنید هیچ مزدی دریافت نخواهید کرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش کنید. انجام دادن وظایف کاری و افتخار کردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

متولد اسفند : شما کسی هستید که سعی دارید زودتر کارهای روزانه ی خود را انجام دهید و به تفریح بپردازید. اما امروز یک کاری پس از دیگری پیش می‌آید تا اینکه ناامید می‌شوید. خوشبختانه، باید دنبال چیزی باشید که شما را از ناامیدی درآورد و پس از داشتن یک فرصت کوچک برای استراحت دوباره به کار خود برگردید.


دوست عزیز کپی اشکال نداره امامنبع رو ذکرکن ممنون

موفق باشی