فال روزانه یکشنبه

ذکر منبع فراموش نشود!
متولد فروردین : شما امروز نمی‌توانید هرکاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید، برای اینکه امکان دارد امکانات مالی‌تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینکه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فکر کنید که چگونه می‌توانید از پس این مسئولیتهای بزرگ برآیید، قبل از اینکه دست به اقدامی بزنید از حجم برنامه‌هایتان کم کنید. اهل عمل بودن بهتر از این است که در طول مسیر تغییر جهت بدهید.  

متولد اردیبهشت : حتی اگر نگران خواسته‌هایت هستی، به خاطر سلامتی‌ات بهتر است که آنها را بیان کنی تا اینکه پیش خودت حفظشان کنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یکبار امتحان کن. مواظب باش؛ موقعی که شروع می‌کنی دیگران را در احساسهایت شریک کنی، قطع کردن این روند ممکن است سخت باشد. هرچیزی که به نظر می‌رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق کن.

متولد خرداد : شما می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید حتی اگر امروز انرژی برای این کار نداشته باشید. اگر تا کنون در رابطه با بیان یک موضوع دشوار خانوادگی در کشمکش بودید، ممکن است در نهایت راهی بیابید که امروز این کار را بکنید. رویکرد خوش بینانه و جدید شما به زندگی مانند خورشیدی است که امروز دنیا را برای تان روشن تر و جالب تر می‌کند. در رابطه با استرس ها و فشارهای کاری آینده نگران نباشید؛ سعی کنید روحیه خوب خود را حفظ کنید!

متولد تیر : درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.

متولد مرداد : شما در این تردید به سر می‌برید که بهترین و عالی ترین ایده‌های خود را تا زمانیکه مطمئن شوید آنها حتما محقق می‌شوند، پنهان کرده و به تاخیر بیندازید. شما نمی‌خواهید که با دیگری مذاکره داشته باشید،‌ به خاطر اینکه دیگران ممکن است ندانند که شما چکار دارید می‌کنید. بلکه می‌خواهید درک و حس عادی خود را قبل از اینکه برنامه‌های خود را عملی کنید بدست آورده تا مجبور نباشید بعدا دوباره به عقب بازگردید و اشتباهات خود را بازبینی کنید.

متولد شهریور : شما امروز فکر می‌کنید که به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده‌اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.

متولد مهر : اگر تنها کسی باشید که مسئولیت‌های افراد دیگر را بهشان یادآوری می‌کنید اعصابتان به هم می‌ریزد!! شما امروز می‌خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی‌داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می‌رفت رفتار می‌کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

متولد آبان : ممکن است شما امروز کاملا دلگرم و مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس بالای شما می‌تواند باعث بی دقتی شما شود. اما می‌توانید از این اشتباه جلوگیری کنید؛ برای اجتناب از خطا باید به خود یاد آوری کنید که باید بر کارتان تمرکز کنید؛ اگر شما به این فکر کنید که همه چیز عالی شروع می‌شود، این طور نخواهد شد. اما اگر کمی فروتنی و تواضع داشته باشید،‌ امروز برایتان روزی می‌شود که نیروهای خلاقانه شما در یک سطح مفید و موثر آشکار خواهند شد.

متولد آذر : ممکن است شما در مسیری موفق شوید؛ این مسیر می‌تواند درهم شکستن یک فوریت برای آغاز کردن کار جدیدی در خانه باشد یا اینکه نخستین قدم را برای بیان احساسات تان با یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده تان برمی‌دارید. اما شما همچنین تصمیم دارید که از مسئولیت طولانی مدتی که دارید پریشان و آشفته نشوید. با این وجود، این تغییر ناگهانی می‌تواند اضطرابی بر شما وارد کند اما باید تلاش کنید که اهداف آینده تان را با تمایلاتی که بدست آوردن رضایت زودگذر دارید متعادل و هماهنگ کنید.

متولد دی : دور و بر شما را دوستان و همکارانی احاطه کرده اند که می‌توانند جوی مطبوع و مناسب را برایتان فراهم آورند. امروز رویاهای شما کاملاً واضح و روشن هستند و شما می‌توانید با افراد هم فکر خود آنها را درمیان بگذارید. یک مهمانی می‌تواند مکان کاملاً مناسبی برای یافتن صمیمیتی که خواهانش هستید باشد، اما شما اکنون می‌توانید به یک شام کوچک بیرون از منزل هم اکتفا کنید.

متولد بهمن : شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

متولد اسفند : زمانی که بحرانها به نقطه‌ای شکننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوکه‌کننده عظیم‌تری هستند که می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند. اما تمرین کردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، به شما قدرت برداشتن گامهای بلند به سمت اهدافتان را می‌دهد. اینجا واقعاً جمع اضداد وجود دارد ،هرچقدر که شما کمتر به سمت هدفهایتان پیش بروید، آنها به شما نزدیک‌تر می‌شوند.






فال روزیکشنبه


فروردین: تمرکز شما امروز روی انجام دادن کارهایی است که قبلا قول آنها را داده بودید و ممکن است به سختی کار کنید تا جاییکه باعث شوىد سهوا دوستان تان را نادیده بگیرید. وای به حال کسی که سر راه شما بایستد چرا که آماج تمام ناامیدی‌های شما خواهد شد مخصوصا اگر شما ندانید که چگونه باید همه کارها را انجام دهید. بهترین سیاستی که می‌توانید اتخاذ کنید این است که کارها و پروژه‌های بزرگ تان را به وظایف کوچک تقسیم بندی کنید و یکی را پس از دیگری انجام دهید. تنها راه برای رسیدن به هدف تان این است که گام‌هایی کوچک اما با تعمق و تامل بیشتر بردارید!

اردیبهشت: امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید. رویاهای شما اهمیت کمتری از کارهایتان ندارند اما شما بیشتر به فکر این هستید که چگونه آنها را حتما به تحقق برسانید. چشمان تان را به افق دوردست بدوزید. مهم نیست که چقدر مانع سر راه شما را گرفته است. تصمیمات استوار شما یکی از عالی ترین نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روی اهداف می‌تواند بهترین ضمانت برای رسیدن به آنها باشد.

خرداد: ممکن است امروز موضوع احساسی برایتان بوجود بیاید و شما احساس کنید در پیشبرد این شرایط ناشیانه رفتار می‌کنید. در این موقعیت شما نباید خود را زیر سئوال ببرید. برعکس ممکن است شما در این موقعیت کاملا از خودتان مطمئن باشید. مسئله این است که شما می‌خواهید این جریان را در یک سطح معقول و منطقی نگاه دارید با این حال احساسات دیگران هم در این جریان دخیل می‌شود. پایداری شما برای قوت و شدت این جریان تنها اختلاف را افزایش می‌دهد. بنابراین آرام باشید و اجازه دهید که فعل و انفعالات تان شما را به هر کجا می‌خواهند ببرند. حتی اگر باعث شود احساس ناخوشایندی به شما دست دهد.

تیر: با وجود اینکه اغلب شما آدم حساس و عاطفی هستید اما امروز احساسات شخص دیگری است که یک موقعیت حساس را بوجود می‌آورد. ممکن است آرزو کنید که کاش دیگران بیشتر مراقب سخن گفتن خود باشند چرا که بعضی از حرف‌های آنان ممکن است برای تان مضر باشد. در ذهن شما راه‌های خوب و مناسبی وجود دارد تا روابط تان را به تعادل همیشگی خود برگرداند. با این حال زمانیکه ظاهر هر چیزی مشخص باشد شما راحت تر می‌توانید برای مشکلات تان راه حل مناسبی پیدا کنید.

مرداد: امروز شما تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما می‌شود. شما از سایر همکارن تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند و به تعهداتی که قبلا داده اند عمل کنند. اما احتمالا استانداردهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها شما اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان به عنوان یک انسان وقت گذاشته‌اید.

شهریور: شما قبلا تمام وظایف تان را انجام داده‌اید و الان آماده‌اید که استراحت کنید و به خودتان خوش بگذرانید. اما منتظر دعوت دیگری نشوید؛ کاری را انجام دهید که می‌دانید به شما کمک می‌کند تا خلاقیت خود ا به نمایش بگذرانید و به روش خودتان تفریح کنید. دیگران ممکن است امروز قصد تفریح نداشته باشند؛ پس زیاد جالب نیست که وقت تان را برای شراکت با آنها هدر دهید. اگر به شخصی مانند خودتان ملحق شوید بهتر است. اگر نشد حداقل می‌توانید برای خودتان برنامه ریزی کنید و بدین وسیله تا حد امکان از یاس و دلشکستگی جلوگیری کنید.

مهر: اگر چه شما همیشه به عنوان یک مصلح شناخته می‌شدید ممکن است وسوسه شوید که امروز کمی در دردسر بیفتید. اگر احساس می‌کنید که امروز از شما تقدیر نمی‌شود احساسات و عصبانیت تان می‌تواند خون تان را به جوش بیاورد و فوران کند. بخشی از یک پیشرفت متقابل بودن می‌تواند خوشایند باشد اما اگر دیگران زمان این را نداشته باشند که شما را درک کرده و بفهمند شما که هستید و چه کار می‌کنید احساس بدی به شما دست می‌دهد. با این وجود غصه خوردن و تمارض کردن راه خوبی نیست که دیگران را متوجه خود کنید؛ وضعیت خود را مشخص کنید و تسلیم نشوید؛ اما سعی نکنید که در این راه شخص دیگری را مقصر بدانید و سرزنش کنید.

آبان: امروز واقعا دلیلی وجود ندارد که غیر مستقیم صحبت کنید. شما حرفی برای گفتن دارید ولی سعی می‌کنید تا احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید که این کار فقط باعث می‌شود که آنها قوی تر و شدیدتر شوند. اتصال ماه با سیاره حاکم شما پلوتون در سومین خانه از “ارتباطات” شما قرار گرفته است. می‌توانید آنچه را که در ذهن دارید را به دیگری منتقل کنید. فقط کافی است تلفن را بردارید و با یک دوست صحبت کنید؛ نوشتن یک نامه یا استفاده از راه سنتی یعنی صحبت مستقیم نیز بهترین کاری است که می‌توانید بکنید.

آذر: امروز ممکن است مشکلی را حل کنید یا موقعیت سختی را اداره کنید که باعث می‌شود تا اعتماد به نفس تان افزایش یابد. شما واقعا شایسته این هستید که اعتقاداتان را بیان کنید اما اکنون ممکن است آن پوششی باشد روی سستی و ناامنی شما که ترجیح می‌دهید تا آن حس را برای خودتان نگاه دارید. به جای اینکه انرژی زیادی برای پنهان کردن احساسات تان هدر دهید آنها را با دوست نزدیکی که قابل اطمینان است در میان بگذارید. در میان گذاشتن احساس آسیب پذیری و نقاط ضعف تان با کسی که به او اعتماد دارید احساس خوبی به شما می‌دهد.

دی: شما امروز احساس یک آتشفشان خاموش را دارید مخصوصا اگر فکر می‌کنید که بهتر است که احساسات عمیق تان را زیر خاکستر پنهان کنید. اما اگر می‌خواهید از عواقب یک انفجار در امان بمانید و از آن جلوگیری کنید راهی پیدا کنید که خود را بیان کنید به جای اینکه اشتباها این احساسات خود را انکار کنید. هر چه بیشترشما آنها را سرکوب کنید فشار بیشتری روی شما وارد می‌کنند. آگاهانه آغاز کنید و بگذارید آنها مانند یک بخار کوچک از قلب تان بیرون بیایند. آشکار کردن خود کار راحتی نیست؛ اما این سفر درونی می‌تواند منجر به یک رابطه سالم و پایدار با خود و دیگران شود.

بهمن: تصورات و رویاهای شما مانند یک قطار افسار گسیخته هستند پس بیشتر به دنیای درونی خود توجه کنید. شما قادر نیستید که از فکر کردن اجتناب کنید حتی اگر دوست نداشته باشید که آنها شما را به هر کجا می‌خواهند ببرند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به سادگی در یک موقعیت تحلیلی و جدا از امور قرار گرفته و فقط پیشرفت آنها را تماشا کنید. به جای اینکه سعی کنید و سراسیمه شوید و رویاهایتان را کنترل کنید تا آشکار شوند فقط اجازه دهید که آنها آزادانه ظاهر شوند و راه خود را طی کنند.

اسفند: ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هر حال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی می‌کنید مگر اینکه با آن روبرو شوید. در نهایت این یک حادثه مهم و حیاتی نیست. حتی اگر به نظر می‌رسد چیزی در بدترین حالت خود قرار دارد. خونسردی خود را حفظ کردن زمانیکه در یک موقعیت ناگوار قرار می‌گیرید باعث می‌شود که این احساس ناخوشایند به همان سرعتی که بوجود آمده بود ناپدید خواهد شد.





فال روزیکشنبه

parsi71.blogsky.com


فروردین: شما امروز به اندازه کافی وقت ندارید. شما رویاهای بزرگی در سر دارید و می‌خواهید کارهای متنوع زیادی انجام دهید، اما فرار کردن از زیر بار مسئولیت‌هایی که هر لحظه هم بیشتر می‌شوند کار سختی است. مسئولیت‌های اجتماعی تان مانعی برای آرزوهای شخصی تان به حساب می‌آیند، مگر اینکه برای خود مرزی تعیین کرده و فعالیت‌های اضافی را از برنامه خود حذف کنید.


اردیبهشت: هم اکنون ونوس سیاره بخت شما وارد منطقه‌های احساسی می‌شود و به مشکلات و گرفتاری‌های اخیر توجه می‌کند. شما شاید نگرش‌های راحت و بی قید را ترجیح دهید، اما نمی‌توانید احساسات واقعی دوست خود، همسر و یا همکار خود را انکار کنید. خوشبختانه واقع بینی خیلی زیاد شما به دیگران هم کمک می‌کند که از منفی بافی دست برداشته و شرایط سخت را به موقعیتی خوب و دلچسب تبدیل کنند.


خرداد: شما امروز از کلمه‌ها و ایده‌هایی استفاده می‌کنید که به وضوح معرف شخصیت خودتان هستند. اما مشکلی هم وجود دارد؛ شما دریافت‌ها و برداشت‌های خود را قبول دارید و بنابراین هنگام صحبت کردن وقت خود را با ابراز کردن چیزهایی که شاید هم واقعی نباشند تلف می‌کنید. ولی ناامید نشوید؛ هر آنچه که الان شما می‌گویید نقطه شروعی برای صحبت‌های بعدیتان خواهد بود.


تیر: امروز شما مملو از احساسات قوی هستید که حتی فکر می‌کنید خیلی پیش از این به موفقیت رسیده‌اید، اما یک چیز خاطرات مربوط به گذشته شما را دوباره زنده کرده است. اگر شما شرایط جدید خود را با گذشته خود پیوند دهید، برایتان مشکل درست می‌شود. شما فقط باید به واکنش‌ها و عکس العمل‌های خود در گذشته توجه کنید، برای اینکه اگر خواهان پیشرفت کردن هستید باید از آنها درس گرفته تا بتوانید فراتر از عادت‌های قدیمی ‌خود رفتار کنید.


مرداد: شما احساس می‌کنید در داخل خانه کسی شما را تایید نمی‌کند. هماهنگ شدن با اهل خانه وقت زیادی از شما می‌گیرد، اما دیگران شاید متوجه نشوند که شما چه کار می‌کنید. ظاهراً تنها راه برای اینکه مورد توجه دیگران واقع شوید و خودتان را مطرح کنید این است که تمام کارهای خود را متوقف کنید. ولی متاسفانه این روش باعث می‌شود اعضای خانواده با دیدگاه‌های منفی خود در موردتان قضاوت کنند. بنابراین بهتر است که به تلاش‌های خود ادامه دهید تا حقیقتی که به دنبالش خواهد آمد را بفهمید.


شهریور: امروز جدا کردن رشته‌های متنوع واقعیت از یکدیگر تقریباً غیر ممکن است، برای اینکه آنها در بخش کاملاً پیچیده‌ای به هم گره خورده‌اند. شاید شما قادر باشید یک یا دو رشته اصلی را ببینید، اما همین که آنها را بکشید رشته‌های دیگر به همه پیچیده می‌شوند. به جای تجزیه و تحلیل کردن کارهایی که می‌خواهید بعداً انجام دهید، فقط از غریزه و حس ششم خود پیروی کنید. گوش کردن به صدای درونتان خیلی بیشتر از افکار منطقی بهتان کمک می‌کند.


مهر: مشکلات مالی شاید شما را به مسیر سخت و ناهمواری بکشاند که شما را با جنبه‌های منفی وجودتان درگیر کند. شاید شما نیاز شدیدی به مسافرت پیدا کرده باشید، اما شرایطش را ندارید. یا شاید مسئولیت‌های مهم تری در خانه خود دارید. حالا دلیل هر چه باشد به خاطر کارهایی که نمی‌توانید بکنید ناراحت نشوید. در عوض به دنبال راهی باشید که موقعیت محکم مالی خود را تا چند هفته آینده دوباره به دست آورید.


آبان: امروز شما می‌توانید بیش از اندازه قوی باشید تا جایی که کاملاً بر جاه طلبی و آرزوهای خود اصرار می‌کنید. اما شاید شما تا موقعی که سرتان به سنگ نخورد متوجه نشوید که رویاها و آروزهای شما به کارهای افراد دیگر هم بستگی دارد!! سعی نکنید با قدرتمند کردن آنها بر این موانع غلبه کنید. در عوض به چیزهایی که باید بیاموزید فکر کنید و بعد ببینید که موانع چگونه از سر راهتان کنار می‌روند.


آذر: شاید شما متوجه نشده باشید که دور و برتان چه اتفاقی افتاده است، چرا که به دلیل فشارهای کاری در وادی دیگری سیر می‌کنید. تصور اینکه کائنات برای شما حامل پیام‌هایی هستند شاید فکر احمقانه‌ای به نظر برسد، اما حتی اگر کاملاً آن را باور ندارید باز هم بهش فکر کنید. هم اکنون بهتر است به جایی اینکه خود را به نتیجه‌ای خاص محدود کنید تمان امکانات و راه‌ها را بررسی کنید.


دی: شما امروز احساس می‌کنید که دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است و باید قبل از اینکه کار جدیدی شروع کنید کارهای قبلی خود را تمام کنید. انجام دادان کارهایی که دوست دارید مشکل است، چراکه یا وقت کافی ندارید یا امکاناتش را ندارید. امروز کم کردن برنامه‌های تان لازم و حیاتی است، پس تا خودتان را از پا نینداخته‌اید هرچه زودتر این کار را بکنید. سخت گیری‌های شما نسبت به خودتان شاید برایتان خوشی و تفریح زیادی به همراه نداشته باشد، اما شانس موفقیتتان را بیشتر می‌کند.


بهمن: امروز کسی به شما نمی‌گوید که چه کاری باید انجام دهید و اگر کسی هم این کار را بکند احتمالاً شما به حرف‌هایش گوش نخواهید کرد! برنامه‌های شما بیش از اندازه سخت و غیر قابل انعطاف هستند تا جایی که چشمتان را به روی فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار دارند می‌بندند. فراموش نکنید انعطاف پذیر بودن به معنای ضعیف بودن نیست. بلکه معنی آن این است که بتوانید هر وقت که لازم شد فکر خود را تغییر دهید.


اسفند: هم اکنون شما می‌دانید که چه می‌خواهید و تا موقعی که کارهایتان شما را به اهدافتان برسانند از خدا می‌خواهید بهتان صبر و شکیبایی بدهد. اما اگر ببینید در بخشی از کارتان با شکست مواجه شده‌اید این عقب گرد باعث ناامیدی‌تان می‌شود. شما باید نصیحت‌های سازنده را گوش کنید. اگر شما بدانید در اینجور مواقع برای پیشرفتتان چه کاری باید انجام دهید می‌توانید بر ناامیدی غلبه کرده و دوباره تلاش کنید.



ذکرمنبع سرگرمی-علمی-تخصصی فراموش نشود

تشکر