پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

لعنت به من(مازیارفلاحی)

"لعنت به من" با صدای مازیار فلاحی را برای دانلود قرار میدهیم

آهنگ "لعنت به من" مازیار فلاحی در خرداد سال 91 منشتر شده است

نام آهنگ:لعنت به من

خواننده:مازیار فلاحی

مدت زمان:2 دقیقه و 21 ثانیه

کیفیت:MP3 128 KB

حجم:2.04MB 

 



آهنگ لعنت به من مازیار فلاحی


متن آهنگ لعنت به من


لعنت به من که ساده دل سپردم ،لعنت به من اگر واسش می مردم

دست من و گرفت بعد ولم کرد ،لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

یکی بگه یکی بگه که ماهه من کی بوده ،مسبب گناه من کی بوده

سهم من از نگاه تو همین بود ،عشق تو بدترین قسمت بهترین بود

رو دل بارون من و عاشقم کرد ،بین زمین و آسون ولم کرد

یکی بگه چه جوری شد که این شد ،سهم تو آسمون و من زمین شد



دانلود آهنگ "لعنت به من" مازیار فلاحی (سرور اصلی لینک مستقیم) (سرور 1) (لینک کمکی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد