پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام میام سراغت



دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام میام سراغت

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام میام سراغت

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی مقدم به نام میام سراغت با بالا ترین کیفیت
ترانه , آهنگ و تنظیم : پوریا احمدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …  

متن آهنگ مهدی مقدم به نام میام سراغت:

دوباره دل هوای گریه داره

نگو که گریه رسم روزگاره

بازم دلم گرفته بیا کنارم

هنوز نبودت رو باور ندارم

بگو که بر می گردی تا نمیرم

نگو که یه روز میای خیلی پیرم

می خوام بگیرم تو رو در آغوش

نگو که عشق پاکم شد فراموش

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

“برای با تو بودن خیلی دیره

اما دلم باور نداره که تنهاش میزاره

قلبت

برای با تو بودن خیلی دیره

اما بازم تو بدوم یه روز

می خوام بیام سراغت”(دوبار)

♫♫♫♫♫♫

دوباره دل هوای گریه داره

نگو که گریه رسم روزگاره

چشای من میباره تو شب های تارت

هنوز نبودت رو باور ندارم

بگو که بر می گردی تا نمیرم

تا جون دارم به عشق تو اسیرم

می خوام ببینم تو رو دوباره

نباشی سرده و بارون. میباره

“برای با تو بودن خیلی دیره

اما دلم باور نداره که تنهاش میزاره

قلبت

برای با تو بودن خیلی دیره

اما بازم تو بدوم یه روز

می خوام بیام سراغت”(دوبار)

MP3 – 320

Mehdi Moghadam – Miam Soraghet

MP3 – 128

Mehdi Moghadam – Miam Soraghet

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد