مربی کشتی آزاد معتقد است امکانات ورزشی خیلی کم در تهران باعث شده انگیزه ورزشکاران از بین برود.  
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن کاوه در حاشیه تجلیل از حسن رحیمی و علی‌اکبری قهرمانی‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان اظهار کرد: از زمانی که تهران سیاسی شد، مسوولان استان تهران رسیدگی لازم را نکردند و ورزش در آن گم شد. من به عنوان یک فرد ورزشی این گلایه را دارم که شاید در شهرستان‌ها ورزشکاران و روسای هیات کشتی بتوانند استاندار، شهردار یا نماینده مجلس خود را ببینند اما در تهران به راحتی این اتفاق نمی‌افتد. از سوی دیگر امکاناتی که به تهران داده می‌شود خیلی کم است که همین موضوع باعث می‌شود انگیزه ورزشکاران از بین برود.
وی ادامه داد: من فکر می‌کنم در حال حاضر کشتی‌گیرانی که کشتی می‌گیرند به دلیل وجود بحث احساسی و دوست داشتن خود این کار را انجام می‌دهند.
کاوه با اشاره به قهرمانی حسن رحیمی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان بیان کرد: با وجود اینکه حسن رحیمی قهرمان جهان شده اما نگاه ویژه‌ای از سوی مسوولان تهران انجام نگرفته در صورتی که اگر وضعیت رسیدگی به حسن رحیمی پس از کسب مدال فرق کند، باعث می‌شود کشتی‌گیرانی که در کنار او تمرین می‌کنند یا جوان‌هایی که در شهر او هستند به دلیل تغییرات به وجود آمده به سمت کشتی بیایند. مسوولان استان تهران باید بدانند اگر بخواهیم معضلات این استان را رفع کنیم یکی از راه‌های آن ورزش است و با رسیگی به ورزش خیلی از مشکلات حل می‌شود، در کنار آن قهرمان‌های خوبی نیز بیرون می‌آیند.