گروه اجتماعی: پدر و مادر و خود جوان باید ازدواج را آسان بگیرند در ابتدای زندگی همه نیازهای زندگی لازم نیست و تنها به نیازهای اولیه زندگی اکتفا شود، زیرا ازداوج آسان موجب خوشبختی جوانان می‌شود.  
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه کرمان، گفت: ازدواج جوانان امری مهم است که باید خانواده توجه زیادی به زودتر ازدواج کردن فرزندانشان داشته باشند.
وی افزود: پدر و مادر و خود جوان باید ازدواج را آسان بگیرند در ابتدای زندگی همه نیازهای زندگی لازم نیست و تنها به نیازهای اولیه زندگی اکتفا شود، زیرا ازداوج آسان موجب خوشبختی جوانان می‌شود.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت کنونی خانواده‌ها سعی کنند، سطح توقعات را پایین بیاورند و از دخالت‌های بی‌جا پرهیز کنند که مانع خوشبختی فرزندشان می‌شود.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور بیان کرد: دعا کردن برای ازدواج بسیار اهمیت دارد به طوری که امام علی(ع) فرمودند، کسی که برای ازدواج اقدام می‌کند، دو رکعت نماز بخواند و در نمازش سوره حمد و یاسین و پس از پایان نمازش حمد و ثنای الهی به جای آورد و یا ذالجلال و الاکرام بگوید.
وی اظهارکرد: همچنین فرد پس از نماز این دعا را بخواند، خداوندا به من همسری صالحه و مهربان، زایا، شکور، قانع، پاکدامن و مؤمن عطا کن که اگر خوبی کردم، شکر کند و اگر بدی به وی روا داشتم، مرا عفو کند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: رابطه زن و شوهر باید الهی و آسمانی باشد و صبر و قناعت مهمترین ویژگی‌های یک همسر خوب است.