پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روز چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۲


فال روز چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۲
 

فروردین: عطارد به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران بازگشته است و حتی اگر تا آخر شب هم هیچ اتفاقی نیفتد، ولی ناراحتی‌ها و سوء تفاهمات کم‌کم رفع می‌شوند. تغییر دادن نوع روابطتان و ایجاد کردن فضایی فعال و پرجنب و جوش با کمک ابراز کردن ایده‌هایتان کار خوبی است، اما تنها ابراز کردن دیدگاه‌هایتان برای این کار کافی نیست. شما همچنین باید با اشتیاق به حرف‌های افراد دیگری که می‌خواهند اوضاع را روبراه کنند گوش بدهید.  


اردیبهشت: اگر شما در طول چند هفته گذشته با بیماری و یا درد جسمانی دست و پنجه نرم می‌کردید، امروز بالاخره حالتان رو به بهبودی می‌رود. شما از شرایط فعلی خود خسته شده‌اید و فکر می‌کنید به اندازه کافی به اطلاعات خود افزوده‌اید و اکنون فقط باید چیزهایی که آموخته‌اید را در محیط کارتان استفاده کنید. فراموش نکنید کارهای معمولی که امروز انجام می‌دهید زمینه ساز موفقیتتان در آینده هستند.


خرداد: سیاره فرمانروای شما یعنی عطارد امروز مسیرش را عوض می‌کند و دنیای شما را نیز از این رو به آن رو می‌کند! باوجود اینکه ممکن است موقعیت شما در مذاکره‌ای حساس دستخوش تغییراتی اجباری شود، ولی ظاهراً همه چیز روندی آرام را طی می‌کند. پس شما هم عجله نکنید، وگرنه ناامید خواهید شد. سخنان خصمانه خود را برای بعد نگه دارید! الان بهترین کار این است که تلاش کنید هر دو جنبه یک مشکل را خوب بفهمید.


تیر: شما درحال حاضر خیلی بی خیال و آسان گیر هستید، اما ناگهان احساسات قدرتمندی که شما اصلا نمی‌خواهید ظاهر شوند احاطه تان می‌کنند. شما اعتقاد دارید که اگر احساسات خود را مخفی کنید بهتر می‌توانید اوضاع را مدریت کنید، ولی دوستان‌تان قادرند پشت این ظاهر آرام و خونسرد شما را ببینند. پس با مخفی کردن احساسات‌تان انرژی خود را تلف نکنید. مهربان و دلسوز بودن بهتان کمک می‌کند که بدون اینکه به کسی صدمه بزنید صداقت نیز داشته باشید.


مرداد: شما فکر می‌کنید که می‌دانید چه چیزی برای افراد دیگر بهترین است و البته شاید واقعاً اینگونه باشد. شما می‌توانید مثل کوه‌های جبل الطارق پشت کسانی که شرایط سختی را می‌گذارنند بایستید. اما این قدرت شما مشکلات خاص خودش را نیز دارد، چرا که راهی آسان به اطرافیان‌تان یاد می‌دهید که هر موقع به مشکلی برخوردند فقط روی حمایت شما حساب کنند. ولی تا موقعی که خودتان توی مخمصه نیفتاده‌اید پشتیبانی کردن از دیگران اشکالی ندارد.


شهریور: امروز عطارد سیاره بخت شما سیر قهقهرایی‌اش را در دومین خانه تان یعنی خانه پول و مادیات به پایان می‌رساند. اگر شما اوضاع مالی خود را با موفقیت‌های محدود مدیریت کرده باشید، الان شانس تغییر دادن بخت خود را دارید. برای اهداف مالی خود تصمیم گیری کنید و بعد تا چند روز آینده برنامه‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید. نیازی به اقدامات شدید و وسیع نیست؛ داشتن رفتاری با ثبات و متعادل در حین پول خرج کردن کافی است تا بتوانید پولتان را برای مواقعی که واقعاً بهش نیاز دارید پس انداز کنید.


مهر: شما دلتان نمی‌خواهد با هیچ گونه مشکل احساسی روبرو بشوید، ولی احساسات شما ناگهان چنان رشد پیدا می‌کنند که چاره‌ای برایتان باقی نمی‌ماند مگر اینکه با درگیر کردن خودتان به این مرحله از رشد درونی اهمیت بدهید. اگر رک گویی شما باعث می‌شود افراد دیگر با عصبانیت عکس العمل نشان دهند، انتخاب اینکه این کار را به روز دیگری موکول کنید یا نه با خودتان است.


آبان: شما امروز زیاد دوست ندارید به دنبال زمینه‌های مشترک بین خودتان با دوست و یا نامزدتان باشید، حتی اگر این کار درنهایت به ساده تر شدن زندگی تان کمک کند. عجیب اینکه شما اعتقاد دارید بیشتر از افراد دیگر خودتان را توی زحمت انداخته‌اید و آنها در این جور مواقع زیاد توجه نمی‌کنند. فراموش نکنید این ناراحتی‌ها اصلا ارزش فکر کردن را هم ندارند. تنها چیزی که اهمیت دارد سالم و مثبت بودن روابطتتان است.


آذر: شما می‌خواهید در برنامه‌های همیشگی و روزانه تان مثل رژیم غذایی، تمرینات ورزشی و خواب ثبات و پایداری بیشتری داشته باشید. اما این روزها با اینکه بیشتر از گذشته به خودتان سخت گرفته‌اید باز هم خیلی به مشکل برخورده‌اید. اگر به جای سخت گیری و چسبیدن به واقعیت کمی ‌راحت تر و خونسرد باشید مطمئناً اوضاع بهتر خواهد شد. یادتان باشد فردا هم روز خداست!!


دی: اگر شما تازگی‌ها فکرتان را در مورد حساسیت‌های بیش از حد در محل کار تغییر داده‌اید، ولی اشتباه نکرده و فکر نکنید که جواب نهایی را پیدا کرده‌اید. عطارد در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی مسیرش را تغییر داده است و این می‌تواند زمینه ساز مشکلات دیگری باشد. به جای اینکه تظاهر کنید می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، به دیگران اطلاع بدهید که هنوز درحال توسعه دادن برنامه‌های خود هستید.


بهمن: برنامه ریزی کردن برای یک مسافرت درست و حسابی کار راحتی است، ولی شما همین الان احساس کرده‌اید ایده‌های قدیمی‌تان به درد نمی‌خورند! شاید شما وظیفه دارید قبل از اینکه دنبال هواخوری وگردش کردن باشید به کارهای خانه رسیدگی کنید. یا شاید هم احساس می‌کنید الان وقت مناسبی برای مسافرت رفتن نیست. به هر حال فرقی نمی‌کند دلیلتان چه باشد، فقط در تصمیم گیری عجله نکنید، برای اینکه درچند روز آینده ایده‌های خیلی بهتری به ذهنتان می‌رسد.


اسفند: امروز بخشی از روابط دوستانه صمیمانه تان برای شما روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شوند که می‌تواند دیدگاه‌هایتان را نیز تغییر دهد. اگر شما خیلی سریع به دیگران اطمینان می‌کنید، بهتان توصیه می‌کنیم برای خود مرزها و محدودیت‌هایی ایجاد کنید تا به مشکل برنخورید. شما کمی ‌هم مشکل مالی دارید و این موضوع قدری آشفته‌تان کرده است. پس هنوز هم بهترین کار این است که در مورد چیزهایی که اذیتتان می‌کند صحبت کرده و زمانی را به فکر کردن اختصاص دهید که بفهمید در مرحله بعدی چه کاری می‌خواهید کنید







فال روزانه چهارشنبه 24 مهر 1392
 

متولد فروردین : زمانی که بحرانها به نقطه‌ای شکننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوکه‌کننده عظیم‌تری هستند که می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند. اما تمرین کردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، به شما قدرت برداشتن گامهای بلند به سمت اهدافتان را می‌دهد. اینجا واقعاً جمع اضداد وجود دارد ،هرچقدر که شما کمتر به سمت هدفهایتان پیش بروید، آنها به شما نزدیک‌تر می‌شوند.

متولد اردیبهشت : انعطاف ناپذیری یک شخص دیگر بیشتر از اینکه شما را عصبانی کند به شما اطمینان خاطر می‌دهد. حتی اگر با موضوعی مخالف هستید، به راستی شما می‌توانید برای افرادی که خودشان را باور دارند احترام قائل شوید. با تلاش کردن برای عوض کردن فکر دیگران انرژی‌تان را هدر ندهید؛ مسلماً شما همان قدر که زمانی که کوهنوردی می‌کنید خسته می‌شوید خودتان را از پا خواهید انداخت. درعوض با صداقت تفاوت بینشها را قبول کنید و با آنها موافقت کنید.

متولد خرداد : از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید در ابتدا اطمینان کاممل به دست بیاورید و بعد اقدام نمایید، زیرا ممکن است کاری را که شروع کرده‌اید باعث پشیمانی شما شود، و دیگر راهی برای ادامه آن نداشته باشید. در برنامه‌ها و نقشه‌هایی که دارید یک بازنگری را انجام دهید. شما به مرحله‌ای رسیده‌اید که بهتر است با منطق و تفکرتان پیش بروید نه این که به حرف‌ها و الهاماتی که از قلب‌تان می‌آید گوش دهید.

متولد تیر : از دیروز تا بحال هیچ چیز تغییر نکرده، اما ظاهرا شما الان شادتر و سرحال تر شده اید. پس به جای نگران شدن به خاطر چیزهایی که تحت کنترل شما نیست، فقط به کارتان ادامه دهید. اما گفتن این حرف که شما هیچ وقت تسلیم نخواهید شد اشتباه است! شما خیلی راحت در راهکارهای خود بازنگری کرده و تاکتیک‌هایتان را عوض می‌کنید. پس اگر خواهان آزادی‌های دیگری در زندگی تان هستید، که حتی مشکلاتی هم برایتان به همراه دارند، سعی کنید که تا آخر راه مقصد نهایی خود را گم نکنید.

متولد مرداد : اگرچه شما فکر می‌کنید به آخر کار نزدیک شده‌اید، اما این در مورد دیدگاه‌های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی‌کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می‌شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می‌روند. درحالیکه سعی می‌کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

متولد شهریور : اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می‌تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می‌توانید فرصت‌هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می‌دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

متولد مهر : در حالی که ونوس سیاره با احساس شما امروز نشانه‌تان را ترک می‌کند، اگر به هفته‌های گذشته نگاهی بیندازید تا ببینید که این سیاره عشق و زیبایی چه چیزی را برای زندگی شما به ارمغان آورده است، مطمئناً سود خواهید کرد. حالا که این سیاره وارد دومین خانه شما مربوط به مسائل مادی زندگی می‌شود؛ زمان این رسیده که بر چیزهایی که پیش از این داشته‌اید تکیه کنید. به جای اینکه به دنبال دوستی‌ها و ارتباطات جدید باشید، بر روی همان روابط قبلیتان تمرکز کنید.

متولد آبان : شما با اتفاقات غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد که ممکن است به شما یک شوک بدهند. اما شما باید قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش بدهید. فقط کافی است کاوش لازم را در رابطه با مسائل مختلف اجرا کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وقایع را پیش بینی کنید و با هر پیش آمدی شوک زده نشوید.

متولد آذر : امروز صدایی در درون شما بهتان می گوید که با رفتاری متفاوت خودتان را مطرح کرده و حرف هایتان را بزنید. اگر افراد دیگر بهتان اصرار کردند که برای انجام دادن کارهای مربوط به خود تلاش کنید، بر جذابیت ها و مهر و عاطفه خود تکیه کنید. اگر شما با خودتان صادق بوده و در تمام روز این حالت را حفظ کنید، بعدها هم خیلی راحت تر می توانید در کنار اعضای یک گروه و به خاطر هماهنگی با افراد گروه کنترل اوضاع را درست بگیرید.

متولد دی : اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، امروز به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید.

متولد بهمن : ممکن است امروز کسی از اطرافیانتان کاری فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد که شما را شوکه کند. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن درباره اتفاقات اخیر خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می‌کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله‌ای باشید آن را به خوبی بررسی کنید.

متولد اسفند : شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته‌اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می‌کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید زمان دارید.






فال روزانه چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۲



متولدین فروردین:
امروز اهمیت دادن به مسائل شغلی، شخصی باید برای شما در اولویت قرار داشته باشد. این سخن به معنی این نیست که شما موقع حل کردن مشکلاتی که در زمینه شغلی به وجود آمده‌اند غیرحرفه‌ای عمل می‌کنید، بلکه بدین معنی است که زمانی که ذهن شما نگران چیز دیگری است نمی‌توانید کارتان را تمام کنید. مسئولیت خطیر حل کردن یک مشکل غیرقابل حل را به عهده گرفتن فکر شما را از توجه کردن به موضوعات دیگر باز می‌دارد و باعث می‌شود بعدها در زمینه‌های کاری دیگر هم تواناتر شوید.

متولدین اردیبهشت:
شاید بدست آمدن آرامش و خوشبختی امروز برای اغلب متولدین این ماه آسان نبوده است، چرا که از فراز و نشیب های بسیاری گذشته و تن به سختی های فراوانی داده اند بهمین جهت باید برای حفظ آن کوشش کنند و برای پایداری اش اندیشه های تازه بکار گیرند.

متولدین خرداد:
در حال حاضر جو بسیار عالی در محل کارتان وجود دارد.این تنها بستگی به خودتان دارد.شما در مقابل دوستان و همکاران کاملاً صمیمی و مهربان هستید ودیدی کاملاً مثبت دارید.تنها کسی که احساس تنهایی می کند همسرتان می باشد.فراموش نکنید که با عشق به خانه بروید.

متولدین تیر :
خیلی عجیب است که شما نمی خواهید چیزی را تجزیه و تحلیل کنید. شما فقط می خواهید احساسات خود را بشناسید و هم اکنون آنها باید به اندازه کافی خوب باشند. باوجود این شما باید با احتیاط عمل کنید، برای اینکه ماه در برج عقرب شما را بیش از اندازه به خودتان مطمئن کرده است، در حالی که عطارد و نپتون افکارتان را مغشوش کرده اند.

متولدین مرداد :
شما امروز در فکر تغییر دادن روش خود هستید و هرقدر بیشتر فکر می‌کنید این موضوع بغرنج تر می‌شود. خوشبختانه مشکل خیلی حادی برایتان پیش نخواهد آمد، اما باید از تجزیه و تحلیل کردن منطقی کردن دست بردارید. اگر به جای دنبال کردن حقیقت از غریزه و حس ششم خود پیروی کنید راه حل خوبی خواهید یافت.

متولدین شهریور:
ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می‌خواهند کارهای عجیب بکنند.

متولدین مهر :
امروز شما به راحتی نمی‌توانید بفهمید که در فکرتان چه می گذرد، شما می‌توانید در یک لحظه خیلی پرتحرک شوید و لحظه بعد انقدر آرام می شوید که دلتان می‌خواهد به خانه رفته و همه چیز را فراموش کنید. متأسفانه بی تحرکی و سستی روشی عاقلانه و منطقی نیست! پس تصمیم خود را بگیرید و بعد تا جایی که می توانید آن تصمیم را پیگیری کنید.

متولدین آبان :
شما می‌توانید خوب بودن و یا بد بودن هر چیزی را تشخیص بدهید، اما وقتی برای خودتان کاملاً واضح نیست به سختی می‌توانید آن را برای دیگران توضیح دهید. اگرچه برای شما راحت‌تر است تا در مورد چیزهایی که آرزوی داشتنش را دارید رویا‌پردازی کنید نه در مورد چیزهایی که واقعاً دنبالش هستید. اما الان لازم است که بعضی از مسائل به صورت راز پیش خودتان باقی بماند. بهتر است بعضی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید، و برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

متولدین آذر :
امروز یک مسأله کوچک و خیلی کم اهمیت هم می‌تواند شما را شوکه کند. البته نسبت به قبل – زمانی که همیشه این گونه رفتار می‌کردید- شفاف تر عمل می‌کنید. با توجه به گفته‌های بالا شما باید زمانی را به تفریح کردن، عشق ورزی و کارهای هنری خلاقانه اختصاص دهید. پس حتماً از این فرصت استفاده کنید تا سیستم های عصبی تان آرامتر شوند. بهتان توصیه می‌کنیم که استراحت کرده و آرامش داشته باشید، ولی باید حواستان به روند کار نیز باشد.

متولدین دی :
شما در حال حاضر نمی‌توانید کنترلی بر روی پول خرج کردن خود داشته باشید، به خصوص وقتی که تصمیم می‌گیرید شیء خیلی لوکسی بخرید. یک اثر هنری زیبا، ست جدیدی برای آشپرخانه و یا حتی یک وسیله جدید برای داخل ماشینتان، همه اینها چیزهایی خاصی هستند که به زندگی شما اضافه می‌شوند. اما خریدن این چیزها ممکن است تمام حساب شما را خالی کند. بنابراین قبل از خرید کردن حساب بانکی خود را چک کنید.

متولدین بهمن:
این اواخر با سرنوشت تان در حال ستیز بوده اید، در صورتی که موضوع مورد ستیزتان را به راحتی می‌توانستید حل کنید. شما با جنگ با خودتان فقط انرژی و امید تان را از دست داده اید. به جای ناامیدی، امید را در دلتان جایگزین کنید زیرا شما قدرت انجام بهترین و سخت‌ترین کارها را نیز دارید. شما اگر با دیدی مثبت به زندگی بنگرید سرنوشت هدایای بسیاری را به شما می‌دهد.

متولدین اسفند:
شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است آن چیزی نباشد که واقعاً بدان نیاز داشته باشید و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد