فروردین: شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی‌رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.
اردیبهشت: شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده‌تان برنامه‌ریزی می‌کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می‌بینید می‌تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت‌تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می‌تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی‌هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می‌تواند برایتان سودمند باشد.
خرداد: شما اکنون نمی‌توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته‌های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می‌خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست دشته باشید که در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب‌تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می‌کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.
تیر: شما باید باور کنید که کنترل زندگی‌تان از دستتتان خارج شده است، اما می‌توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را که در محل کار از شما می‌شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.
مرداد: حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه‌ای قرار گرفته‌اید، امروز پیش روی کردن می‌تواند تاحدی سخت باشد. شما می‌توانید بر امواج منفی‌ای که شما را پریشان کرده‌اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت‌های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه‌ای یا برنامه‌های استراتژی شدید راه‌های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی‌تان ‌را تخلیه کنید.
شهریور: شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می‌کند قرار داده‌اید، می‌توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می‌خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی‌تان انجام دهید سرپیچی می‌کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده‌اید.
مهر: شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی‌خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می‌توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.
آبان: احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می‌شود تشدید می‌شوند. مهم نیست که به خاطر چه ایده‌ای تلاش می‌کنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای که اینک احساس می‌کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می‌توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.
آذر: شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.
دی: جهان بیرونی انسانها، مکان‌ها و اشیاء موضوعاتی نیستند که در حال حاضر برای شما اهمیت داشته باشند. حادثه‌های زیادی برای مرزهای نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. این موضوع می‌تواند محرکی برایتان باشد، برای اینکه شما از تسلیم شدن در برابر خواسته‌هایتان هراس دارید. اجازه ندهید که ترسهای قدیمی جای خوشی‌های کنونی‌تان را بگیرند.
بهمن: شما کاملاً قادر هستید که از خودتان مواظبت کنید و این اغلب روش شما می‌باشد. اکنون با وجود این شما به دانستن نیازهای هر فرد دیگری علاقه‌مند هستید. اما جستجو کردن ناراحتی‌های خودتان بدتر است چناچه شما می‌توانید هر نگرش منفی‌ای را تأیید کنید. دوست بهتری برای دیگران بودن شما را خوشحال‌تر می‌سازد.
اسفند: شما به هرجا که نظر می‌کنید امکانات بالقوه‌ای را می‌بینید، اما فردی که همیشه دوستش دارید شما را ناراحت کرده و برای شما سخت است که از این موضوع فرار کنید. اگرچه اختلاف نظر می‌تواند خود شما را به شک بیندازد، ولی نسبت به علائقتان همیشه آگاهی داشته باشید. عامل تشدید می‌تواند اندیشه‌های نابی را ایجاد کند که شما اگر آنها را رد کنید نمی‌توانید آنها را دریابید.       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 فال روز دوشنبه ۲۹ مهر ۹۲

 

 

فروردین: امروز برای بیشتر فروردینی‌ها رفتن به سر کار سخت است، به خاطر اینکه ماه برج سرطان بهتان اجازه می‌دهد خودتان را پشت وظایف خانوادگی تان پنهان کنید. شاید هم شما در محل کارتان مسئولیت زیادی ندارید که طبق برنامه منظم خود به انجام برسانید. بنابراین بهتر است برای انجام دادن کارهای معمولی وقت کمتری صرف کنید تا بتوانید با امتحان کردن راه‌های مختلف قابلیت‌های خودتان را افزایش دهید.


اردیبهشت: هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی محدودیت‌های خود را قبول کنید، برای اینکه ماه در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات به ژوپیتر زیاده رو ملحق می‌شود. خوشبختانه امروز شما به دردسر نمی‌افتید و اوضاع بر وفق مراد خواهد بود. اما احتمال دارد که از مسیر اصلی خود منحرف شوید، انعطاف پذیری مرموزترین اسلحه شماست.


خرداد: امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس تنهایی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستانتان نیز قطع کنید. اما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.


تیر: امروز ابراز کردن احساسات مثبت برای شما ساده‌تر شده است، برای اینکه شما می‌توانید به کسانی که به اهداف شما علاقه‌مندند کاملاً اطمینان کنید. اما افراد دیگر کمی‌ دو دل هستند و شما نمی‌توانید بگویید آیا آنها ایده‌های شما را می‌پذیرند یا نه؟! باوجود این تصمیم گیری‌هایتان را شخصی نکنید، برای اینکه آنها حتماً باید اصلاح شوند. به جای غر زدن به سر کار بروید و به فکر پیدا کردن راه‌های بهتری باشید!


مرداد: امروز احساسات و علایق خود را برای دیگران فاش نکنید، برای اینکه آنها انقدر که شما فکر می‌کنید ارزش اعتماد کردن را ندارند. امروز ممکن است یک نفر به شما تکیه کند و حتی احساسات‌تان را هم به بازی بگیرد! بهترین اسلحه شما خویشتن داری است، هرچقدر که بیشتر احساسات خود را مخفی نگه دارید آنها شدید‌تر می‌شوند. پس تا موقعی که آمادگی پیدا نکرده‌اید و دیگران نیز شایستگی اعتماد کردن را پیدا نکرده‌اند کارهای شخصی خود را انجام دهید.


شهریور: امروز شما نمی‌توانید در مسیر و روش اصلی خود باقی بمانید، چراکه احساسات شما با اتفاقاتی که در جهان خارج به وقوع پیوسته است فرق دارد. هم اکنون احساسات شما زیاد منطقی نیستند و ممکن است استراتژی‌های شما به شکست بینجامد، برای اینکه بر پایه واقعیت و حقیقیت شکل نگرفته‌اند. متوقف کردن بخشی از فعالیت‌هایتان بهتان کمک می‌کند تا بر روی کاری که هم اکنون در دست دارید بیشتر تمرکز کنید.


مهر: شما امروز مثل اردک شده‌اید!! شما مثل اردک مادر که جوجه‌هایش را دور خود جمع می‌کند، دوستان و همکارانتان را دور خود جمع می‌کنید!! متاسفانه همه افرادی که بهتان می‌پیوندند کارهایی که شما می‌خواهید را انجام نخواهند داد، چراکه آنها هم کارها و برنامه‌های خودشان را دارند. به جای اینکه مثل پرنده‌ها دور هم جمع شوید، یک نفس عمیق بکشید و یکی یکی با دوستانتان صحبت کنید.


آبان: حالا که ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه «ابراز کردن و مطرح کردن» خودش را با اورانوس با استعداد هماهنگ می‌کند، مسیر پیشرفت و خلاقیت و پویایی برای شما باز و مهیا است. اما شاید نتوانید به راحتی دیگران را متقاعد کنید که به حرف‌های شما گوش بدهند، برای اینکه آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند. اگر فکر می‌کنید که آنها شما را درک خواهند کرد و بهتان کمک می‌کنند پس زیاد روی نظرات خودتان پافشاری نکنید.


آذر: امروز روز خیلی زیبایی خواهد بود، به خصوص اگر شما با احساساتی که دیروز برایتان مشکل ساز بودند راحت‌تر کنار بیایید. شاید این کار ابتدا به نظرتان سخت بیاید، ولی هرچه جلوتر می‌روید راحت‌تر می‌شود. کار کردن با دیگران لذت بخش خواهد بود، اما آن وقت شاید نتوانید تمام برنامه‌های خودتان را عملی کنید. با کمی ‌انطاف پذری می‌توانید هر دوی اینها را با هم داشته باشید.


دی: شما امروز به زندگی‌تان کاملاً اطمینان دارید، اما همراهی و پیش رفتن با این مسیر برایتان سخت شده است. ممکن است افرا دیگر از قوانین شما سرپیچی کنند و انتظارات شما اعم از سازندگی و سازگاری را برآورده نکنند. جلب کردن موافقت دیگران برای قبول کردن خط فکری‌تان یک چیز است، متقاعد کردن آنها برای عمل کردن به وعده‌هایشان یک چیز دیگر! صبر و شکیبایی و کمی‌ هم شوخ طبعی و خوش خلقی برای گذر از این مرحله سخت بهتان کمک می‌کند.


بهمن: حالا که احساسات غیرمعقول زیادی دور و بر شما وجود دارند، شما احساس غریبی می‌کنید و فکر می‌کنید این مشکلات پیچیده اصلاً قابل حل نیستند. برای اینکه شما هم اکنون قادر نیستید که روی اهداف خود تمرکز کرده و کارهایتان را تمام کنید. به جای اینکه کارهایتان را با روش‌های معمولی انجام داده و خودتان را خسته کنید، سعی کنید راه‌های جدید را هم امتحان کنید.


اسفند: امروز شما سعی می‌کنید مخالفت خود را ابراز کنید، اما این مخالفت شما در جهت تصمیم گیری در خصوص محدودیت‌های خودتان است نه چیز دیگری. شما حرف‌ها و ایده‌های زیادی دارید، اما نمی‌توانید به راحتی بر افکار منفی و و ناامیدی که افکار تان را تحت تاثیر قرار داده است غلبه کنید. سخت تر کار کردن چیزی نیست که بهتان کمک کند، شما هم اکنون به کمی‌ پایداری، ثبات قدم و افکار مثبت نیاز دارید.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   فال روز دوشنبه ۲۹ مهر ۹۲



فروردین: امروز یک روز هیجان انگیز است! اما اگر ترس‌های خود را مدیریت نکنید، شک کردن مداوم شما را به به وضعیت بحرانی ماورایی می‌فرستد. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌توانید بر قدرت‌های ماورایی پیروز بشوید، بلکه بدین معنی است که با قبول کردن محدودیت‌هایتان و خودشناسی مجبور نخواهید شد چندین بار ابراز وجود کنید.

اردیبهشت: سیاره بخت شما یعنی ونوس امروز از سوی اورانوس تکان دهنده زنگ بیدار باش دریافت خواهد کرد! بنابراین شما چشم‌هایتان را به روی چیزهایی که درست جلوی رویتان قرار دارند باز خواهید کرد. همچنین قلب شما را به روی حوادث عاطفی خواهد گشود و شما با آغوش باز این وقایع عشقی را می‌پذیرید. آزاد بودن از قیود و سنت‌ها معمولا مورد پسند شما نیست، اما امروز قادرید استقلال و فرد گرایی خود را به خوبی نشان دهید.

خرداد: محیط پیرامون شما امروز خیلی بی نظم و ترتیب شده است و امکان دارد این اتفاق شما را از برنامه‌هایی که برای خود ترتیب داده بودید دور کند. اطرافیان شما ظاهراً امروز نسبت به همیشه سرشان شلوغ‌تر است و انگار این موضوع مسری شده است! شما کارهای خیلی زیادی پیش روی خود دارید که انجام دادن تمام آنها از توانایی‌تان خارج است. پس قبل از اینکه از پا بیفتید، کارهایی که ملزم به اجام دادنشان هستید و تعهد داده اید را دراولویت قرار دهید.

تیر: شما احساس می‌کنید امروز یک نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم کارتان شده است. اگر شما می‌خواهید به تنهایی کاری را انجام بدهید لازم است با یکی از دوستان نزدیکتان یا فردی که فکر می‌کنید مانع کارتان شده و یا حتی افرادی که ظاهراً کاری به کارتان ندارند مبارزه کنید. سعی نکنید انتخاب‌های خود را برای افراد دیگر توجه کنید؛ فقط به آنها بفهمانید که این انتخابها شخصی نیستند. شما باید حین انجام دادن کارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید، ولی لزومی ‌ندارد به خاطر میل شخصی آنها کاری انجام دهید.

مرداد: امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافیان‌تان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی‌کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق‌های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می‌شود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله ابراز وجود کردن با راه‌های غیر مادی از سخاوتتان دفاع کنید.

شهریور: در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران کودکی می‌تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی که رخ داده شما را آشفته کرده است و دیگر نمی‌توانید به راحتیی به حس‌های خود اطمینان کنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آرزوها و نیازهای خود را کنترل کنید، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترس‌ها و خیالات خود را با کسی که دوستش دارید در میان بگذارید.

مهر: شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

آبان: شما احساس می‌کنید ناچارید کارهایی را انجام دهید که این کارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمی‌توانید بدون اینکه مشکلی درست شود اقدامی ‌بکنید. حتی اگر فکر می‌کنید با شما غیر منصفانه رفتار می‌شود بهتر است فعلاً کاری نکنید. پس سعی کنید کارهایی را انجام دهید که مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت کنید، شما بعدها برای حل کردن این مشکل وقت کافی خواهید داشت.

آذر: ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی ‌و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب می‌کند که حتی بیشتر از قبل روی توانایی‌هایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید یک آدم معمولی باشید، بنابراین می‌توانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد، شما مشکل درست نکنید، برای اینکه اگر یک بار دیگران را ناراحت کنید دیگر نمی‌توانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

دی: شما می‌دانید که چیزی در زندگی‌تان تغییر کرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی کرده و نقشه بکشید. شما مجبورید از توانایی‌های جسمانی خود استفاده کنید، اما نباید آن را صرف کارهای پوچ و بی فایده بکنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اکنون برای شما لازم و واجب است و فعالیت‌های منظم روزانه شما را برای آینده‌ای خوب آماده می‌کند.

بهمن: شما دوست دارید کاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای اینکه شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می‌تواند کمکتان کند. یا شاید شما می‌خواهید اقدام به کاری شراکتی بکنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید انجام دهید باید حواستان را جمع کنید، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد کرد و ممکن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.

اسفند: اگر در نظر دارید در رژیم غذایی خود تغییراتی بدهید، مطمئن شوید که برای این کار دلیل منطقی دارید. اگر به خاطر اینکه فردی را تحت تاثیر قرار دهید می‌خواهید شکر را از رژیم غذایی تان حذف کرده و یا به تمرینات بدنی خود اضافه کنید، احتمالاً این کارها زیاد تداوم نخواهد داشت. هم اکنون تنها دلیل منطقی برای تغییر برنامه می‌تواند فقط و فقط حفظ سلامتی تان باشد و نه چیز دیگر!