پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

800 دانش آموز جزیره قشم به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند


گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه قشم از اعزام 800 دانش آموز دختر و پسر و ترم تحصیلی جدید این جزیره به اردوهای راهیان سال جاری خبر داد و افزود: اولین این اعزام ها با اعزام 400 دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آغاز می شود.  
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) شعبه هرمزگان، شهرستان قشم، حمید ماندگاری، فرمانده سپاه ناحیه قشم عصر امروز یکشنبه 28مهرماه در نشست ستاد راهیان نور شهرستان قشم، با اعلام اعزام 800 دانش آموز به اردوی راهیان نور امسال افزود: اردوهای راهیان نور قشم با اعزام 400 دانش آموز پسردر مرحله اول به مناطق عملیاتی آغاز می شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این اردوها با هدف آشنایی دانش آموزان با ارزش های دفاع مقدس انجام می شود، ابراز داشت: اردوهای راهیان نور در این دوره برای دانش آموزان دوم متوسطه و کاملا اختیاری است و این دانش آموزان در طی این چند روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید به عمل خواهند آورد.
فرمانده سپاه ناحیه قشم در خصوص اهداف برگزاری این گونه اردوها گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و لمس سنگرها و مناطق جنگی می‌تواند در تداوم راه شهدا بسیار تاثیرگذار باشد که ما نیز تمام برنامه‌های این اردوها را بر این مبنا طراحی کرده‌ایم.
ماندگاری با اشاره به این که انتقال ارزش های آفریده شده در دوران پرشکوه دفاع مقدس تاثیر بسزایی در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دارد، خاطرنشان کرد: دشمن همواره در عرصه های مختلف با جنگ نرم در حال تخریب جوانان ماست، ولی روحیه شهادت طلبی هنوز در وجود فرزندان ما جاری است.
وی گفت: اردوهای راهیان نور دارای پیام های ارزشمندی است و موجبات آشنایی نسل جوان با رشادت و فداکاری و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس می شود.
فرمانده سپاه ناحیه قشم در پایان افزود: این 800 دانش آموزان این جزیره از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، طلائیه، فکه، دهلاویه و هویزه بازدید می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد