پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روز دوشنبه ۶ آبان ۹۲

 فال روز دوشنبه ۶ آبان ۹۲

فروردین: در حالی که ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستی‌ها به بهرام ملحق می‌شود، شما دوست دارید بیشتر از قبل در مورد دوستی‌هایتان صحبت کنید. اما دیگران به اندازه شما به این جور بحث‌ها علاقه‌ای ندارند، پس ناچارید به خواست آنها نیز احترام بگذارید. عطارد یعنی سیاره بخت شما انرژی خیلی زیادی دریافت می‌کند، اما اگر بیشتر از آن چیزی که لازم است کار کنید خودتان را خسته خواهید کرد. قبل از اینکه پروژه‌ای جدید را قبول کنید، تمام جوانب کارهای قبلی تان را بررسی کنید.


اردیبهشت: امروز حفظ کردن آرامش برایتان کار سختی شده است. شاید به خاطر حجم زیاد اطلاعاتی سیستم عصبی شما حساس شده باشد. هم اکنون زمان خیلی خوبی برای ترتیب دادن یک مسافرت است. استفاده کردن از این فرصت هیجان انگیز برایتان تجربیات جالبی به همراه می‌آورد و می‌تواند مدتی شما را از توقعات و انتظارات افراد دیگر دور کند. به خودتان فرصت بدهید که دانش و اطلاعات‌تان را با واقعیت کنونی هماهنگ کنید.



خرداد: درحالیکه بهرام همراه با پلوتو تاریک و تیره چرخه‌ای را تشکیل می‌دهد، شما نیز امروز کمی‌ عصبی و بی قرار شده‌اید. ابراز کردن و مطرح کردن رویاهایتان در حضور دیگران کار راحتی نیست، اما شما هنوز نمی‌خواهید دست از تلاش کردن بردارید. فراموش نکنید که شما ممکن است بتوانید این کشمکش را ختم به خیر کنید، ولی نمی‌توانید کلامی ‌جادویی پیدا کنید که به وسیله آن بتوانید این اوضاع سخت را توصیف کنید.



تیر: انرژی خیلی زیادی که امروز صبح دریافت می‌کنید برایتان بعدازظهر خوبی را به همراه می‌آورد. باهمه این احوال باز هم امکان دارد از دست فردی که فوق العاده بهتان نزدیک است عصبانی شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌خواهید بی تفاوتی خود را نشان دهید، بلکه بدین معنی است که هر کاری می‌کنید بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کردید به زمان و پول نیاز دارد.



مرداد: امروز روز بزرگی است و اگر ایده‌ها و نظریات‌تان را فقط برای خودتان نگه دارید پشیمان خواهید شد. شما حتی اگر به فعالیت‌های گروه توجه نکنید باز هم امکان موفق شدن را دارید. اما کاملا توانایی ندارید که ایده و نظریات‌تان را به واقعیت تبدیل کنید، بنابراین اجازه دهید آنها آزادانه در زندگی تان جریان پیدا کنند. چیزهایی که مهم هستند، حتی اگر مواردی جزئی باشند، تغییر خواهند کرد.



شهریور: حالا که ژوپیتر خوش بین و بهرام بدبین از سوی عطارد پرانرژی تحت فشار قرار می‌گیرند شما نیز کمی ‌دو دل هستید. شما ذاتاً می‌دانید که چه کاری انجام دهید که برایتان مثمرثمر باشد و می‌دانید چگونه می‌توانید نتیجه کار سخت خود را ببینید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و برای شروع کردن هیچ زمانی بهتر از الان نیست.



مهر: شما امروز خیلی استرس دارید، چرا که به جز محیط امنی که برای خود برگزیده‌اید نمی‌توانید هیچ جای دیگری را قبول کنید. اما امروز روز آرامی ‌نیست و رویاهای شما نیز نمی‌توانند استرس‌های بیرونی را ناپدید کنند. یکی از پیشنهادات خوبی که بهتان می‌دهیم این است که حساب بانکی خود را به دقت بررسی کنید، برای اینکه اگر دقت کافی نداشته باشید ممکن است زیادی پول خرج کنید. فکرتان را محدود کنید، یک هدف را را انتخاب کنید و به آرامی ‌در جهت رسیدن به آن کار کنید تا در مسیر درست قرار بگیرید.



آبان: شما می‌توانید فشار زیادی که رویتان است را حس کنید و می‌خواهید کاری انجام دهید که از میزان آن بکاهید. اما به جای اینکه برای حل کردن این مشکل به اعماق آن بروید، بهتر است که در لحظه حال حضور داشته و تمرکز کنید. لازم نیست در ضمیر ناخودآگاهتان کنکاش کنید. فقط وقایع و اتفاقات را دنبال کنید و از مسیری که پیش گرفته‌اید لذت ببرید.



آذر: سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر عینک خوش بینی‌اش را بر چشمانش زده است! پس شما در مواقعی که احتمال بروز مشکل وجود دارد نمی‌توانید آن مشکل را از قبل پیش بینی کنید. شور و اشتیاق شما مسری است و می‌تواند سبب ایجاد انگیزه در افراد دیگر شود. همین الان با افراد هم فکر خود ارتباط برقرار کرده و برای کمک به دیگران دست به کار شوید.



دی: شما فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید و نمی‌دانید در قدم بعدی چه کار باید بکنید. از یک طرف به خاطر دیدگاه‌های مثبت‌تان فردی مناسب برای رهبری هستید؛ از طرف دیگر در حال حاضر اصلاً دلتان نمی‌خواهد مسئولیت دیگری را قبول کنید. به خاطر داشته باشید هر تصمیمی ‌که الان بگیرید بعداً هر وقت مجبور شدید می‌توانید فکر خود را عوض کنید.



بهمن: شما امروز قادر نیستید احساسات و شور و هیجان خود را کنترل کنید، که اگر خودتان را برای تغییر دادن رفتارتان آماده نکنید به مشکل برخواهید خورد. هم اکنون نیز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع کمی ‌شما را خسته می‌کند. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که از پس مسئولیت‌هایتان بربیایید، پس از انجام دادنشان طفره نروید. اگر تمام وظایفتان را به خوبی انجام بدهید نسبت به خود احساس بهتری پیدا خواهید کرد.



اسفند: شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید. کاملاً واضح و مبرهن است که شما می‌دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فال و طالع بینی روزانه دوشنبه 6 آبان 1392

متولد فروردین : امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.

متولد اردیبهشت : اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

متولد خرداد : شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید.

متولد تیر : از رفتار دوستان‌تان و یا کارهایی را که در این اواخر خودتان انجام داده اید گیج و دچار سر در گمی شده اید زیرا به نطرتان این کارها و یا رفتارهای چیزهای نیستند که شما لایق و سزاوار آنها باشید، زیرا شما تلاش‌های و رفتارهای دیگری را پیش بینی می‌کردید. اما دیگران در رفتارهایشان با شما به بیراه نرفته اند این شما هستید که توقع بسیاری دارید، یا کارهایی که در اواخر انجام داده اید، شما به همان اندازه که تلاش کرده اید پاداش گرفته‌اید، برای پاداش بیشر باید تلاش بیشتری را انجام دهید . نقش دیگران در زندگی تان به همان حدی خواهد بود که شما به ایشان اجازه ورود دهید.

متولد مرداد : شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی‌احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

متولد شهریور : امروز می‌توانید از شر غم و غصه‌ای که شما را مشغول به خود کرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی که در زیر خاکستر خود را پنهان کرده است را برطرف کنید.اما هنوز شما ممکن است درباره احساسات خود نگران باشید،‌ به خاطر اینکه نمی‌توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو کنید. به جای اینکه نگران این باشید که کدام نیازهایتان را باید بازگو کنید،‌ قبول کنید که هر چیزی که شما باید ابراز کنید زمانی نتیجه خواهد داد که فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن که فکرش را بکنید وقت دارید.

متولد مهر : هم اکنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یک بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مکان کنید، شغلتان را عوض کنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض کنید، قبل از اینکه هر تصمیمی ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی کنید.

متولد آبان : جهان بیرونی انسانها، مکان‌ها و اشیاء موضوعاتی نیستند که در حال حاضر برای شما اهمیت داشته باشند. حادثه‌های زیادی برای مرزهای نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. این موضوع می‌تواند محرکی برایتان باشد، برای اینکه شما از تسلیم شدن در برابر خواسته‌هایتان هراس دارید. اجازه ندهید که ترسهای قدیمی جای خوشی‌های کنونی‌تان را بگیرند.

متولد آذر : شما الان در قسمت آفتابی خیابان قدم می‌زنید! و اگر احیانا به مشکلی هم بربخورید آن مشکل رفع می‌شود. امروز درحالیکه بهرام وارد پنجمین خانه تان یعنی خانه “خودجوشی” می‌شود، شما انرژی خیلی زیادی دریافت می‌کنید. به جای اینکه هر تصمیمی را سبک و سنگین کنید، به اولین فکری که به ذهنتان می‌رسد عمل کنید. اولین ایده بهترین ایده است!!

متولد دی : شما به دنبال یک راه کار جدید برای تغییر زندگی تان هستید. این مطلب که شما می‌خواهید استراتژی زندگی تان را عوض کنید فوق العاده نطر مثبتی است اما بهتر است کمی با برنامه ریزی و دقت بیشتری پیش بروید تا در آینده از اینکه برنامه و روش زندگی تان را عوض کرده‌اید ناراحت نباشید. در راه تغییر اصلا ترس را به خود راه ندهید فقط اول با فکر و برنامه زمان بندی شده به پیش بروید تا طعم شیرین موفقیت را تجربه کنید.

متولد بهمن : روشنایی‌های ماورایی بازگشته اند و خیلی خوب است که که نسبت به خود و برنامه‌هایتان مثبت اندیش باشید. انگار که یک زنجیره قوی شما را حمایت می‌کند و مانع دنبال کردن رویاهایتان و یا حتی فکر کردن به آروزهایتان می‌شود. شاید دوباره به این زودی چنین فرصتی نصیبتان نشود. پس تا آنجایی که می‌توانید از این موقعیت لذت ببرید، اما در نهایت نظرتان را در مورد جایی که می‌خواستید بروید عوض نکنید.

متولد اسفند : امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت کنید. اولین حرکت و کشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید که چیزهای وسوسه کننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر کودک درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ کارهایتان که روی هم تلنبار شده بروید.  

 

 

 

 

 

 

 

 فال روز ۶ آبان 1392

فروردین : امروز چیزهایی در حال تغییر کردن است و شما کاملاً نمی‌توانید بفهمید که آن چیزها چیست. شما می‌توانید با ناراحتی روزهایی را به یاد بیاورید که به خاطر طرز فکر مردم دیگر محدود شده بودید و هنوز هم همکاران و شریکان شما آن طور که انتظار دارید نیستند. به جای اینکه بخواهید این دو موقیعت را با مقایسه کنید، در لحظه حال زندگی کنید و تمرینهایتان را بدون هیچ قضاوتی دنبال کنید.

اردیبهشت : اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

خرداد : شما برنامه‌های بزرگی در سرتان می‌پرورانید. مثل اینکه به سرزمین رویاها سفر کرده‌اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی‌های شما می‌شود. اجازه ندهید که دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فکر می‌کند که می‌توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید اشتباه کرده‌اید برای اینکه به اندازه کافی زحمت نکشیده‌اید.

تیر : شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم‌گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

مرداد : شما امروز می‌توانید خیلی پر‌انرژی و فعال باشید، اما از نظر فکری زیاد خوش‌بین نیستید. شما می‌دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فکر می‌کنید، احساس می‌کنید که قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می‌توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.

شهریور : امروز تفکرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است که مثبت اندیشی خود را تقویت کنید. قبول کردن یک مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیتهای هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما کمک می‌کنند.

مهر : شما اعتقاد دارید یکی از مسیرهایی که برای تمام کردن کارهایتان باید طی کنید به روابطتتان بستگی دارد. درحال حاظر شما کارهایی که باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می‌کنید، اگر مشا برای خود اهداف کوتاه مدت تعیین کرده باشید می‌توانید به مقصد برسید. به جای اینکه در شک و بدبینی سیر کنید، از جملاتی مثل «من می‌توانم» و «باید این کار را بکنم» استفاده کنید.

آبان : شما این روزهای در خانه‌تان احساس کمبود می‌کنید. این احساس می‌تواند بازتاب یکی از اتفاقاتی باشد که در دوران کودکیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممکن است شما آرزوی داشتن همسر، فرزند، خانواده و یا یک سگ خانگی را داشته باشید. رویاپردازی و آرزو کردن می‌تواند برایتان مفید باشد، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی کنید تا شاد باشید.

آذر : امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیکتان می‌توانند برای شما گرفتاری درست کنند. با وجود این اگر این مشکلات موقتی باشند برایتان بهتر که بهشان رسیدگی کنید. نگرانی‌هایتان به خاطر مسائلی که مستقیماً به شما مربوط نمی‌شود می‌تواند به شما انگیزه بدهد که به مشکلات حل نشده خودتان هم توجه کنید. ولی اکنون زمان مناسبی برای مطرح کردن مشکلات خود و پیجیده‌تر کردن اوضاع نیست.

دی : فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روشهای شخصیتان را امتحان کنید تا محرکهایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

بهمن : شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت کننده‌ای که دیشب دیده‌اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت کرده و خودتان را دست کم می‌گیرید. این حس ریشه در دوران کودکی شما دارد، زمانی که یکی از والدینتان، معلمتان یا یکی از دوستانتان به شما حرفی زده است که دلتان نمی‌خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است که نقص‌های خود را بشناسیم ولی به آنها فکر نکنیم. یک بار که این کار را بکنید شک و بدبینی‌تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می‌شود.

اسفند : شما ارتباط زیاد بین توانایی‌های بشری و کارهایی که انجام می‌دهیم را درک کرده‌اید. هم اکنون رویاهای شما کاملاً زنده هستند، و وقتی به واقعیت تبدیل می‌شوند وضوحشان نیز بیشتر می‌شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده‌تان افتاده است بکنید، بر روی کارهایی که می‌توانید انجام دهید تمرکز کنید. و به جای اینکه تلاش کنید چیزهایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را که می‌توانید اصلاح کنید

 

 

 

 

 

 

 فال روز ۶ آبان 1392

فروردین : امروز چیزهایی در حال تغییر کردن است و شما کاملاً نمی‌توانید بفهمید که آن چیزها چیست. شما می‌توانید با ناراحتی روزهایی را به یاد بیاورید که به خاطر طرز فکر مردم دیگر محدود شده بودید و هنوز هم همکاران و شریکان شما آن طور که انتظار دارید نیستند. به جای اینکه بخواهید این دو موقیعت را با مقایسه کنید، در لحظه حال زندگی کنید و تمرینهایتان را بدون هیچ قضاوتی دنبال کنید.

اردیبهشت : اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

خرداد : شما برنامه‌های بزرگی در سرتان می‌پرورانید. مثل اینکه به سرزمین رویاها سفر کرده‌اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی‌های شما می‌شود. اجازه ندهید که دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فکر می‌کند که می‌توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید اشتباه کرده‌اید برای اینکه به اندازه کافی زحمت نکشیده‌اید.

تیر : شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم‌گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

مرداد : شما امروز می‌توانید خیلی پر‌انرژی و فعال باشید، اما از نظر فکری زیاد خوش‌بین نیستید. شما می‌دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فکر می‌کنید، احساس می‌کنید که قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می‌توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.

شهریور : امروز تفکرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است که مثبت اندیشی خود را تقویت کنید. قبول کردن یک مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیتهای هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما کمک می‌کنند.

مهر : شما اعتقاد دارید یکی از مسیرهایی که برای تمام کردن کارهایتان باید طی کنید به روابطتتان بستگی دارد. درحال حاظر شما کارهایی که باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می‌کنید، اگر مشا برای خود اهداف کوتاه مدت تعیین کرده باشید می‌توانید به مقصد برسید. به جای اینکه در شک و بدبینی سیر کنید، از جملاتی مثل «من می‌توانم» و «باید این کار را بکنم» استفاده کنید.

آبان : شما این روزهای در خانه‌تان احساس کمبود می‌کنید. این احساس می‌تواند بازتاب یکی از اتفاقاتی باشد که در دوران کودکیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممکن است شما آرزوی داشتن همسر، فرزند، خانواده و یا یک سگ خانگی را داشته باشید. رویاپردازی و آرزو کردن می‌تواند برایتان مفید باشد، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی کنید تا شاد باشید.

آذر : امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیکتان می‌توانند برای شما گرفتاری درست کنند. با وجود این اگر این مشکلات موقتی باشند برایتان بهتر که بهشان رسیدگی کنید. نگرانی‌هایتان به خاطر مسائلی که مستقیماً به شما مربوط نمی‌شود می‌تواند به شما انگیزه بدهد که به مشکلات حل نشده خودتان هم توجه کنید. ولی اکنون زمان مناسبی برای مطرح کردن مشکلات خود و پیجیده‌تر کردن اوضاع نیست.

دی : فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روشهای شخصیتان را امتحان کنید تا محرکهایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

بهمن : شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت کننده‌ای که دیشب دیده‌اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت کرده و خودتان را دست کم می‌گیرید. این حس ریشه در دوران کودکی شما دارد، زمانی که یکی از والدینتان، معلمتان یا یکی از دوستانتان به شما حرفی زده است که دلتان نمی‌خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است که نقص‌های خود را بشناسیم ولی به آنها فکر نکنیم. یک بار که این کار را بکنید شک و بدبینی‌تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می‌شود.

اسفند : شما ارتباط زیاد بین توانایی‌های بشری و کارهایی که انجام می‌دهیم را درک کرده‌اید. هم اکنون رویاهای شما کاملاً زنده هستند، و وقتی به واقعیت تبدیل می‌شوند وضوحشان نیز بیشتر می‌شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده‌تان افتاده است بکنید، بر روی کارهایی که می‌توانید انجام دهید تمرکز کنید. و به جای اینکه تلاش کنید چیزهایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را که می‌توانید اصلاح کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد