پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روز چهارشنبه ۸ آبان ۹۲

متولد فروردین : حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی که در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می کند، ممکن است مجبور شوید به اعماق تاریک یک شب نفوذ کنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری که در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرد صبر کنید تا ببینید که چه اتفاقی می افتد.



متولد اردیبهشت : ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

متولد خرداد : شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

متولد تیر : اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

متولد مرداد : امروز موضوع درباره چیزی نیست که می‌گویید بلکه درباره چیزی است که نمی‌گویید. روابطی متقابلی که در خانه یا محل کار دارید ممکن است بوسیله احساسات بیان نشده شما تحت تاثیر قرار گیرد. اگر هر کس از نظر احساسی شفاف و واضح بود زندگی خیلی راحت تر می‌شد اما اکنون نگهداری اسرار فقط می‌تواند به فشار روحی و استرس شما بیفزاید. ممکن است احساس کنید که هیچ راه حلی وجود ندارد اما خشنودی و رضایت شما بیشتر از اینکه غیر قابل دسترس باشد به تاخیر افتاده است.

متولد شهریور : با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند،‌ اما بهترین کاری که امروز می‌توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد،‌ یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می‌تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

متولد مهر : هم اکنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید که حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شکست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید که با فکر کردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت کنید. هم اکنون شما باید کارهایی که قبلاً نیمه کاره انجام داده‌اید و کارهایی که برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.

متولد آبان : شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می‌دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می‌کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می‌گذارید و از پس انها بر می‌اید.

متولد آذر : شما در خانواده تان و در زندگی شخصی‌تان دچار مشکلات عدیده‌ای هستید اما با صبر و حوصله می‌توانید بر تمام این مشکلات فائق بیایید. بر مشکلات خود مشکل تازه‌ای نیفزایید، منظور از مشکل تازه نا امیدی است که ممکن است در طول مسیر بر شما غلبه کند.راجع به مسائل شغلی و اجتماعی تان با اشخاص دیگر صحبت نکنید زیرا ﺁنها با توصیه‌های غلط خود، شما را به راه‌های انحراف کننده می‌کشانند. ﺁبان شما در این روزها احساس می‌کنید که انرژی فوق العاده‌ای برای انجام کارهایتان دارید به همین دلیل کارهایتان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته پیش می‌رود.این انرژی فوق العاده به خاطر پیش ﺁمدن اتفاقی خاص در زندگی‌تان رخ داده است.اکنون که دارای این انرژی هستید توصیه می‌کنیم که به اهداف بزرگ‌تری بپردازید و در فکر این موضوع باشید که این انرژی را علی رغم مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید حفظ کنید. ﺁذر در این اواخر از لحاظ مسائل مالی دارای مشکلات زیادی هستید و تمام توجهتان به مسائل مالی تان است و از مسائل دیگری که باید به ﺁنها نیز توجه داشته باشید غافل شده اید. شما بیش از حد پول را وارد زندگی تان کرده اید، خداوند به شما موهبت‌ها و نعمت‌هایی بیشتر و مهم‌تر از پول عنایت کرده است به ﺁنها نیز دقت داشته باشید.

متولد دی : این روزها برنامه ای که در ذهن خود داشته اید به جریان خواهد افتاد. تا به حال وقت کافی برای بررسی دقیق همه جانبه آن را داشتید و حالا دیگر نمی توانید آن را نادیده گرفته و از پذیرفتنش سر باز بزنید. بهتر است بجای منتظر شدن برای یافتن یک موقعیت جدید، همین الان که اوضاع خوب است دست به کار شده و اولین قدم برای رسیدن به هدف خود را بردارید.

متولد بهمن : شما به راهنمایی‌های فرد دیگری نیاز ندارید؛ و امروز در محل کار خودتان ذاتاً می‌دانید که چه کاری باید انجام بدهید. متأسفانه اجرا کردن برنامه‌هایتان به آن سادگی که به نظر می‌رسد نیست، برای اینکه فرد بانفودی می‌تواند سد راه شما شود. و حتی بدتر ممکن است یک نفر حتی با تلاشهای شما نیز مخالفت کند. به جای اینکه کورکورانه فعالیت کنید، بهتر است به دنبال فهمیدن ذهنیت دیگران باشید و فعالیتهایتان را با آنها تنظیم کنید.

متولد اسفند : شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید.  

 

 

 

 

 

 فال روز چهارشنبه ۸ آبان ۹۲

 

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین: اگرچه شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می‌کنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. بهرام ستاره بخت شما به نفع شما فعالیت می‌کند، اما اطمینان بیش از حد شما به خودتان باعث می‌شود که کارهایتان را سمبل کنید. اطمینان پیدا کیند که کارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید که با این روش شانسی برای موفق شدن دارید.

اردیبهشت: آرام و پیوسته انجام دادن کارها اغلب یکی از بزرگترین توانائیهای شما بوده است. در حالیکه دیگران سریع و پر شتاب کارهایشان را انجام می‌دهند، شما در مراحل اولیه پایه‌ریزی برنامه‌هایتان هستید که این شیوه می‌تواند پیشرفت شما را تضمین کند. اما اکنون شما به سمت هیجان و جوش و خروش کشیده شده‌اید. البته این شیوه‌ای است که دیگران شما را به آن ترغیب کرده‌اند، اما در حال حاضر روشی خردمندانه برای انجام دادن کارهایتان است.

خرداد: توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می‌شود شما مثل یک جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذکاوت شما این توانایی را در شما ایجاد کرده است. شما اکنون به جای اینکه بخواهید رابطه جدیدی را شروع کنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی‌تان را محکم‌تر کنید.

تیر: شاید شما تصمیم گرفته باشید تا برای اصلاح کردن فعالیتهای روز قبل تلاش کنید. خوشبختانه از صبح که روز شروع می‌شود تا موقعی که ماه وارد نشان شما می‌شود شما بیشتر و بیشتر احساس می‌کنید که در این زمینه موفق بوده‌اید. شما می‌خواهید که نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینکه زمانی که آنها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آنها را سرکوب کنید. زمانی که می‌خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی‌تان آنها را بررسی کنید به زمانی برای استراحت کردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این کار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند کرد.

مرداد: ذهن شما مشغول بررسی کارایی ایده‌های بزرگ برای فعالیتهای متعالی شده است. اگر این شانس را دارید که افکارتان را پیش ببرید، پس آن را از دست ندهید. اما وقتی این حالت در طول روز تغییر جهت داد و به حرکتی پرشتاب تبدیل شد باید حواستان جمع باشد.

شهریور: گاهی اوقات زمانی که شما نیاز دارید دیگران را مجبور کنید به بهترین ایده‌هایتان گوش دهند، برایتان سخت است که به اندازه کافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را که انتخاب کرده‌اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید که حس ششمتان شما را هدایت کند، حتی اگر احساس می‌کنید که این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال کردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اکنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیکه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

مهر: شما در رابطه برقرار کردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی‌تان برای اینکه در دیگران احساس خوبی ایجاد کنید استفاده نمی‌کنید. امروز دوستانتان شما را همانگونه که هستید قبول دارند نه به خاطر کارهایی که انجام داده‌اید. وقتتان را هدر ندهید که در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حرکت کردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی‌تان الگوی خوبی برای دیگران باشید.

آبان: اگرچه شما اکنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینکه چگونه از این توانایی استفاده کنید دقت کافی داشته باشید. شما کمکی غیر منتظره از همکارانتان دریافت می‌کنید که این کمک شما را به فکر فرو می‌برد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب‌نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می‌کنید خونسردتر باشید.

آذر: اگر شما تصمیم گرفته‌اید که به تعطیلات بروید یا پروژه‌ای جدید را قبول کنید، این شانس را خواهید داشت که مورد حمایت واقع شوید. برای اینکه بهرام آتشین شما را همراهی می‌کند. اکنون که سیاره‌های زیادی در هفتمین خانه روابط اجتماعی شما قرار گرفته‌اند، سعی کنید که این کارها را به تنهایی انجام ندهید، بلکه به دیگران هم تکیه کنید. شریک شدن با دیگران باعث می‌شود که از انجام دادن این کارها لذت بیشتری هم ببرید.

دی: امروز نشانه‌هایی را دریافت می‌کنید مثل روز اولی که می‌خواستید یاد بگیرید که چطور کاری را انجام بدهید و چه وقت آن را انجام ندهید. ممکن است از آن خوشتان نیاید اما بلاتکلیفی ای که این تغییر با خود به همراه دارد را نیز دوست ندارید. بدبختانه، کنجکاوی در مورد آن نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بهتر است فعلاً آن را رها کنید. پذیرفتن وضعیت فعلی روش عاقلانه تری است تا اینکه راه حلی برای آن پیدا کنید.

بهمن: شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می‌کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید و از الهامات خود کمک بگیرید.

اسفند: شاید امروز از ضمیر ناخودآگاه خود پیام‌هایی را دریافت کنید. آنقدراحمقانه هستند که نمی‌دانید چه معنی‌ای می‌دهند. هرچه بیشتر آنها را تحلیل می‌کنید کمتر برای شما مشخص می‌شوند. گرچه دارید سعی می‌کنید چیزی که نمی‌فهمید را تعبیر کنید، اما کمتر به هدف می‌رسید. به جای خرده گرفتن بگذارید کار خود را بکند.  

 

 

 فـال روزانه 1392/08/08

فال روزانه متولدین فروردین

چیزی که مدت ها مشغول یادگرفتنش بوده اید ناگهان نتیجه می دهد یا شاید بالاخره به جایی برسید که بتوانید به طور عملی از آن استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: بهتر است به ارزش های قدیمی پایبند نمانید و راجع به بعضی عقایدتان تجدیدنظر نمایید. این کار مطمئنا بر رابطه ای که با دیگران دارید تاثیری به سزا خواهد داشت.

پیش بینی شغل شما: امروز به راحتی کارهای سنگین و پرحجم را انجام می دهید و مشکلی برای قبول مسئولیت های بزرگتر نخواهید داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

مهارت هایی دارید که حتی خودتان از آن بی خبرید. این مهارت ها امروز در زندگی شخصی یا کاری به کمک شما خواهند آمد.

پیش بینی روابط شما: امروز ظاهری متفاوت و جذاب خواهید داشت. دیگران به سمت شما جذب می شوند مراقب باشید شانس ملاقات با افراد جدید و جذاب را از دست ندهید.
پیش بینی شغل شما: امیدوار هستید هرچه زودتر مسائل و مشکلاتی که با آنها مواجه هستید حل و فصل شوند. متاسفانه این سختی ها ادامه خواهد داشت. تنها افراد و محیط شما ممکن است تا حدی تغییر کنند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز فعالیت های گروهی از اهمیت برخوردارند چون ممکن است با کسی آشنا شوید که می تواند به بهتر شدن وضعیت کارتان کمک کند.

پیش بینی روابط شما: اگر در یک رابطه جدی هستید، سعی کنید وقت بیشتری را صرف و در رویه های خود تغییراتی را ایجاد کنید. جای یک چیز در رابطه شما کم است. باید بیشتر فکر کنید و آن را کشف کنید.
پیش بینی شغل شما: لزومی ندارد همیشه به دیگران آری بگویید . اگر آنها درخواستی دارند که امکانش را ندارید رک و مستقیم درخواست آنها را رد کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز سلامتی و شوری که در وجود شما هست باعث می شود از همه چیز لذت ببرید. ارتباطات انسانی شما گرم و نزدیک خواهد بود. همه چیز آن طور که برنامه ریزی کرده بودید پیش می رود.

پیش بینی روابط شما: امروز منتظر یک سورپرایز باشید. اگر کسی به شما پیشنهاد سفر یا گردش داد یا مهمانی ناخوانده به منزلتان وارد شد تعجب نکنید .
پیش بینی شغل شما: از اتفاقاتی که در محل کار می افتد درس بگیرید و آنها را در زندگی خود به کار ببندید. مکالمات امروز به خوبی پیش می روند و نتایج خوبی به دنبال خواهند داشت.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز اطلاعاتی که به دستتان می رسد شما را به واقعیت نزدیک خواهد کرد. به این شرط که اطلاعات معتبر را از اخبار نادرست جدا کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر در زندگی عاطفی خود شجاع تر و ماجراجوتر باشید و گاهی از راه آزمون و خطا وارد شوید، خواهید دید که نیروی از دست رفته به شما بازمی گردد. بدین ترتیب خواهید توانست احساسات عمیق تر خود را ابراز کنید.
پیش بینی شغل شما: بهترین اقدام برای حل مشکلات و رهایی از آنچه هفته گذشته بر شما تحمیل شد صحبت با دیگران است. اجازه بدهید آنها از تجربیات شما بهره ببرند و در مقابل شما هم صحبت هایشان را بشنوید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگرچه همیشه سعی می کنید تعادلی بین زندگی شخصی و کاری خود برقرار کنید، ولی امروز ترجیح می دهید بیشتر بر زندگی خصوصیتان تمرکز داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز شهریورماهی های عاشق حال و هوایی عجیب دارند. ممکن است به بعدی کاملا جدید از شخصیت طرق مقابلتان پی ببرید و ناگهان حس کنید که تا به حال قدرش را نمی دانسته اید. شاید هم خودتان جنبه ای از شخصیتتان را به او بنمایید که قبلا هرگز با آن روبرو نشده است.
پیش بینی شغل شما: به نظر می رسد که حرف های دیگران فکر شما را حسابی به خود مشغول کرده است. بیشترین تلاشتان را بکنید تا از افکار بد و آزاردهنده رها شوید و تنها بر کارتان تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین مهر

در یک مهمانی یا فعالیت گروهی شرکت می کنید. این افراد دارای اهداف مشترک هستند و می کوشند تا به نتیجه ای واحد برسند.

پیش بینی روابط شما: منتظر تغییراتی در روابط انسانی خود و به خصوص روابط عاطفی خود باشید. مرزهایی که برای خود و دیگران تعیین کرده بودید کم کم تغییر می کنند و فرصتی برای کشف چیزهای تازه در مورد شخصیت دیگران خواهید داشت.
پیش بینی شغل شما: حتی اگر از نظر فیزیکی در محل کارتان نباشید، ذهنتان در آنجا می ماند. بهتر است به خودتان و به خصوص به ذهنتان استراحت بدهید.

فال روزانه متولدین آبان

در روزهای گذشته انتظار داشتید پولی به حسابتان واریز شود یا نقدا به دستتان برسد. این پول امروز بالاخره به دستتان خواهد رسید.

پیش بینی روابط شما: اگر امروز لباس های زیبا و پاکیزه به تن کنید و به ظاهر خود برسید اعتماد به نفستان بیشتر خواهد شد و خودتان را دوست خواهید داشت. بدین ترتیب می توانید با دیگران روابط بهتری داشته باشید.
پیش بینی شغل شما: خودتان باشید. لازم نیست همیشه برای جلب رضایت دیگران از خواسته های خود بگذرید. یادتان باشد در زندگی شما مهم ترین شخص خود شما هستید.

فال روزانه متولدین آذر

احساس می کنید که ذهنتان فعال و تیز شده و تمرکزتان از همیشه بیشتر است . از این توانایی برای اهداف خوب و مثبت بهره بگیرید.

پیش بینی روابط شما: اگر هرچه زودتر برای بهتر کردن روابط عاطفی خود اقدام نکنید، این روابط در سراشیبی قرار خواهند گرفت. بپذیرید که در بعضی موارد کوتاهی کرده اید سپس برای جبران تلاش کنید.
پیش بینی شغل شما: خود را وارد عرضه ای که به شما مربوط نمی شود نکنید. بذارید کسانی که در این کار خبره هستند کارها را انجام دهند. در عوض بر چیزهایی تمرکز کنید که در حیطه وظایفتان قرار می گیرند.

فال روزانه متولدین دی

تفکرات عملگرایانه شما ممکن است نتیجه اکار ناخودآگاه شما باشند که اتفاقات امروز آنها را به ضمیر آگاه شما منتقل کرده اند. ترس ها یا وسواس های قدیمی ممکن است دوباره به سراغتان بیایند ولی نباید بر آنها تمرکز کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصتی می یابید برای اینکه روابط عاطفی خود را از زاویه ای دیگر مورد بررسی قرار دهید. شما باید به طرف مقابلتان آزادی بیشتری بدهید تا فکر نکند او را محدود کرده اید.
پیش بینی شغل شما: مدتی به کارتان بدبین شده بودید ولی حالا مجددا به آن علاقه پیدا کرده اید. قدر این موقعیت را بدانید و ناشکری نکنید. خیلی ها دوست دارند به جای شما باشند.

فال روزانه متولدین بهمن

ممکن است اطلاعات خوب و سودمندی از طریق همسایگان یا آشنایان به دستتان برسد. پیامی دریافت می کنید که نیازمند جواب فوری است.

پیش بینی روابط شما: اگر رابطه عاطفی شما دچار رکود و روزمرگی شده است می توانید رویکردی ماجراجویانه تر اختیار کنید و چاشنی شور و هیجان را به این رابطه اضافه کنید.
پیش بینی شغل شما: سوالی مطرح می شود ولی برای پاسخ به آن لازم نیست عجله کنید. شما می توانید ابتدا موضوع را به خوبی بررسی و سپس با سنجیدن جوانب کار تصمیم درستی بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

بالاخره کاری را که چند روزی است به آن مشغول هستید به پایان رسانده اید و خوشبختانه در این زمینه موفق بوده اید. مهم ترین چیز همان رضایت قلبی خود شما است که خوشبختانه حاصل شده است.

پیش بینی روابط شما: به همراه فرد موردعلاقه خود به یک سفر می روید و افراد تازه ای را ملاقات خواهید کرد. هدیه ای برای کسی تهیه کرده اید که در روزهای آینده به او تقدیم می کنید.
پیشنهاد شغل شما: یک استراحت طولانی در پیش رو دارید. مدتی از کار دور خواهید بود ولی انرژی مضاعفی خواهید یافت تا کارتان را بهتر و موثر تر شروع کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد