فال روزانه شما پنجشنبه23آبان92

فروردین:امروز کاملا بی تعصب باشید وگرنه تمام فرصتهایتان از دست خواهد رفت. اگر هم اکنون از این فرصتها با خبر هستید حتما باید بدانید که برای استفاده از آنها باید خطر کنید. اما اگر یک بهمنی واقعی باشید از این که به طرف ناشناخته ها بروید بسیار خوشحال خواهید شد.حافظ:می‌کشیم از قدح لاله شرابی موهوم چشم بد دور که بی مطرب و می مدهوشیم
حافظ این حال عجب با که توان گفت که ما بلبلانیم که در موسم گل خاموشیم
تعبیر:ناراحتی و غم روزگار را فراموش کن و به شادی و طرب زندگی فکر کن. اگر عاقل باشی می توانی غم ها را به شادی تبدیل کنی. اگر به نتیجه ی مطلوب نرسیدی نا امید نباش. زندگی فراز و نشیب بسیار دارد.


اردیبهشت:
همه میدانند که شما قلب بزرگی دارید، و امروز این امر واضحتر است. شما در حالتی هستید که بسیار سخاوتمندید و با خوشحالی و رضایت از خودتان میگذرید تا به دیگران کمک کنید. اگر کسی محتاج یک فنجان چای و کمی همدردی است، در یک چشم به هم زدن شما آن جا خواهید بود.
حافظ:
یکی چو باده پرستان صراحی اندر دست یکی چو ساقی مستان به کف گرفته ایاغ
نشاط و عیش و جوانی چو گل غنیمت دان که حافظا نبود بر رسول غیر بلاغ
تعبیر:غرور و تکبر را رها کن. دوره ی حسن و جوانی به زودی به سر خواهد آمد، بنابراین قدر لحظات خود را بدان تا دچار ندامت و پشیمانی نشوی. عاقبت اندیش باش و در زندگی تندروی نکن. از افراط و تفریط بپرهیز.



خرداد:
مراقب پول نقد خود باشید، یعنی تشخصی دهید که شما و خانواده تان برای هر چیز گرانی پول به اندازه ی کافی داری اما در حد فکرتان خرید کرده اید و اولین چیزی را که به چشمتان خورد نخریده اید بلکه بهترین را تهیه نموده اید.
حافظ:چشم تو خدنگ از سپر جان گذراند بیمار که دیده‌ست بدین سخت کمانی
چون اشک بیندازیش از دیده مردم آن را که دمی از نظر خویش برانی
تعبیر:بخت و اقبال مساعد همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. با کمی تلاش می توانی آرزوهای خود را تحقق بخشی. در روزگار خوشی و سرور، خودبین و خودپسند نباش و به دیگران نیز بیندیش. خداوند را شاکر و سپاسگزار باش و قدر نعمت های او را بدان.


تیر:
ایده فوق العاده ای به ذهنتان خطور میکند. اگر مشغول انجام کاری هستید سعی کنید آن ایده را فراموش نکنید تا بعدا به خوبی در موردش فکر کنید. کارهای نسنجیده می تواند ریسک بالایی داشته باشد ولی شما می توانید با قدرت اندیشه و مشورت به آن فائق آییدحافظ:
اگر چه زنده رود آب حیات است ولی شیراز ما از اصفهان به
سخن اندر دهان دوست شکر ولیکن گفته حافظ از آن به
تعبیر:هنوز بی تجربه و خام هستی و صبر و تحمل نداری. با اندک ملایمتی نا امید و مأیوس می شوی. بدان که هیچ کاری بدون رنج و تلاش به مقصود نمی رسد. با انسان های با تجربه و دانا مشورت کن. به زودی به مراد خود می رسی، اگر صبر کنی و زودرنج و ترسو نباشی.


مرداد:
یکبار دیگر شما روحیه ای خوش مشرب و اجتماعی پیدا کرده اید و میخواهید هر جایی که میروید مانند خورشید بدرخشید. اگر میتوانید که انتخاب کنید که وقتتان را با چه کسی بگذارنید، مایل به کسانی هستید که کمی غیرمعمول، چند ملیتی و یا بسیار با فرهنگند. اگر متولد مهری هستید که مجردید و به دنبال عشق میگردید. احتمالا امروز شخصی بسیار جذاب را ملاقات خواهید کرد.
حافظ:
هر دمش با من دلسوخته لطفی دگر است این گدا بین که چه شایسته انعام افتاد
صوفیان جمله حریفند و نظرباز ولی زین میان حافظ دلسوخته بدنام افتاد
تعبیر:فریب ظواهر هر کار را نخور و به عمق و پایان کار بیندیش. مشکلاتی که در سر راه تو قرار گرفته نتیجه ی خودبینی و عجله و مشورت نکردن در کارهاست. اگر امیدوار باشی و عاقلانه چاره اندیشی کنی می توانی شکست خود را جبران کنی.


شهریور:

به جای این که کارهای مثبت را علنی انجام دهید در پشت پرده این کار را میکنید که البته به انتخاب خودتان بستگی دارد. اگر دیگران مشکلاتی دارند تا قبل از اینکه از شما کمک نخواسته اند خودتان را دخالت ندهید.
حافظ:دورم به صورت از در دولتسرای تو لیکن به جان و دل ز مقیمان حضرتم
حافظ به پیش چشم تو خواهد سپرد جان در این خیالم ار بدهد عمر مهلتم
تعبیر:در انتظار به سر می بری و از دوست و محبوب خود جدا شده و دور مانده ای. با سعی و تلاش و دعا به درگاه خداوند به مقصود خود می رسی. هرچند که ممکن است این کار دیر انجام گیرد، اما نا امید و مأیوس نباش. آنچه خداوند بخواهد همان می شود. راه های مختلف را آزمایش کن تا به نتیجه برسی.


مهر: اکنون متوجه رفتار بی ادبانه یک نفر میشوید. بهتر است با وی به آرامی و منطقی رفتار کنید. مجددا به همدیگر قول میدهید و دوباره با هم عهد می بندید و به تمایلات احساسی تان میرسید.حافظ:به تنگ چشمی آن ترک لشکری نازم که حمله بر من درویش یک قبا آورد
فلک غلامی حافظ کنون به طوع کند که التجا به در دولت شما آورد
تعبیر:حادثه غیر مترقبه ای که برایت اتفاق افتاده به زودی برطرف خواهد شد و نتیجه ی مثبت آن را خواهی دید. به زودی خبری مسرت بخش در زندگی، تو را دگرگون خواهد کرد.


آبان:
امروز شخصی نیاز دارد که رهبر و مسئول فعالیتها باشد و اگر نه روزتان خراب خواهد شد. اگر تصمیم گرفتید که این نقش را به وی بدهید چنانچه برنامه ها مطابق میلتان نبود، ایراد نگیرید. حتی اگر هم پیشنهاداتی بدهید یا با نقشه های دیگران کنار بیایید باز هم راضی نخواهند بود.
حافظ:شکل هلال هر سر مه می‌دهد نشان از افسر سیامک و ترک کلاه زو
حافظ جناب پیر مغان مامن وفاست درس حدیث عشق بر او خوان و ز او شنو
تعبیر:در تصمیم گیری عجول و شتابزده مباش. کاری نکن که بعدها موجب ندامت و پشیمانی شود. دوستان واقعی را بشناس و با آنان مهربان و وفادار باش. روزگار در گذر است و ارزش ندارد که به خاطر مسائل کوچک و حقیر زندگی خود و دیگران را به مخاطره بیندازی.

آذر: سعی میکنید زودتر از همیشه بروید خانه، زیرا میخواهید در کنار همسرتان باشید. در حال حاضر بدون شک احساستان بالا رفته است و میتوانید باوفاترین و دوست داشتنی ترین همسر باشید. امشب میتوانید برای کسانی که برایتان مهم هستند سوپرایز درست کنید.
حافظ:
رحم کن بر من مسکین و به فریادم رس تا به خاک در آصف نرسد فریادم
حافظ از جور تو حاشا که بگرداند روی من از آن روز که دربند توام آزادم
تعبیر:در هر کاری میانه روی پیشه کن و دقت عمل داشته باش. به فکر دوستان خود باش و آنان را از یاد نبر تا در روزگار تنگدستی و نیاز به کمک تو بشتابند. خود را از پند و اندرز بزرگان بی نیاز ندان و غرور و تکبر را کنار بگذار
دی:
این زمان عالی برای این است که بدنبال آنچه میخواهید بروید، چون به نظر میرسد در حال حاضر مانعی در کار نیست. گر چه شما به کسی یا چیزی پشت نمیکنید، ولی در حال حاضر بهتر است فقط به دنبال خواسته های خود باشید حتی اگر کمی خودخواهانه به نظر میرسد.حافظ:
کافر مبیناد این غم که دیده‌ست از قامتت سرو از عارضت ماه
شوق لبت برد از یاد حافظ درس شبانه ورد سحرگاه
تعبیر:زندگی بر وفق مراد تو می چرخد و به آرزوهای خود می رسی. در امر زندگی کاملاً موفق خواهی بود. از حسودان و ریاکاران دوری کن. نسبت به دیگران مغرور نباش تا نعمت و سعادت تو پایدار و مداوم باشد.


بهمن :

امروز میتوانید نقشه های بزرگ بکشید. از آنجایی که اعتماد به نفس بالایی دارید هر چه قدر نقشه هایتان بزرگتر باشد بهتر است. حتی ایده های که قبلا بی اهمیت بودند اکنون اهمیت زیادی پیدا میکنند.حافظ:
مطربا پرده بگردان و بزن راه عراق که بدین راه بشد یار و ز ما یاد نکرد
غزلیات عراقیست سرود حافظ که شنید این ره دلسوز که فریاد نکرد
تعبیر:احساس می کنی از هدف و مقصود خود دور شده ای و یا عزیزی نسبت به تو کم توجهی می کند. انتظار و امیدواری، مقصود تو را حاصل می کند. نگرانی را از خود دور کن.

اسفند:خوب است فعالیتهایی را انجام دهید که از انجام آنها لذت میبرید. میتوانید با افرادی معاشرت کنید که برایتان مهم هستند. گوشه گیری کردن و دور شدن از دیگران می تواند منجر به افسردگی شود . اگر کمی دیگران را با عینک خوش بینی نگاه کنید برایتان قابل تحمل تر می شوند
حافظ:
وفاداری و حق گویی نه کار هر کسی باشد غلام آصف ثانی جلال الحق و الدینم
رموز مستی و رندی ز من بشنو نه از واعظ که با جام و قدح هر دم ندیم ماه و پروینم
تعبیر:افکار و اندیشه های بلند و متعالی داری. با سعی و تلاش، مقصود شما حاصل می شود. اراده ی محکم و ایمان راسخ، بهترین یار و یاور تو است. سعی کن جاه طلبی را از آرزوها و اندیشه های خود دور کنی.