پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزدوشنبه7بهمن92


فال روزانه متولدین فروردین ماه

معمولا شما در یک درگیری ترجیح می‌دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می‌کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هر حال امروز ممکن است شخصی به شما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر اینکه شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچ کس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.  


فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز خیال پردازی شما آنچنان از حقیقت دورتان می کند که به راحتی نمی توانید راه برگشت را پیدا کنید!! اما در حالیکه به دنبال راه برگشت به جایگاه قبلی خود می باشید و فکرتان را به کار می اندازید، سرسختی شما بهتان کمک می کند. عجیب اینکه شما بزرگترین کیفر و مجازات برای خودتان هستید! بنابراین هرکاری که لازم است را انجام دهید تا از افکار و اعتقادات اشتباهتان که فکر می کنید خوب است بیرون بیایید. تا موقعی که از قرارگیری تان در مسیر درست مطمئن نشده اید، لازم است چندین بار مسیر خود را عوض کنید.



فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز فکر کردن در مورد خطرات احتمالی می‌تواند خیلی پریشان کننده باشد، اما امروز روز خوبی برای تقویت کردن برنامه‌هایتان نیست، زیرا شما نمی‌خواهید که با گرفتاری‌های واقعی این جهان محدود شوید. به جای اینکه تصمیمی عملی بگیرید، احتمالاً شما حرکتی مهم را انتخاب خواهید کرد. یک سفر کوتاه اطراف شهر مثل مسافرت با پای پیاده به سمت هیمالیا نیست. اما رویاها تحقق می‌یابند، بنابراین اجازه ندهید که هر کسی با صحبتهایش شما را ناامید کند.


فال روزانه متولدین تیر ماه

ستاره بخت شما کیوان امروز از مریخ انرژی بسیار زیادی دریافت می‌کند و برای شروع مبارزه شما را تشویق می‌کند. اما منظور از مبارزه یک درگیری خشونت آمیز نیست، بلکه درباره غلبه کردن بر موانعی است که بر سر راه شما به سو ی موفقیت قرار دارند. به موانع حمله کنید و اجازه ندهید هیچ چیز شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.


فال روزانه متولدین مرداد ماه

اگر برای آخر هفته تان برنامه ریزی کرده اید نمی‌خواهید آنها را تا زمان بعمل رساندن تغییر دهید. با وجود اینکه این می‌تواند به نفع شما باشد و به شما کمک کند تا موثرتر باشید اما اگر شرایط تغییر کند اضطراب تمام وجود شما را دربرمی‌گیرد. بی میلی شما برای حساس بودن در رابطه با آنچه که دیگران نیاز دارند ممکن است امروز به ضررتان تمام شود. کی انعطاف پذیری ممکن است در یک موقعیت حساس و پیچیده بدردتان بخورد. این فرصت را از دست ندهید؛ امروز برای شما کاملا آسان است که یک قهرمان باشید.


فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما کارهای شخصی برای انجام دادن در منزل دارید و دوست دارید که پروژه‌ای خلاقانه را شروع کنید. متأسفانه آنچه که امروز شما شروع می‌کنید تا انجام دهید فردا با مشکل مواجه می‌شود. اما باریک‌بینی در تصمیم‌گیریهای‌تان و آینده نگری شما را قادر می‌سازد در زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید پیشرفت کنید.


فال روزانه متولدین مهر ماه

ممکن است امروز در رابطه با یک موضوع خانوادگی بسیار نگران باشید و این مشغولیت ذهنی می‌تواند شما را از فعالیت‌های کاری تان بازدارد. موضوع این نیست که احساس شما اشتباه است؛ بلکه این است که شما می‌توانید حس روشن بینی خود را از دست بدهید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که خود را با فعالیت‌های روزمره تان مشغول کنید. حتی اگر شما درباره کاری که باید بکنید سئوال داشته باشید احساسات اخیر شما هیچ تغییری نمی‌کنند. احساسات شدید و مشتاق خود را تایید کنید بدون اینکه نیاز به تغییر آنها باشد.


فال روزانه متولدین آبان ماه

شما با اتفاقات غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد که ممکن است به شما یک شوک بدهند. اما شما باید قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش بدهید. فقط کافی است کاوش لازم را در رابطه با مسائل مختلف اجرا کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وقایع را پیش بینی کنید و با هر پیش آمدی شوک زده نشوید.


فال روزانه متولدین آذر ماه

شما امروز اگر احساسات‌تان را با واقعیت تطبیق ندهید، زیاد احساس خوبی نخواهید داشت! شما اغلب فقط تا اندازه‌ای احساسات و علایقتان را مجزا می‌کنید که از ناراحتی و نارضایتی اجتناب کنید. باوجود این امروز آرزوهای برآروده نشده تان سربرآورده‌اند و شما نمی‌توانید آنها را زیر قالیچه پنهان کنید!! حتی اگر حقیقت طوری نیست که شما دلتان بخواهد، ولی آن را از خودتان پنهان نکنید!


فال روزانه متولدین دی ماه

شما معمولا وظایف و مسئولیتهای را با جدیت انجام می‌دهید، اما امروز طوری کار می‌کنید که به نظر اطرافیانتان فرد بی‌مسئولیتی جلوه می‌کنید! حتی اگر ترجیح می‌دهید که کاری کاملا متفاوت از کارهایی که وعده انجامش را داده بودید انجام دهید، اما نمی‌توانید از این شرایطی که خودتان به وجود آورده اید بیرون بیایید. اگر آرزوهایتان را بیان کنید ممکن است ناامید شوید، اما این دوران نیز می‌گذرد! صبور باشید؛ برای انجام دادن کارهایی که دوست دارید فرصتی نصیبتان خواهد شد، اما الان نمی‌توانید آن کارها را بکنید!


فال روزانه متولدین بهمن ماه

کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده‌ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می‌دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می‌باشند به شرط این که ترس‌های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار با اطمینان نیز احتیاح دارید.


فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما امروز در حالیکه دیگران را تشویق می‌کنید که شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه‌تری دارید. مشکل اینجاست که آنها فکر می‌کنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و کناره گیری شما را اشتباه تعبیر می‌کنند. به آنها بگویید که شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینکه مؤدبانه درخواست کنید که به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فکر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد