پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزجمعه11بهمن92


متولد فروردین : اعتراف کردن به اینکه چگونه یک انسان خوب به نفع شما فعالیت می‌کند ممکن است برایتان کار سختی باشد. خواه دلیل این کار اعتماد به نفس شما باشد خواه به این دلیل باشد که شما در مورد انگیزه‌های دیگران سئوال می‌کنید، نادیده گرفتن یک رفاقت یا شور و حرارت احساسی از قبول کردن ارزش ظاهری آن آسان‌تر است. ترسهایتان را نابود کنید؛ زندگی آنقدر کوتاه است که ارزش این را ندارد قبل از اینکه فرصتی برای پیشرفت داشته باشیم، پشتیبانی و عشق دیگران را رد کنیم.
  
متولد اردیبهشت : شما بیشتر در رابطه با فعالیت‌هایی که قصد انجام شان را دارید صحبت می‌کنید و هنگامی‌که زمان عمل و اجرا فرا می‌رسد، شما توانایی لازم را نشان نمی‌دهید.شما تا حدودی در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌ﺁید گمراه شده اید، و نمی‌دانید راه درست کدام است.اول بهتر است خود و اهداف تان را بشناسید سپس برای رسیدن به ﺁنها اقدام کنید.

متولد خرداد : امروز خود انگیخته بودن برای شما کار سختی است، برای اینکه شما حتی در میان آشفتگی های غیر منتظره احساس آرامش نامتعارفی دارید. اکنون به تعویق انداختن برنامه هایتان برای شما آسان ترین راه است، اما این روش جلوی پیشرفت کردن شما را می گیرد. این احساس آرامش مدت زیادی دوام نخواهد داشت، پس هدفهایتان را نشانه گرفته و وارد جهان پیرامونتان بشوید.

متولد تیر : اگر تازگی‌ها به هیجان و احساسات خود اجازه داده‌اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

متولد مرداد : امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می‌کنند شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

متولد شهریور : زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید.

متولد مهر : اگر چه شما ممکن است اعتقاد داشته باشید که بسیار روی کارتان تمرکز دارید،‌ اما اکنون واقعا زمان سختی دارید که از داشتن برنامه‌های هیجان آوری که با دوستان یا همکارنتان می‌توانید داشته باشید، جلوگیری می‌کند. در حقیقت، تمایل شما برای ایده‌های ظالمانه می‌تواند واقعا بازتابی از خستگی‌های اخیر شما باشد که با آن مواجه بوده‌اید. بیخود وانمود نکنید چیزی که واقعا در وضعیت خوبی ندارد، خوب پیش می‌رود. به دنبال راه‌هایی باشید که شما را از کارهای تکراری رها کرده و برای تغییر هم که شده بعضی کارها را به طرز متفاوتی انجام دهید.

متولد آبان : شما می‌خواهید در کارتان موفق شوید، اما امروز آن صبر و حوصله‌ای که باید در انجام کارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در کارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا که آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌اید. متاسفانه، نزدیکان تان به نظر می‌رسد آنقدر که باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد که برای خودتان حدو و مرزی تعیین کنید یا اینکه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

متولد آذر : امروز حتی اگر به خودتان قول بدهید که فعالیتهایتان را بیشتر کرده و سخت‌تر کار کنید، باز هم نمی‌توانید به خودتان کمک کنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید که به کمک آنها می‌توانید نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینکه به دنبال خوشی و تفریح کردن باشید، اول وظایفتان را انجام دهید و بعد به سراغ تفریح کردن بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید، احترام و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد.

متولد دی : شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

متولد بهمن : اگرچه شما واقعا نمی‌خواهید امروز وقت و انرژی خود را برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می‌خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آنها را قبول کنند. اما این کار آسان نیست به خاطر اینکه ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خود را بیان می‌کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. الان وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف‌پذیر باشد می‌توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.

متولد اسفند : شما در زمینه شغلی خود در مرحله آزمون و امتحان بودید و شرایط بدی را می‌گذراندید اما اکنون با توفیق خداوند بر تمام امتحانات فائق آمده اید و آسوده خاطر شده اید. مثبت بینی فوق العاده شما باعث شده است که مشکلات را کوچک ببینید برای همین مشکلات را ساده تر حل می‌کنید. اگر در موقعیت سختی باشید با نگرشی مثبت و با گرفتن مشورت از دیگران این مشکلات را حل می‌نمایید و با درایت بالایتان اجازه هیچ گونه انتقادی را به کسی نمی‌دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد