پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روز3شنبه15بهمن92


فال روزانه متولدین فروردین

یک مهمانی یا جشن برگزار خواهید کرد. در روزهای آینده ممکن است دچار ولخرجی شوید و کمی بیشتر از آنچه پیش بینی می شد خرج کنید.

پیش بینی روابط شما: اشتباهی که از شما سر زده است رابطه تان را با شخصی خاص تحت تاثیر قرار داده و با وجود آنکه زمان زیادی گذشته است، هنوز تاثیر آن را احساس خواهید کرد. اگر به رابطه خود با آن شخص علاقمند هستید هرگز آن اشتباه را تکرار نکنید.
پیش بینی شغل شما: امروز تغییراتی در روند کاری شما به وجود خواهد آمد، ضمن اینکه ممکن است در مورد چیزی بیشتر احساس مسئولیت کنید.
  
فال روزانه متولدین اردیبهشت

به یک مهمانی دوستانه دعوت شده اید که در کنار دوستانتان اوقات خوشی را خواهید داشت

پیش بینی روابط شما: . توصیه می شود از کسانی که بدبین و منفی نگرهستند و به شما انرژی منفی منتقل می کنند تا جایی که می توانید دوری کنید و در عوض به سراغ کسانی بروید که به آینده امیدوار هستند .
پیش بینی شغل شما: روندهایی که از مدت ها پیش آغاز شده اند بالاخره به نتیجه می رسند ولی مشکلات و دردسرهای خاص خود را هم دارند. خود را برای یک دوره پر مشغله آماده کنید.
فال روزانه متولدین خرداد

اگر به دنبال یک هیجان یا تحول در زندگیتان هستید، می توانید آن را ایجاد کنید. یک ماجرای هیجان انگیز و جالب که شما را حسابی سرحال می کند.

پیش بینی روابط شما: یک مسئله عاطفی یا عشقی ذهنتان را به خود مشغول خواهد کرد. شاید در این مقطع راه حلی قطعی برای این مشکل وجود نداشته باشد.
پیش بینی شغل شما: اجازه ندهید یک فکر تکراری همه زندگیتان را پر کند. زندگی خود را تنها به یک جنبه حدود نکنید تا دچار حس تکرار و خستگی نشوید.

فال روزانه متولدین تیر

با مشکلات مالی روبرو هستید؟ نگران نباشید چون در عرض چند هفته اوضاع مالیتان تا حد زیادی تقویت می شود.

پیش بینی روابط شما: اگر کسی را دوست دارید ولی هنوز به او نرسیده اید، امیدتان را از دست ندهید. شاید هنوز نتوانسته اید اعتمادش را جلب کنید، و یا شاید اعتماد به نفس کافی ندارید.
پیش بینی شغل شما: کار خود را دوست دارید، ولی هنوز به جایگاهی که دوست دارید نرسیده اید و لازم است تلاش بیشتری از خود نشان بدهید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر به دنبال یک هیجان یا تحول در زندگیتان هستید، می توانید آن را ایجاد کنید. یک ماجرای هیجان انگیز و جالب که شما را حسابی سرحال می کند.

پیش بینی روابط شما: درخواستی از سوی کسی مطرح شده و در حال بررسی آن هستید. بهتر است تا جایی که می توانید به او جواب منفی ندهید چون این پاسخ منفی نتایج منفی در بر خواهد داشت.
پیش بینی شغل شما: بعضی کارهای کلیشه ای و یکنواخت کم کم موجب اعصاب خردی و ناراحتیتان شده اند. ناراحت نباشید چون این دوره کاملا مقطعی است.

فال روزانه متولدین شهریور

پیوستن به یک جمع دوستانه روحیه تان را عوض خواهد کرد. مراقب باشید بیشتر از حد لازم خرج نکنید چون در روزهای آینده بعضی مخارج پیش بینی نشده شما را غافلگیر خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: امروز ممکن است بعضی دوستان را ملاقات کنید، اما در عین حال تمایل چندانی به صحبت و معاشرت ندارید. این گرایش شما کاملا با گرایش دیگران به صحبت و تعامل در تضاد خواهد بود.
پیش بینی شغل شما: امروز تغییراتی در چهره محل کارتان به وجود می آید. مشعله کمتری خواهید داشت و می توانید بیشتر از روزهای قبل استراحت کنید.

فال روزانه متولدین مهر

به تازگی آن طور که باید و شاید روی کار یا درستان خود تمرکز ندارید و به راحتی حواستان پرت می شود. کار و درس را از سایر جنبه های زندگی جدا نگه دارید تا به نتیجه دلخواه رسید.

پیش بینی روابط شما: اگر کسی به دنبال بحث و دعوا می گردد یا امروز عصبی و تحریک پذیر شده است، فاصله خود را با او حفظ کنید. بگذارید کمی آرام تر شود و خودش را پیدا کند.
پیش بینی شغل شما: عواقب سهل انگاری و تنبلی خود را به گردن این و آن نیندازید. دیگران مسئول اشتباهات شما نیستند. برای بهتر کردن شرایط اولین گام این است که بپذیرید کوتاهی کرده اید.

فال روزانه متولدین آبان

چیزی که مدتی انتظارش را می کشیده اید فرا رسیده است. علیرغم مشکلاتی که به طور طبیعی بر سر راهتان قرار می گیرد، احساس آرامش خاصی در دلتان به وجود خواهد آمد.

پیش بینی روابط شما: معتقدید که شما مسئول حل مشکلات دیگران نیستید، اما امروز اگر کسی به شما مراجعه کرد و از شما کمک خواست، تا جایی که می توانید به او کمک خواهید کرد.
پیش بینی شغل شما: درست است که از شرایط کنونی صد درصد راضی نیستید، ولی مطمئن باشید که خیلیها حسرت چیزهایی را دارند که شما ندارید. پس ناشکری نکنید و در عین حال به تلاش خود ادامه دهید.

فال روزانه متولدین آذر

با گذر زمان و طی سال های اخیر اراده و پشتکار شما بیشتر شده است. از مشکلات نمی ترسید و شجاعانه با آنها روبرو می شوید.

پیش بینی روابط شما: اگر کسی از زندگی شما بیرون رفته برای بازگرداندن او اصرار نکنید. اگر او مال شما باشد برمی گردد و اگر برنگشت هرگز مال شما نبوده است.
پیش بینی شغل شما: ناشکری نکنید. از خود حرکتی نشان بدهید تا خداوند به زندگی و شغلتان برکت بدهد.

فال روزانه متولدین دی

شاید مشکل این است که هم خدا را می خواهید هم خرما را ! به هرحال باید بین دو چیز خوب یکی را انتخاب کنید.

پیش بینی روابط شما: بعضی ها ناگهان کاسه داغ تر از آش شده اند و سنگ چیزهایی را به سینه می زنند که قبلا برایشان اهمیتی نداشته است. از کنار این افراد بی تفاوت بگذرید و تحت تاثیر آنها قرار نگیرید.
پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار یا تحصیل اتفاقات پیش بینی نشده شما را غافلگیر خواهد کرد، اما یک مشاجره لفظی هم ممکن است پیش بیاید که باید برای شرکت در آن آماده باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر در حال یادگیری چیزی هستید، هرچه بیشتر تمرین کنید و اگر شکست کوچکی خوردید ناامید نشوید. تمرین و تکرار تنها چیزی است که به آن احتیاج دارید.

پیش بینی روابط شما: بالاخره دل را به دریا می زنید و حرفی را که می خواستید به زبان بیاورید به او می گویید. مرگ یک بار شیون هم یک بار!
پیش بینی شغل شما: اگر با موقعیتی روبرو شدید که نامناسب به نظر می رسد، عقب نشینی کنید. به چیزی که به نفعتان نیست اصرار نورزید و تحت هر شرایطی مصلحت خود و اطرافیان را در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

اصرار دارید که بعضی کارها را به تنهایی انجام بدهید. اما امروز اگر از کسی دیگر برای انجام کارها کمک بگیرید آن کار را به نحو بهتری به انجام خواهید رساند.

پیش بینی روابط شما: اگر یکی از عزیزانتان با قضاوت های زودهنگام رابطه خود را با دیگران تیره و تار کرده است، او را راهنمایی کنید و بدون اینکه لحنتان رنگ و بوی نصیحت داشته باشد او را متوجه اشتباهش بکنید.
پیش بینی شغل شما: برنامه هایی که درذهن دارید شدنی هستند ولی نیاز به زمان و تلاش کافی دارند. برای رسیدن به هدف خود عجله نکنید و بردباری بیشتری به خرج بدهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد