پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزجمعه18بهمن92


فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است تصمیم بگیرید که چیزی را برای خانه خود خریداری کنید. شاید یک وسیله آشپزخانه یا لوازم تزئینی بخرید. به هر حال در پایان روز از خرید خود راضی خواهید بود.

پیش بینی روابط شما: امروز به دیدن کسی می روید. شاید از بیماری عیادت کنید یا یک دوست قدیمی را ملاقات کنید.
پیش بینی شغل شما: به چند ماه پیش فکر کنید و روند کاری خود را در آن زمان به یاد آورید. شاید بهتر باشد دوباره همان روند را از سر بگیرید ولی اشتباهات گذشته را هرگز تکرار نکنید.  

فال روزانه متولدین اردیبهشت

قضاوت های خود را منطقی تر کنید. قبل از هر تصمیم مهم تاثیری را که این تصمیم بر زندگی آینده تان دارد در نظر بگیرید تا پشیمانی به سراغتان نیاید.

پیش بینی روابط شما: اگر مجرد هستید، احتمالا با شخصی جذاب آشنا خواهید شد که سلایق و علایقی شبیه به سلایق شما دارد. این آشنایی در مکانی غیرمتعارف صورت خواهد گرفت.
پیش بینی شغل شما: ایده های شما بسیار عمل گرایانه و منطقی هستند، به همین دلیل دیگران با شنیدن آنها تحت تاثیر قرار می گیرند. امروز پیشنهادی را مطرح می کنید که مورد استقبال قرار می گیرد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است در زمینه های مالی دچار حس ناامیدی شوید. شاید تغییری که انتظارش را می کشیده اید اتفاق نیفتاده باشد، شاید پروژه یا برنامه ای که در ذهن داشته اید به خوبی اجرا نشده باشد. الان زمان آن رسیده که از خلاقیت خود بهره ببرید و راهی برای کسب درآمدی که می خواهید پیدا کنید.

پیش بینی روابط شما: ممکن است چیزی شما را گیج کند یا کسی به شما دروغی بگوید. بنابراین در داوری خود عجله نکنید و قبل از هر تصمیم در مورد همه جوانب کار اطمینان حاصل کنید.
پیش بینی شغل شما: در محل کار با بعضی اقدامات یا سخنان خود موجب رضایت و خوشحالی همکاران شده اید. این روند را ادامه بدهید تا همچنان در مرکز توجه و علاقه آنها قرار داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

به هم ریختگی خانه و اتاق روی اعصابتان تاثیر می گذارد پس قبل از هر چیز آنها را مرتب و تمیز کنید. جشن یا مهمانی خوبی در پیش دارید.

پیش بینی روابط شما: شاید دوست داشته باشید چیزی را از کسی که دوستش دارید پنهان کنید. اما مطمئن باشید دیر یا زود ناچار به اعتراف خواهید شد. پس تا دیر نشده او را در جریان بگذارید.
پیش بینی شغل شما: هنوز تجربه کاری شما آنقدر زیاد نشده و به زمان بیشتری نیازمند هستید. مراقب باشید کاری نکنید یا حرفی نزنید که بعدها خود را از بابت آن سرزنش کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

نگران سلامتی کسی هستید. این نگرانی را با خوش بینی و توکل به خداوند از بین ببرید و مطمئن باشید ذهن شما قدرتی فراتر از حد تصورتان دارد. پس سعی کنید با ذهنی آرام و مثبت اتفاقات را به نفع خود تحت تاثیر قرار دهید.

پیش بینی روابط شما: اگر دوست دارید یک عشق واقعی پیدا کنید، لازم است روابط اجتماعی خود را گسترش بدهید و صد البته عینک بدبینی را از جلوی چشمتان بر دارید. اعتماد به دیگران آنقدرها هم که قکر می کنید سخت نیست.
پیش بینی شغل شما: امروز پاسخ سوالات خود را به آسانی پیدا نخواهید کرد. حتی ممکن است کسانی در روند کار شما اختلال ایجاد کنند. صبور باشید و کارها را با بردباری تمام ادامه دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

به اهداف خود فکر کنید و آینده مطلوبتان را تصور کنید تا برای انگیزه و امیدتان بیشتر شود. تا دیر نشده کاری که خودتان هم می دانید درست نیست را متوقف کنید.

پیش بینی روابط شما: هر رابطه عاطفی مملو از فراز و نشیب ها است. مشاجرات و اختلاف نظرها جزئی جدایی ناپذیر از این روابط هستند. با رفتار عاقلانه و منطقی خود ضمن حل این مشکلات، از آنها به عنوان تجاربی برای تقویت رابطه عاطفی خود بهره بگیرید.
پیش بینی شغل شما: آنچه شما را ناراحت و عصبی کرده است در درازمدت به سودتان خواهد بود. به شرط آنکه اشتباهات گذشته را بپذیرید و از آنها درس بگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

به اهداف خود فکر کنید و آینده مطلوبتان را تصور کنید تا برای انگیزه و امیدتان بیشتر شود. تا دیر نشده کاری که خودتان هم می دانید درست نیست را متوقف کنید.

پیش بینی روابط شما: هر رابطه عاطفی مملو از فراز و نشیب ها است. مشاجرات و اختلاف نظرها جزئی جدایی ناپذیر از این روابط هستند. با رفتار عاقلانه و منطقی خود ضمن حل این مشکلات، از آنها به عنوان تجاربی برای تقویت رابطه عاطفی خود بهره بگیرید.
پیش بینی شغل شما: آنچه شما را ناراحت و عصبی کرده است در درازمدت به سودتان خواهد بود. به شرط آنکه اشتباهات گذشته را بپذیرید و از آنها درس بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز صبح احساس کسالت و بی حوصلگی خواهید داشت ولی با گذشت زمان و نزدیک شدن به عصر احساس بهتری پیدا می کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر نسبت به بعضی حرف ها و حدیث ها بی تفاوت باشید آرامش روحی بیشتری خواهید داشت. به واکنش ها و قضاوت های کسانی که عملا در زندگی شما نقشی ندارند حساسیت به خرج ندهید. کارهای مهم تری در زندگی شما هست که باید انجام شوند.

پیش بینی شغل شما: امروز کارها و وظایفی خارج از چارچوب همیشگی خواهید پذیرفت. از این فرصت استفاده کنید و در کنار ایجاد تنوع، تجربه های جدیدی نیز به دست آورید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است با کمبود اعتماد به نفس روبرو باشید و در مورد توانایی های خود دچار تردید شوید. دلسرد یا افسرده نشوید. توانایی های شما فوق العاده هستند .

پیش بینی روابط شما: امروز شما و کسی که دوستش دارید به گردش یا سینما خواهید رفت ولی امکان درگیری لفظی هم وجود دارد. مراقب باشید همه انرژی خود راصرف نکنید و کمی انرژی برای فردا نگه دارید.
پیش بینی شغل شما: از افرادی که در کار و حرفه خود موفق هستند درس بگیرید. امروز روز خوبی برای رفتن به یک کتابخانه یا کتابفروشی است. کتابی بردارید و زندگینامه افراد موفق را مطالعه کنید. خواهید دید که شرایط موفقیت را دارید، کافی است تلاش خود را بیشتر کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز ذهنتان تا حدی آشفته خواهد بود. تکلیفتان با بعضی مسائل مهم زندگی روشن نیست و شک و تردید آزارتان می دهد.

پیش بینی روابط شما: کسی هست که میکوشد کارهای بد گذشته را جبران کند اما از نظر شما دیگر برای جبران دیر شده است. او را ببخشید و یادتان باشد همه افراد حق بخشیده شدن را لا اقل برای یک بار دارند.
پیش بینی شغل شما: رابطه شما و همکاران از همیشه قوی تر خواهد بود. این روند دو یا چند هفته ادامه خواهد داشت پس سعی کنید از آن به سود خود استفاده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز اگرچه سرشار از شوق و انرژی هستید، ولی ممکن است در بعضی زمینه ها دچار افراط شوید. مراقب باشید دیگران از غفلت شما به نفع خود استفاده نکنند.

پیش بینی روابط شما: شاید بهتر باشد تمامی نگرانی ها و استرس ها را دور بریزید و امروز را به شادی و تفریح با کسانی که دوستشان دارید اختصاص دهید چون آنها هم به شما نیاز دارند.
پیش بینی شغل شما: بخت و اقبال مالی شما رو به فزونی است. موفقیت هایی در زمینه های مادی نصیب شما خواهد شد. همه چیز به اراده و تلاش خود شما بستگی دارد.

فال روزانه متولدین اسفند

به بدن خود به اندازه کافی استراحت بدهید. تجارب و ماجراهای جدید و جالب هیجان انگیز هستند ولی می توانند شما را خسته و فرسوده کنند.

پیش بینی روابط شما: به جای تجزیه و تحلیل رفتار دیگران سعی کنید جنبه های مثبت رفتار آنها را ببینید. کسانی در اطراف شما هستند که در صورت نیاز می توانید روی آنها حساب کنید، آنها کسانی هستند که لیاقت دوستی و آشنایی بیشتر را دارند.

پیش بینی شغل شما: در آمدتان بیشتر می شود. اگر به فکر دریافت یک وام هستید هرچه زودتر اقدام کنید. کار امروز را به فردا نیندازید چون ممکن است برای انجام بعضی کارها دیر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد