پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روز3شنبه29بهمن92


متولد فروردین : اگر شما مطمئن نیستید که در محل کار چه کاری باید انجام دهید، برای فهمیدن جواب سئوالهایتان به افراد دیگر نگاه نکنید. احتمالاً آنها هم به اندازه شما نامطمئن هستند. در عوض به سمت اصول کلی برگردید. مسئولیتهایی را که به شا محول شده به خوبی انجام دهید. و به یاد داشته باشید که شما فقط امروز خودتان را مشغول نساخته‌اید، بلکه برای روزهای آینده خودتان را آماده کرده‌اید.
  
متولد اردیبهشت : شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می‌شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت‌تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

متولد خرداد : درک هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می‌دانید که چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اکنون شما آنقدر حساسیت دارید که این حساسیت باعث می‌شود واکنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درک مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست که قضاوت شما اشتباه بوده یا اینکه شما قدرت زیبایی شناسانه‌تان را از دست داده‌اید. فراموش نکنید که شما به موضوعاتی توجه می‌کنید که دیگران ممکن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد کنید.

متولد تیر : اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

متولد مرداد : شما امروز باید به یک مساله عاطفی رسیدگی کنید، اما احتمالا شما سعی می‌کنید از هر تاکتیکی که در کتاب در مورد کناره گیری کردن گفته شده استفاده کنید. اگرچه روبرو شدن با شرایط کار ناخوشایندی است، اما شما قادر هستید که در روش خود منطق و عقل را برگزینید. اما لازم است قدری احتیاط کنید، برای اینکه ممکن است به خاطر چیزی که اصلا هم اتفاق نمی‌افتد عصبانی شوید. کمی خویشتن داری داشتن در میان راه بهتان کمتان می‌کند.

متولد شهریور : شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

متولد مهر : امروز ماه وارد نشانه تان شده است و شما مهربان‌تر و منعطف‌تر شده‌اید! اما حتی اگر احساس دلسوزی و دل رحمی می‌کنید، در حالیکه فاصله بین آروزهای ایده‌آل و موقعیت جدید خود را می‌بینید، این حس همچنین می‌تواند باعث سقوط و تنزل شما شود. امسال شما دو راه پشت سر و دو نگرش پیش روی خود دارید که می‌توانید یکی را برگزینید. گزینه‌های خود را به دقت بررسی کنید، شما در حالیکه نسبت به وقایع روی داده واکنش نشان می‌دهید، آینده خود را نیز انتخاب می‌کنید.

متولد آبان : اگرچه شما فکر کرده‌اید که رابطه دوستی شما راکد مانده‌است، امروز حرکتی روشن دیده می‌شود. در ابتدا به نظر می‌رسد که امکانات همه یکسان است، اما وقتی شما تلاش می‌کنید تا اتفاقی بیفتد، سریع‌تر از آن چیزی که انتظار دارید می‌توانید موفق شوید. آماده باشید تا زمانی که فرصتها ظاهر می‌شوند سریع از آنها بهره بگیرید، اما بیش از حد به خودتان سخت نگیرید.

متولد آذر : امروز در حالیکه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول کنید کمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی که امکان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول کردن یک مسئولیت چقدر لازم است رویش کار کنید، قبل از اینکه جواب مثبت داده و آن را قبول کنید در موردش کاملاً صحبت کرده و آن را بررسی کنید.

متولد دی : امروز می‌خواهید کاری را برای اولین بار انجام دهید و برای همین مشتاق ولی نگران هستید. شما ترجیح می‌دهید که درباره موقعیت کنونی بیشتر بدانید و فکر می‌کنید این کار به شما قوت قلب لازم را خواهد داد. اگر زمان کافی داشته باشید دوست دارید که برای این مسئولیت و ماموریت،‌ مهارت‌هایی را که لازم دارید یاد گرفته و تمرین کنید. اما زمان کافی برای این کار ندارید. با ترس‌هایتان مواجهه شوید و تا جایی که امکان دارد از روی ترتیب و به قاعده جلو بروید.

متولد بهمن : به جای اینکه نگران سر وسامان دادن ذهن تان باشید؛سعی کنید از خلاقیت خود برای ابراز وجود در برابر دیگران استفاده کنید. اغلب بسیار سخت است که بخواهید بوسیله پاسخ دادن به تمام پرسش های دیگران اعتماد به نفس خودتان را محک بزنید. به هر حال اگر با خود صادق باشید موفق تر خواهید شد. آماده باشید و زمانی را برای این بگذارید که نگرانی های تان را با دیگران تقسیم کنید به جای اینکه آنها را در تاریکی ابهام بگذارید.

متولد اسفند : در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد