پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزچهارشنبه30بهمن92


فال روزانه متولدین فروردین
شادی و اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورده اید. زمان آن رسیده که همه ناراحتی ها و مشکلات گذشته را فراموش کنید و اگر اشتباهی کرده اید خود را ببخشید.

پیش بینی روابط شما: امروز روابط شخصی در بهترین حالت ممکن قرار دارند. اگر می خواهید از کسی خواهشی کنید امروز بهترین زمان برای مطرح کردن آن است. ممکن است فرصتی برای عاشق شدن بر سر راهتان قرار بگیرد.

پیش بینی شغل شما: کاری را از سر می گیرید و در انجام آن تا حد زیادی موفق خواهید بود. آنچه بیش از همه باعث موفقیت شماست تجاربی است که در سال های اخیر کسب کرده اید.
  
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز در مورد یک مسئله مهم فکر خواهید کرد. همه جوانب را بسنجید و مطمئن شوید که قبل از تصمیم گیری نهایی به نتایج بلندمدت اقدام خود فکر کرده اید.

پیش بینی روابط شما: از آنجایی که به فعالیت های اجتماعی علاقمند هستید، ممکن است امروز در یک فعالیت اجتماعی یا مذهبی شرکت کنید. همچنین موقعیتی برای بودن با دوستان پیش می آید.

پیش بینی شغل شما: دوست دارید کارهای خود را به نحو دلخواهتان انجام دهید و به همین دلیل دخالت هایدیگران شما را عصبی می کند. تعصب را دور بریزید و به توصیه های آنها گوش کنید چون نکات خوبی را در آن خواهید یافت.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر امروز و فردا کنید و کاری را که می دانید باید انجام دهید به دقیقه نود موکول کنید، بدون شک متضرر خواهید شد یا موقعیت های عالی را از دست خواهید داد.

پیش بینی روابط شما: علاقه خود را نسبت به شخصی خاص بی پروا بیان می کنید. تعادلی جالب بین مادیات و معنویات به وجود خواهد آمد که به نیروی عجیب و توانایی کنترل خود خواهد انجامید.

پیش بینی شغل شما: شما در محل کار یا تحصیل یک مهره اساسی هستید. دیگران نظرات شما را به راحتی می پذیرند و آنها را به کار می گیرند. پس از این نفوذ به خوبی استفاده کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز یکی از آن روزهایی است که باید قبل از صحبت کردن بیشتر فکر کنید چون احتمال بروز کدورت و ناراحتی بالا است.

پیش بینی روابط شما: موقیت های عاطفی یا عاشقانه جدیدی را تجربه خواهید کرد. فعالیت های اجتماعی شما گسترده تر از قبل خواهند بود و در مکالمات داغ و جالبی شرکت خواهید کرد.

پیش بینی شغل شما: اگر در جست و جوی کار هستید به تلاش خود ادامه بدهید تا کاری را پیدا کنید که با تحصیلات، علایق و شخصیت شما سازگار باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روز خوبی است و تقریبا همه کارهای موردنظر خود را انجام خواهید داد. اگر به فکر یادگیری چیزی هستید و یا می خواهید در یک کلاس آموزشی شرکت کنید، کم کم دست به کار شوید.

پیش بینی روابط شما: احتمالا برای یک دوست یا یکی از اعضای خانواده هدیه ای می خرید یا در حق او لطفی می کنید که او را بی نهایت خوشحال می کند. شما باملاحظه و مهربان هستید و همین ویژگی دیگران را به سمتتان جذب می کند.

پیش بینی شغل شما: امروز در زمینه های مالی نیز موفق هستید و انرژی فوق العاده ای حول مسائل مادی خواهید داشت. سعی کنید بیشتر از قبل در کارهای گروهی شرکت کنید تا بتوانید از تجارب دیگران نیز استفاده کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگرچه زندگی در حال حاضر بر وفق مراد شما نیست، ولی همیشه به این صورت نخواهد ماند. انتظار معجزه نداشته باشید، ولی پیشرفت های تدریجی مسلما زندگی شما را تغییر خواهد داد.

پیش بینی روابط شما: اگر تعهد یا مسئولیتی را در قبال کسی یا چیزی پذیرفته اید، به آن پایبند بمانید. اگر قولی داده اید حتی فکر عمل نکردن به آن را به سرتان راه ندهید.

پیش بینی شغل شما: امروز بیشتر از قبل استراحت خواهید کرد. موقعیتی پیش می آید تا یک یا دو روز از کار و دغدغه های مربوط به آن دور باشید.


فال روزانه متولدین مهر

چه بخواهید چه نخواهید، زندگی ادامه دارد . نگرانی راجع به آینده آن را تغییر نخواهد داد و تنها بر زمان حال سایه خواهد انداخت. مراقب باشید دیگران را با تفکرات منفی نگرانه تحت تاثیر قرار ندهید.

پیش بینی روابط شما: در یک سفر یا مهمانی با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. بعضی از این اشخاص نسبت به چیزی در زندگی شما کنجکاو هستند و دوست دارند راجع به آن بیشتر بدانند.

پیش بینی شغل شما: بعضی تنش ها در محیط کار یا تحصیل فروکش کرده و اوضاع آرام تر است. نتیجه کاری که مدتی پیش صورت داده اید به زودی مشخص می شود.

فال روزانه متولدین آبان

امروز برای انجام کاری لحظه شماری می کنید. اشتیاق و هیجان شما نسبت به چیزی بسیار بیشتر از دیگران است و به همین دلیل احتمال دارد که آن را به شما بسپارند.

پیش بینی روابط شما: رفاقت به معنای اعتماد صددرصد و همه جانبه نیست. در زندگی شما مسائلی وجود دارند که لازم است پنهان بمانند در غیر این صورت روزی بر ضد شما استفاده خواهند شد.

پیش بینی شغل شما: اگر بین زندگی شخصی و حرفه ای خود تعادلی ایجاد نکنید به مشکل بر خواهید خورد. آنچه در حال حاضر اهمیت دارد انعطاف و تطبیق پذیری است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز مایل هستید که اعتماد به نفس خود را بیشتر از قبل نشان دهید، این اعتماد به نفس می تواند در قالب آموزش یا رهبری دیگران ابراز شود.

پیش بینی روابط شما: در روزهای آینده در برخورد با دیگران دچار شک و تردید خواهید شد. به طوری که نمی دانید برای رسیدن به هدف موردنظر چه برخورد و چه گونه مکالمه ای لازم است. شاید مراجعه به تجریبات گذشته بتواند به شما کمک کند.

پیش بینی شغل شما: کاملا مراقب میزان درآمد و هزینه های خود باشید چون ممکن است در زمینه هایی مانند پرداخت حقوق یا یک وام به مشکل بربخورید. خودتان را برای رویارویی با اتفاقات غیرمنتظره آماده کنید.

فال روزانه متولدین دی
در روزهای اخیر در موقعیتی قرار گرفته اید که میزان انعطاف پذیریتان مورد آزمایش قرار گرفته است. اگر نتوانید در زندگی خود تنوع ایجاد کنید، ممکن است به نقطه ای برسید که در برابر کارهای روزمره مقاومت کنید.

پیش بینی روابط شما: در روابط شخصی خود نسبت به گذشته موفق تر هستید، افراد و دوستان جدیدی در محیط خانواده یا در محل کار پیدا کرده اید که بعضی از آنها تبدیل به دوستان صمیمی و همیشگی خواهند شد.

پیش بینی شغل شما: ممکن است در محل کار مسئولیت آموزش به شخصی تازه کار را به شما واگذار کنند. مسئولیت بیشتر به این معنا است که شما در جلب اعتماد دیگران موفق بوده اید.

فال روزانه متولدین بهمن
بین جنبه های مختلف زندگی شما نوعی تنش وجود دارد، یعنی مرز مشخصی بین بعضی از مسائل زندگی شما دیده نمی شود و نظم و انضباط آن طور که باید و شاید بر زندگی شما حاکم نیست.

پیش بینی روابط شما: امروز در برقراری ارتباط با دیگران و فهماندن منظور خود به آنها کاملا موفق خواهید بود. احتمالا در یک مکالمه یا بحث گوی سبقت را ازدیگران خواهید ربود.

پیش بینی شغل شما: امروز قدرت خلاقیت الهام بخش شما خواهد بود پس از آن استفاده کنید. استفاده عملی از زمان و علایقتان نتیجه ای شگفت انگیز خواهد داشت.

فال روزانه متولدین اسفند
امروز سوالاتی در ذهنتان مطرح می شود که شما را به تفکر در مورد انگیزه ها و برنامه های زندگیتان وادار می کنند. وقتی به گذشته فکر می کنید، به پیروزیها بیشتر از شکست ها فکر کنید.

پیش بینی روابط شما: اجازه ندهید دیدگاه های دیگران بیش از حد معقول بر شما تاثیر بگذارد. صحبت های آنها را بشنوید و اگر مفید بودند به کار بگیرید، ولی در عین حال بر سر اعتقادات قلبی خود بمانید.

پیش بینی شغل شما: مراقب باشید چون ممکن است بین خواسته های شما و خواسته های یک همکار اختلاف وجود داشته باشد، رسیدن به یک توافق به هردوی شما بستگی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد