پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزجمعه9اسفند92


فال روزانه متولدین فروردین

گفتن بعضی حرف ها در بعضی شرایط خاص به هیچ عنوان به صلاح شما و دیگران نیست پس مراقب باشید.

پیش بینی روابط شما: احساس خلا و تنهایی خود را پیدا کردن دوستان تازه و یادگیری فعالیت های جدید و مفید برطرف کنید. ذهنتان را به آنچه شدنی نیست مشغول نکنید.

پیش بینی شغل شما: امیدها و آرزوهای شما محال نیستند، ولی با شرایط کنونی مطابقت ندارند. پس صبر و حوصله داشته باشید.
  
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز از قدرتی کم سابقه برخوردار هستید به طوری که امکان آن وجود دارد که در بعضی زمینه ها دچار افراط شوید.

پیش بینی روابط شما: تغییری که مدتی پیش در زندگی شما به وجود آمد شما را به کسی که دوستش دارید نزدیک تر کرده و بعضی شکاف ها را پر کرده است.

پیش بینی شغل شما: در محل کار بعضی افراد مراقب رفتار و کردارتان هستند . مراقب باشید بهانه ای به دست کسی ندهید.
فال روزانه متولدین خرداد

ورزش و نرمش انرژی شما را چند برابر می کند. این انرژی بر کار شما هم تاثیر خواهد گذاشت.

پیش بینی روابط شما: امروز به بعضی مکالمات گوش می دهید ولی تمایلی به شرکت در آنها نخواهید داشت. اگرچه در بعضی مواقع نمی توانید جلوی خنده تان را بگیرید.

پیش بینی شغل شما: ناچار هستید دو کار مهم را به طور تقریبا همزمان انجام دهید، به همین دلیل ممکن است دچار احساس گیجی و سردرگمی شوید یا از بعضی چیزها غافل شوید.

فال روزانه متولدین تیر

احتمالا سفری در پیش رو دارید. این سفر ممکن است کاری یا تفریحی باشد.

پیش بینی روابط شما: بعضی از اطرافیان آنقدر شما را دوست دارند که همیشه حواسشان به شما هست و کوچکترین تغییر در رفتارتان را احساس می کنند. هرچند از سوال پیچ شدن متنفرید ولی امروز مجبورید پاسخ بعضی از سوالات را بدهید.

پیش بینی شغل شما: اگرچه به طور اصولی و حساب شده کار می کنید و از اهمیت نظم و برنامه ریزی غافل نیستید، ولی در هفته های آینده با بعضی موانع روبرو خواهید
فال روزانه متولدین مرداد

مراقب باشید امروز هنگام خرید دچار زیاده روی نشوید. در حال حاضر صرفه جویی یکی از مهم ترین نیازهای زندگی شما است.

پیش بینی روابط شما: یادتان باشد بهترین چیز در یک رابطه عاطفی ترکیب کردن دانایی و عشق است. اگر می خواهید رابطه موفقی داشته باشید، افق دید خود را گسترش بدهید و بازتر فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: منتظر هستید خبری به شما بدهند و تکلیف شما را در بعضی زمینه ها روشن کنند. به زودی انتظارتان به پایان خواهد رسید.

فال روزانه متولدین شهریور

در این بازه زمانی بد نیست اگر ریسک کنید و ایده های تازه را بیازمایید. در برهه ای قرار دارید که امکان بررسی چیزهای تازه وجود دارد.

پیش بینی روابط شما: امکان دارد که در موقعیت دوگانه قرار بگیرید به طوری که ناچار شوید که بین دروغ و راست یکی را انتخاب کنید. چون اهل حرف زدن و تظاهر نیستید آرامش ظاهریتان دیگران را به اشتباه می اندازد.

پیش بینی شغل شما: اگر از جایی که فکرش را هم نمی کنید پولی به دستتان رسید تعجب نکنید. سرمایه گذاری ای که قبلا انجام داده اید نتیجه ای خوب و پربار خواهد داشت.

فال روزانه متولدین مهر

یکی از دوستان به نزدتان باز می گردد و کمک می خواهد. دست رد به سینه اش نزنید.

پیش بینی روابط شما: بنا به دلایلی مانند دوری یا گذر زمان رابطه شما با بعضی دوستان قدیمی رو به سردی رفته است اما برای جبران دیر نیست.

پیش بینی شغل شما: فعلا ناچار هستید دست نگه دارید و منتظر بمانید. شاید موقعیت های بهتری در انتظارتان باشد
فال روزانه متولدین آبان

اگر به مشکلی در زندگیتان برخورده اید گناه آن را به گردن این و آن نیندازید بلکه ریشه را در گذشته و در عملکرد خودتان جست و جو کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز منتظر بعضی حرف های جالب و مکالمات سرگرم کننده باشید. دیگران دوست دارند بگویند و بخندند و شما هم آنها را همراهی می کنید.

پیش بینی شغل شما: کار یا درس به شما اجازه نخواهد داد به اندازه گذشته تفریح کنید، ولی این شرایط برای رسیدن به اهداف بزرگتر لازم هستند. امید خود را از دست ندهید و همواره به خود گوشزد کنید که چه اهداف بزرگی در سردارید

فال روزانه متولدین آذر

به آنچه پشت سرتان گفته می شود، و به آنچه افراد حسود می خواهند و می گویند توجه نکنید. با ذهن قدرتمندی که دارید اهداف خود را عملی کنید.

پیش بینی روابط شما: ارتباط شما با کسی که دوستش دارید وارد مرحله ای کاملا جدید شده است. در تک تک این لحظه ها را بدانید.

پیش بینی شغل شما: امروز صبح برنامه هایی را در ذهن دارید ولی هرچه زمان به جلو می رود احساس می کنید که عملی کردن آنها سخت است. اتفاقات غیرقابل پیش بینی در ساعات پایانی روز شما را غافلگیر می کنند.
فال روزانه متولدین دی

امروز صبح ممکن است احساس رخوت یا کسالت داشته باشید ولی با نزدیک شدن به ظهر کم کم این حالات رفع می شود.

پیش بینی روابط شما: علیرغم یکنواخت بودن زندگی همچنان از روابط عاشقانه خود لذت خواهید برد. امروز شما و کسی که دوستش دارید بیشتر از هر زمان دیگری به هم نزدیک و صمیمی خواهید بود.

پیش بینی شغل شما: در سه یا چهار هفته آینده از امضای هر گونه قراردادی خودداری کنید. این قرارداد چیزی که شما می خواهید نخواهد بود
فال روزانه متولدین بهمن

در شرایط فعلی شاید بهترباشد بعضی چیزها را به حال خود رها کنید تا اوضاع به حالت عادی برگردد. اصرار بیش از حد بر هیچ چیزی پسندیده نیست.

پیش بینی روابط شما: در این رابطه شما بیشتر نقش یک دنباله رو را بازی می کنید و کنترل امور را عمدتا به طرف مقابل سپرده اید.

پیش بینی شغل شما: امروز خبرهای مهمی به دست شما خواهند رسید. کم کم فرصتی که به دنبال آن هستید فرا می رسد.

فال روزانه متولدین اسفند

پیشرفت های قبلی شما را برای جهشی بزرگ آماده کرده اند. نسبت به موقعیت هایی که از طریق اینترنت پیدا می کنید خوش بین باشید.

پیش بینی روابط شما: دیدار با کسانی که مدت هاست آنها را ندیده اید روحیه تان را عوض خواهد کرد. علاوه بر مکالمات صمیمانه و جالب، منتظرشنیدن یک خبر شیرین هم باشید.

پیش بینی شغل شما: به شما ثابت شده است که انسان را آنچه را که کاشته اند درو می کنند. به همین دلیل امروز تلاش می کنید تا حاصل آن را در آینده درو کنید. اگر به همین صورت ادامه دهید موفقیت از آن شما است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد