پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزدوشنبه12اسفند92


فروردین
می توانید از ایده ها پیشنهادات دیگران بهره مند شوید. افراد جدیدی وارد زندگی تان می شوند. شاید هم عشق جدیدی بیابید.

اردیبهشت
بد نیست که محدودیت های شخصی تان را تقسیم بندی کنید. هر زمانی که حس مسوولیت به ذهنتان می رسد دوست دارید از آن فرار کنید. خودتان را گول نزنید که بپذیرید توانایی انجام کاری را ندارید. ایجاد موانع بر سر راهتان تنها شما را عصبانی تر می کند. همین الان دست از این کار بردارید حتماً احساس بهتری پیدا می کنید.   

خرداد
اوضاع بهتر می شود مخصوصاً‌ در مورد رابطه ها. رقابت و هم چشمی به نظر می رسد از بین رفته است و همه آماده هستند در کنار هم برای هدفی مشترک تلاش کنند. چنین همکاری و همیاری همیشه اتفاق نمی افتد بنابراین باید آماده باشید تا از آن نهایت استفاده را ببرید. بهتر است با همکاران کارهای اجتماعی انجام دهید.

تیر
مریخ به برج سرطان می رود.زمان مناسبی است که رک و راست صحبت کنید.یکی از افرادی که با شما صمیمی است شدیداً تمایل دارد در مورد موضوعی مستقیماً به شما صحبت کند و مشکلات را حل کند اگر می خواهید مشاجره ای پیش نیاید اول قدم خودتان را بردارید.هیچ کس به اندازه و خوبی شما نمی تواند از ایجاد یک بحث و جدل جلوگیری کند.اما این بار خودتان را کنترل کنید.

مرداد
ستاره ها بیانگر این موضوعند که انرژی شما مثل همیشه نیست و نیاز دارید که در صورت امکان مسائل را کمی ساده تر در نظر بگیرید. متاسفانه ممکن است گفتن این حرف ساده تر از عمل کردن به آن باشد، چرا که شما فشار زیادی را احساس میکنید از این که به وسط معرکه رفته و حداقل 6 کار را با هم ودر آن واحد انجام دهید. هم چنین این امر که با نگرانی هایتان کلنجار بروید، کمکی نخواهد کرد، زیرا سبب می شوند، بیشتر احساس تهی و پوچ بودن بکنید.

شهریور
امروز حساس تر و خجالتی تر هستید.اگر قرار باشد جایی بروید.این موضوع که افراد غریبه زیادی آن جا هستند شما را مجبور می کند تا در خانه بمانید بنابراین کسی را مجبور کنید با شما بیاید و از لحاظ روحی حمایت تان کند.اگر انتظار دیدن عشق تان را دارید شاید دیر کنید و یا حتی وقتی برای دیدن شما نداشته باشد.

مهر
در حال حاضر می دانید که افراد خانواده از این که شما تصمیم گرفته اید به آروزهای بلند پروازانه خود جامه عمل بپوشانید،چندان راضی نیستند پس بهتر است شما ترس آنها را از بین برده و به آنها بگویید که اوضاع از چه قرار است.متاسفانه ممکن است در این زمینه شما احساس گناه کنید.به خصوص اگر آنها مدام در حال سرزنش و ملامت شما دردلشان باشند.این طور به نظر می رسد که در طول چندین هفته آینده،شما نیاز دارید که با تردستی از این اوضاع خلاص شوید.

آبان
اتفاقاتی که امروز می افتد باعث می شود تا با دید وسیع تری به زندگی نگاه کنید.شاید بخواهید خودتان را از نظر روانشناسی بررسی کنید و خودتان را بهتر بشناسید.اکنون زمان مناسبی است تا درباره هدف های طولانی مدت خود فکر کنید و چگونگی رسیدن به این اهداف را بررسی کنید.

آذر
امروز هر برنامه ای در ارتباط با سفر، ادامه تحصیل می تواند با مشکل روبرو شود. گرچه این می تواند نسبتاً به آسانی برطرف گردد می تواند در ضمن آزار دهنده باشدو می تواند وقت شما را تلف کند برای این که به مسایل ترتیبی بدهید. اگر قصد سفر دارید یکبار دیگر لطفاً مسیر و برنامه سفر خود را چک کنید تا چیزی را از قلم نیانداخته باشید. ممکن است این کار غیر ضروری، به نظر برسد ولی می تواند از یک سری مشکلات در آینده جلوگیری کند.

دی
اکنون مریخ وارد برج سرطان شده است. اگر مراقب نباشید دوست یا آشنایی را از خود دلگیر می کنید. الان زمان این مسائل نیست، چون همه اکنون حرف های شما را به خوبی متوجه نمی شوندو باعث بروز اختلاف و سوء تفاهم خواهد شد. باید افکارتان را پیش خودتان نگه داریدو به کسی نگویید، گرچه کار سختی است.

بهمن
به نظر می رسد که در حال حاضر شخص خاصی ایده های عجیبی دارد. شاید آنها حقیقت را نادیده بگیرند یا سعی کنند شما را هیجان زده کنند که در این مورد باید خیلی کم از آنها حمایت کنید. یک اتفاق غیرمنتظره می تواند احساسات یا امنیت شما را تهدید کند اما سعی کنید به این اتفاق به عنوان یک مشکل نگاه نکنید در عوض به عنوان یک رقابت به آن بنگرید.

اسفند
همانطور که مریخ به سرطان آبدار شنا می کند احساس می کنید که دارید از انرژی منفجر می شوید اگر خروجی پیدا نکنید مقداری بد خلق خواهید شد. پس شما جایی – چیزی انتخاب کنید و از صمیم دل خود را داخلش بیندازید . به خاطر داشته باشید که این بخش خوشی نمودار شماست . بنابراین تاکید باید روی لذت بخشی امور باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد