پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روز3شنبه27اسفند92



متولدین فروردین : برای پیشبرد اهدافتان بدون تردید به مشورت نیاز دارید. به ویژه این که یکی دو مشکل مالی کوچک در مسیر شما وجود دارد که بزودی برطرف خواهد شد. امروز خبر خوشی از راه دور به شما میرسد.
  
متولدین اردیبهشت : سعی کنید به عقاید دیگران احترام بگذارید هر کس حق دارد نظر خود را ابراز نماید. شما باید گذشت داشته باشید. از نظر عاطفی روزهای پرشوری در پیش دارید. خبر خوبی در راه است.

متولدین خرداد : حساسیت بیش از حد شما راه رسیدن به هدفهایتان را برایتان دشوار میکند. از توقعتان بکاهید و با صبر و درایت مسائل را بررسی و حل کنید. یک نامه بسیار مهم از راه دور برای شما خواهد رسید.

متولدین تیر : ابرهای تیره به زودی از آسمان زندگی شما بیرون خواهد رفت و دوباره زندگی بشما لبخند خواهد زد. روزی شاد و پر از موفقیت در انتظارتان است. احتمال دارد با شنیدن خبری آماده سفر شوید.



متولدین مرداد : عشق و دلدادگی خوبست اما نه تا حدی که به شغل و آبروی شما لطمه بزند. باید یک برنامه منظم برای خودتان ترتیب بدهید تا مشکلات مالی و خانوادگی شما حل شود.

متولدین شهریور : گاه به گاه دچار نوعی سردرگمی میشوید که به نفع شما نیست. خستگی علت اصلی بروز این دشواریها است. یک استراحت کوتاه کمک بزرگی به شما خواهد بود. خبر شیرینی در راه دارید.

متولدین مهر : انجام کارهای خود را به تعویق نیندازید و در کارها تعلل نکنید. بگذارید دیگران هم از امکاناتی که در اختیار شما است بهره ببرند. ممکن است برای حل یک مشکل بزرگ خانوادگی به داوری شما نیاز باشد. روز خوبی در راه دارید.

متولدین آبان : در روزهای آینده خبر خوشی خواهید شنید که موجب خوشحالی شما خواهد شد. ممکن است به سفری دور و دراز بروید. با احتیاط در انجام کارهایتان عمل کنید تا موفق شوید. روز آرام و دلپذیری خواهید داشت.

متولدین آذر : این طور به نظر می آید که درگیریهای چند روز اخیر پیروزی با شما بوده است. برای بهره وری هر چه بیشتر از این موفقیت برنامه های مالی و خانوادگی خود را تنظیم کنید. به زودی شادی بزرگی به شما خواهد رسید.

متولدین دی : اگر احساس میکنید که باید تغییری در زندگی تان بدهید تامل نکنید. فرصت خوبی است برای نشان دادن قابلیت و استواری شما. امروز، روز آرامیست. تنها مواظب سلامت خود باشید و به خانواده خود بیشتر توجه کنید.

متولدین بهمن : از اظهار نظرهای خود هراسی نداشته باشید و آنچه را که می پندارید درست است. بی پرده با دوستان و نزدیکانتان در میان بگذارید آنها بشما کمک خواهند کرد. اواخر امروز خبر دعوت به یک میهمانی بزرگ را خواهید شنید.

متولدین اسفند : همه میدانند که دنبال این هستید تا تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید ولی بهتر است پیش از آغاز هر کار اطراف و جوانب آن را بدقت بررسی کنید. به زودی یک پیشنهاد تاثیر گذار به شما خواهد شد که بهتر است قبول کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد