پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

خاطرات جالب دانشجو از گل‌کوچک با احمدی‌‎نژاد

خاطرات جالب دانشجو از گل‌کوچک با احمدی‌‎نژاد
تیم ما تیم خیلی خوب و هماهنگ بود ولی اگر مثلا هفت بازی برنده بجا می‌کردیم همه یک به یک کم می‌آوردند، ولی دکتر احمدی‌نژاد تا بازی آخر نیز کم نمی‌آورد و از اول تا آخر هم یک جور می‌دوید.

دانشجو در بیان خاطراتی از دوستی با ریس جمهور گفت: ما سال‌های سال با هم دوستان قدیمی و هم دانشگاهی بودیم، به طوری که سال‌ها با هم از گل کوچک بازی کردیم تا به دولت رسیدیم. همیشه در زمان بازی هم، رییس‌جمهور کاپیتان ما بود.

 

به گزارش جنوب نیوز، کامران دانشجو در گفتگویی مفصل با ایسنا به روابط دوستانه خود با دکتر احمدی‌نژاد پرداخت و با بیان اینکه ارتباط من با رییس‌جمهور، صمیمانه، دوستانه و بسیار محترمانه بوده و است، تصریح کرد: ما سال‌های سال با هم دوستان قدیمی و هم دانشگاهی بودیم، به طوری که سال‌ها با هم از گل کوچک بازی کردیم تا به دولت رسیدیم. همیشه در زمان بازی هم، رییس‌جمهور کاپیتان ما بود و در آنجا هم تیم را مدیریت می‌کرد.

 

وی ادامه داد: همواره در فعالیت‌های سیاسی، دانشجویی و ورزشی باهم بودیم، البته بنده هم بازیکن خیلی خوبی بوده و در پست فوروارد و گل زن بازی می‌کردم. ولی بازی رییس جمهور خیلی خوب بود.

 

وزیرعلوم با اشاره به انرژی بالای دکتر احمدی‌نژاد در اداره کشور، گفت: در گذشته نیز او همین انرژی را داشت، به طوری که ما در فوتبال «برنده به جا» بازی می‌کردیم. تیم ما تیم خیلی خوب و هماهنگ بود ولی اگر مثلا هفت بازی برنده بجا می‌کردیم همه یک به یک کم می‌آوردند، ولی دکتر احمدی‌نژاد تا بازی آخر نیز کم نمی‌آورد و از اول تا آخر هم یک جور می‌دوید.


وی در بخش دیگر با اشاره به برنامه پیشنهادی خود به رییس جمهور و سپس مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده در حال اجرای کل این برنامه‌ها هستم و حتی در یک مورد هم خارج از برنامه عمل نکردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد