پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

متن آهنگ خالی-ابی +لینک دانلود


متن آهنگ خالی-ابی







  
من خالی از عاطفه و خشم

خالی از خویشی و غربت

گیج و مبهوت بین بودن و نبودن

عشق آخرین همسفر من ، مث تو منو رها کرد

حالا دستام مونده و تنهایی من

ای دریغ از من ! که بیخود مثل تو گم شدم ..... گم شدم تو ظلمت تن

ای دریغ از تو! که مثل عکس عشق ... هنوزم داد می زنی تو آینه ی من

وای گریه مون هیچ .. خنده امون هیچ

باخته و برنده امون هیچ...

تنها آغوش تو مونده...غیر از اون هیچ....

ای...ای مثل من تک و تنها !

دستامو بگیر که عمر رفت

همه چی تویی ، زمین و آسمون هیچ........

در تو می بینم همه بود و نبود

بیا پر کن منو ای خورشیر دلسرد

بی تو می میرم مثل قلبت چراغ

نور تو بودی .. کی منو از تو جدا کرد...




لینک دانلودآهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد