از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین: همچنانکه خورشید تا ماه آینده به پرتو افشانی در سرتاسر جوزای پرشتاب ادامه می‌دهد، شما نیز می‌توانید انرژی بیشتری از خود به اطراف ساطع کنید. امروز همچنانکه ستاره بخت شما یعنی بهرام در مقابل زحل قرار گرفته است کار عاقلانه‌ای که می‌توانید بکنید این است که به صورت جدی برای دستیابی به هدفهایتان تلاش کنید. برای حرکت کردن به جلو فرصت را از دست ندهید.

اردیبهشت: شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید که این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت که نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی کردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر کردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یکنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک کردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده کارتان دلخوش نباشید.

خرداد: این ماه ماه تولد شما می‌باشد ‌پس از این روزها استفاده کنید تا به خودشناسی برسید و تصمیم بگیرید به کجا می‌خواهید بروید. حس کنجکاوی تشدید یافته‌تان به منزله سرمایه‌ای برای شماست، پس در سئوال کردن در مورد عقیده و نظر دوستانتان تردید نداشته باشید. فراموش نکن که با سئوال کردن فقط نصف راه را طی کرده‌اید. شما باید شنونده‌ای با ذهن باز باشید تا بتوانید تجربه‌های ارزشمندی کسب کنید.

تیر: هنگامی که خورشید وارد ماه جوزا می‌شود لازم است که شما همکاریهای قبلی‌تان را تمام کنید. پروژه‌هایی را که در فصل زمستان شروع کرده بودید الان باید در حال تکمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش کن؛ سال شما در حال نزدیک شدن است، پس همان طور که فصل تابستان از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع کنید.

مرداد: تقویم اجتماعی شما نشان دهنده این مطلب است که این ماه، ماه پر از جنب و جوش و فعالیت در سال برای شما می‌باشد. بخشی از انگیزه اصلی شما می‌تواند این باشد که شما اکنون نمی‌خواهید تنها باشید. همکاری کردن با یک گروه برای شما از اینکه به راه خودتان بروید جالبتر است. به منظور اینکه بتوانید بهترین بازیکن تیمی در حد امکان باشید مسائل شخصی خودتان را هم بیان کنید.

شهریور: خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می‌کنید. شما به طور ناراحت کننده‌ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

مهر: شما فرصت رشد کردن در امری را داری که شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی که خورشید به سمت نشان‌های یکی از ماهها حرکت می‌کند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی که می‌خواهی سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال کنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه کنید.

آبان: اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می‌کند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید.

آذر: امروز که ماه تأثیر پذیر در نشان شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه حساس‌تر شده‌اید. درضمن الان که خورشید در هفتمین خانه شریکان شما قرار دارد، تأکیدها می‌تواند روی شخص دیگری باشد، بنابراین یک تضاد به وجود می‌آید. شما چگونه می‌توانید نیازهای شخصی خودتان را بیان کنید درحالی که برای رابطه‌های دوستی مهم احترام زیاد قائل هستید؟ فراموش نکنید، صادق بودن با خودتان به این مفهوم نیست که افراد دیگر را فرا‌موش کنیم.

دی: اکنون که خورشید وارد ماه جوزا شده و برای چهار هفته در این ماه می‌ماند، نورافشانی آن شما را از وظایف عادی و روزمره زندگی آگاه می‌سازد. حتی اگر الان شما فردی تک رو هستید، اکنون زمان تنها به مسافرت رفتن نیست. اگر شما اخیراً یک رابطه دوستی جدید را شروع کرده‌اید یا انگیزه پیدا کرده‌اید که اینک رابطه جدیدی را شروع کنید فقط این اطمینان را کسب کنید که هیچ کدام از نیازهای شما بی‌اهمیت پنداشته نمی‌شود.

بهمن: خورشید همچنانکه در مسیر برج جوزا حرکت می‌کند یک هماهنگی معنوی برای شما می‌آفریند. در حالیکه شما بسیار به فعالیتهای شخصی اخیرتان متکی هستید، روزهای هفته مطمئناً برای شما واضح و روشن باقی خواهند ماند. از روابط متقابل شادی که فرصتها برایتان می‌سازند لذت ببرید، برای آنکه این ماه مسائل جدی برای شما بسیار آسان می‌شود.

اسفند: از زمانیکه شما تصمیم گرفته‌اید خودتان را به جریان روزمره زندگی بسپارید انرژی آسمانی برج جوزا برای شما می‌تواند کاملاً خسته کننده باشد. در این ماه خورشید معمولاً بیشتر از آن چیزی که شما اغلب می‌خواهید یا نیاز دارید به شما اطلاعات می‌دهد. حواستان جمع باشد؛ مشکلات سر بر می‌آورند و شما را از توجه کردن به مسائل معنوی باز می‌دارند. اگر شما با داده‌های بسیار زیاد سردرگم شده‌اید به طبیعت پناه ببرید و یا به گوشه امن خانه‌تان بروید.       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فال روز 30 مهر 1392

ذکر منبع فراموش نشود!
متولد فروردین : اگرچه ممکن است احساس کنید شخصی که بهتان بسیار نزدیک است در برابر شما مقاومت می کند، اما برایتان سخت است بر روی منشأ این مشکل انگشت بگذارید. دیگران در حالی که در مقابل این درک شما منفی نگر هستند، می توانند نسبت به آن حالت تدافعی نیز بگیرند. به جای اینکه بخواهید از عمق یک مشکل سر در بیاورید، مدتی صبر کنید و بعد ببینید چه اتفاقی می افتد. شما در چند روز آینده به ایده خوبی برای انجام این کار دست پیدا خواهید کرد.

متولد اردیبهشت : اخیراً روابط دوستی شما مورد تأکید بوده است و امروز هم که ماه جدید در هفتمین خانه شراکت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اکنون تنها چیزی که تفاوت کرده است این است که شما برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست کمک می‌کنید. با وجود این به یاد داشته باشید که قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از کلمه های ساده استفاده کنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینکه بخواهید کار بزرگی را شروع کنید تأمل نکنید.

متولد خرداد : شما شخصی هستید که به پیشرفت‌های و دست آوردهای کوچک خیلی زود قانع می‌شوید، اما این راه درستی نیست، زیرا آینده خوبی را برای خودتان نمی‌توانید بسازید، توصیه می‌کنیم به فکر پیشرفت‌های بزرگتر باشید تا بتوانید راه زندگی تان را با سرعت بیشتری طی کنید البته دارای افکار مثبتی هستید، پس با تلاش بیشتری اقدام کنید.

متولد تیر : امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می‌تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می‌شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

متولد مرداد : شما معمولا وقتی مجبور به بحث و جدل با کسی می‌شوید به خوبی می‌توانید از این موقعیت ناخوشایند فرار کنید اما امروز مریخ حساس با سیاره حاکم شما عطارد در اتصال است. شما می‌توانید در جستجوی دردسر باشید یا اینکه یک مخالفت و درگیری ساده را به یک موقعیت پیچیده و بسیار سخت تبدیل کنید. خود را قربانی این وسوسه نکنید؛ به خاطر اینکه مجبور می‌شوید که رفتار ناخوشایند تان را اصلاح و حتی با وجود کسانی که با افکارتان مخالفند مجبور می‌شوید همکاری کنید.

متولد شهریور : ‌ امروز برایتان سخت است که خط و خطوطی که برای برنامه ریزی درباره آینده لازم دارید را رسم کنید. شما ایده‌های بزرگی درباره آنچه که می‌خواهید انجام دهید دارید که باعث می‌شود کنترل اشتیاق و شور و شوق خود را از دست بدهید. با وجود اینکه همه چیز خوب به نظر می‌رسد،‌ اما مشکل از اینجا ناشی می‌شود که شما درمی‌یابید که ممکن است اهداف خود را از دست بدهید. اگر بخواهید خود را مجبور به کاری کنید، این کار نمی‌تواند شما را موفق کند، شاید بهتر باشد که آسوده باشید و استراحت کنید.

متولد مهر : شاید خویشتن داری و میانه روی بهترین خصوصیت اخلاقی شما نباشد، اما امروز می‌تواند شما را از دردسرها دور نگه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما زندگی پرمخاطره‌ای دارید، بلکه فقط بدین معنی است که شما باید به تعهداتی که می‌دهید بیشتر توجه کنید. شما اگر بیشتر از توانتان مسئولیت قبول کنید، ممکن است همه چیز را خرابتر کنید. پس فبل از دادن جواب مثبت خوب فکر کنید.

متولد آبان : شاید امروز فردی شاد و پر نشاط وارد زندگی‌تان شده و زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. اگر این اتفاق افتاد سعی نکنید که ماجراهای احساسی را تحت کنترل خود درآورید، فقط هر جا شما را به دنبالش کشید همراهش بروید. اما تا زمانی که این کار را نکرده‌اید نباید انتظار رابطه‌ای عاشقانه را داشته باشید. هنگام قضاوت کردن در مورد خود و دیگران هرچقدر از منطق و عقل خود استفاده نکنید بهتر است.

متولد آذر : فقط برای مدتی کوتاه برنامه‌های بلند مدتتان را فراموش کرده و خودتان را با اتفاقاتی که در محیط کنونی‌تان می‌افتد سرگرم کنید. تا جایی که می‌توانید از روشی که در پیش گرفته‌اید خارج شوید، برای اینکه شما کارهای زیادی در طول روز برای انجام دادن دارید و نمی‌توانید به تفریح کردن بپردازید. اما اگر شما با لبخندی بر روی صورت به انجام دادن وظایفتان بپردازید سازنده‌تر خواهید بود.

متولد دی : ماه کامل امروز در یازدهمین خانه از “اهداف بلند مدت” شما رویاهای شما را تحریک می‌کند وبه روح و روان شما نیرویی دوباره می‌بخشند. اما همچنین آن شما را از ریسک کردن باز می‌دارد چرا که اتصال ماه با عطارد به شما یادآوری می‌کند که قمار و ریسک کردن یک راه میانبر است و سخت کوشی تنها راه رسیدن به آن چیزهایی است که می‌خواهید. در ضمن اتصال خورشید – اورانوس ادامه می‌یابد تا شما را با خوش بینی غیر منتظره‌ای وسوسه کند. به جای اینکه سعی کنید اول راه جدیدی را انتخاب کنید و بعد آن را امتحان کنید اکنون یک راه آزموده شده را انتخاب کنید.

متولد بهمن : شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

متولد اسفند : حالا که ماه وارد خانه ششم شما یعنی خانه سلامتی شده است، شما خیلی نگران اوضاع جسمانی خود هستید و به فکر بهتر کردن وضعیت سلامتی خود افتاده‌اید. اگر احساس خوبی ندارید از انجام دادن کارهای سخت پرهیز کنید. برای مثال به جای اینکه ناگهان از همین الان به جای غذا شروع به خوررن هویج و سبزیحات کنید، کم کم رژیم غذایی خود را تغییر بدهید! هیمشه قدم‌های کوچک نتایج بزرگی در پی دارد.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 فال روز سه شنبه ۳۰ مهر ۹۲

 فروردین: درست وقتی همه چیز روبه راه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می‌شود. شاید بخش مهمی‌از اطلاعاتی که بهتان داده شده را نادیده گرفته‌اید، یا فقط بخشی از وظایف کاریتان را انجام نداده‌اید. حالا دلیلش هرچه که باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع کنید می‌توانید جبران کنید. به جای اینکه انرژی‌تان را سر صحبت کردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فکر کنید ببینید که الان چه کاری لازم است انجام دهید.

اردیبهشت: شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می‌دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می‌کنید که همه حرف‌هایتان را زده‌اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می‌توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا آنقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می‌کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می‌بینید انتقال دهید، دیگر کسی نمی‌تواند موقع صحبت کردن ازتان ایراد بگیرد.

خرداد: امروز وقتی یک مشکل خانوادگی قدیمی‌دوباره ظاهر می‌شود تا شما را آزار دهد، نمی‌توانید دست از فکر و خیال کردن بردارید. در حالیکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما ترکیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه کنید. تلاش برای کنار کشیدن خود از یک بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای یانکه انرژی‌تان را به خاطر فرار کردن از حقیقت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال کنید.

تیر: امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می‌بینند، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می‌توانید ضعف و تزلزل را در گفته‌های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده‌های سطحی و آبکی حمایت نمی‌کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی ‌که شما از افراد دیگر عیب‌جویی نمی‌کنید می‌توانید تا حد نیاز جدی باشید.

مرداد: اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده‌اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف‌های خود فکر می‌کنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هرکسی ممکن است پشیمان شود؛ همیشه کارهایی هست که باید با روش‌های متفاوت آنها را انجام داد و کارهایی هم هست که ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینکه سعی کنید کامل باشید، عاقلانه‌تر است که قبول کنید یک انسان هستید و بپذیرید که همه انسانها هم نقطه ضعف‌هایی دارند.

شهریور: امروز قدرت تجزیه و تحلیل شما هماهنگ‌تر می‌شود. ولی نباید در حالیکه بی‌رحمانه دیگران را سرزنش می‌کنید، با دید منفی خود روحیه‌شان را تضعیف کنید. در عوض از این جنبه به طور مؤثری استفاده کنید تا کارهایی که باید در آینده انجام شود را شرح دهید.

مهر: شما احساس می‌کنید که زندگیتان یکنواخت و ملالت بار شده است و به خاطر همین دیگر از تغییر کردن اوضاع ناامید شده‌اید. این ناامیدی به غصه‌های جدید شما اضافه شده است. ولی نباید بگذارید غصه و ناراحتی برایتان تبدیل به عادت بشود، چرا که در این دنیا همه چیز قابل تغییر است. اگر شما به جای اینکه غصه گذشته را بخورید به آینده‌تان امیدوار باشید حالتان خیلی بهتر می‌شود.

آبان: این روزها برای شما فهم این موضوع که سرنوشت شما را به کجا می‌کشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید که اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفکرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی‌هایتان در ذهن مجسم کنید. عجیب اینکه قبول کردن واقعیت- حتی اگر مطابق با ایده‌آل‌های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.

آذر: ممکن است رئیس شما یا یکی دیگر از مقام‌های مافوق بهتان گفته باشد که بخشی از برنامه‌ریزی‌هایتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتی دارند شما را سرزنش می‌کنند، خیلی قصدشان خیرخواهانه نیست. به علاوه شما خیلی حساس و شکننده هستید و نمی‌توانید به خوبی جواب این اظهار نظر منفی را بدهید. اما فکرتان را درگیر این موضوع نکنید. شما قول داده بودید که این موضوع را به کسی نگویید و الان هم وقت کافی ندارید که بخواهید خودتان را ناراحت کنید.

دی: شما وقت و انرژی‌تان را بر روی تعطیلات و یا ثبت نام کردن در یک رشته درسی صرف می‌کنید. هرکدام از این دو راه که برگزینید، در عین حال که شما را با عدم اطمینان نسبت به آینده روبرو می‌کند، خوش‌بینی شما را نیز رفته رفته کم‌تر می‌کند. به هر حال نیازی نیست که ریسک کردن را عقب بیندازید و یا اینکه از شدت آن بکاهید. شما مجبور نیستید برنامه‌های خود را کنسل کنید؛ فقط لازم است که نسبت به آنها واقع بینانه‌تر رفتار کنید.

بهمن: شاید شما امروز از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید، چرا که دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می‌دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن‌تری متمرکز کنید. برای شما راحت‌تر است که به حقایق بیشتر از احساسات توجه کنید و این موضوع باعث می‌شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا کردن شجاعت برای صحبت کردن در مورد احساسات غیر منطقی می‌تواند ایمان شما را بیشتر کند، اما اگر این کارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

اسفند: امروز یک نفر از راه می‌رسد که حامل پیام‌های بدی برای شما است، اما شما نباید کورکورانه حرف‌های دیگران را قبول کنید. با این حال حرف‌های دیگران، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید، می‌تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید، اما سعی نکنید که آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینکه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید، خواهید توانست از آموخته‌هایتان در جهت بهتر کردن زندگیتان استفاده کنید.